Probleem met die kaarten online verkopen is dat sommige kaartjes meerdere keren verkocht worden. Eerste bij de deur heeft dan geluk en de volgende worden vrolijk geweigerd terwijl ze toch betaald hebben...
merchanten maar dan in het echt
Collapse
X
-
Originally posted by FitnessBoer View PostProbleem met die kaarten online verkopen is dat sommige kaartjes meerdere keren verkocht worden. Eerste bij de deur heeft dan geluk en de volgende worden vrolijk geweigerd terwijl ze toch betaald hebben...Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Is ook niet waar dat je kans maakt ticketonline heeft ruim 80 bestrllers die tegelijk 8 kaarten per keer bestellen.
Dan heeft bv de hmh of rai ook eerste optie om tig duizenden kaarten op te kopen.
Ik wilde laatst naar k3 was in drie minuten uitverkocht maar kon via hmh kaarten voor drie keer de prijs kopen.
Leuk voor alle mensen die wel crisis hebben..nee dan verkoop ik nog liever drugs ofzo.
Comment
-
Originally posted by diasog View PostDrugshandel is idd ook goeie. Gewoon zon tentje neerzetten van 1 bij 1 meter ongeveer. Tientallen wietplantjes erin, warmtelamp en afzuiging en flink cashen. Kost qua stroom net zo veel als n koelkast
Koelkast is 100 watt en een lamp al gauw 600 watt.
Als je het doet,doe het dan goed.
Paar lampjes,de gevolgen als je gepakt wordt zijn bijna hetzelfde.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Enige straf die je krijgt voor wiettelen is een aanslag van de belastingdienst. Een of andere pauper hier in de straat is een paar jaar geleden gepakt en volgens mij is ie nu weer bezig. Kerel heeft nog geen hele dag in de cel gezetenBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
zaadjes kostten geen reet, verzorgen kost wel tijd en verzorging maar ook niet echt duur en je hebt het binnen no-time verkocht.
Maar ik waag me er niet aan, woon sws nog thuis en mn ouders worden er vast niet blij van. Vind t ook niet chill om te roken btw
Comment
-
Originally posted by Gus View PostEnige straf die je krijgt voor wiettelen is een aanslag van de belastingdienst. Een of andere pauper hier in de straat is een paar jaar geleden gepakt en volgens mij is ie nu weer bezig. Kerel heeft nog geen hele dag in de cel gezeten
Vroeger was je alleen je kweek spullen kwijt en verder niks.
Een bekende van mij is uit zijn huis gezet en heeft een boete gehad van meer dan 10.000 euro.
Ze rekenen terug hoeveel oogsten je hebt gehad en hoeveel je daaraan hebt verdiend.
Mijn zwager had iedere 3 maanden 10.000 euro met een aantal lampen,maar moest de helft afgeven aan degene die alles installeerde en de stroommeter terug liet draaien etc.Last edited by rain; 01-12-2013, 18:13.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Meeste van me maten zitten in de bak voor wiet.
Zon tent levert geen moer op daar ga je toxh geen risico voor lopen?
6 lampen minimaal pak je drie kilo das ongeveer 10k dan de kosten eraf een goed beveiligd hok kost 4k de eerste keer dan 1k per kweek.
Maar wordt je gepakt moet je dokken en bij de tweede keer of bij meer dan zes lampen wordt het al gauw jailtime.
Comment
-
Originally posted by rainman View PostNiet helemaal.
Koelkast is 100 watt en een lamp al gauw 600 watt.
Als je het doet,doe het dan goed.
Paar lampjes,de gevolgen als je gepakt wordt zijn bijna hetzelfde.
De meeste mensen pakken het slecht aan en bouwen hun hele zolder vol met meters hoge planten. Zo zien helis dat makkelijk. Maar als je een paar van die tentjes koopt heb je net zo veel winst, minder stroom verbruik en minder pakkans. De kunst is dan om de plantjes zo klein mogelijk te houden. Het gaat niet om de plant maar om de toppen en die kun je ook krijgen met een kleine plant.
Tenminste dit is mij zo verteld, heb er zelf vrij weinig verstand verder van en doe het zelf ook niet. Ik galiever gewoon werken
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door SofiaBoamCBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 3x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 6x
- 62.5kg 30x
Hatfield...-
4 dagen geleden -
-
door adaadesignerhouse1Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...4 dagen geleden
-
door GabrielDenaisGlucotonic Blood Sugar Control: A Comprehensive Review for Managing Healthy Blood Sugar Levels
⇉ Order From Official Website GlucoTonic™...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused ssafety bar squat:
- 100.5kg 4x
Sumo safety bar goodmorning:
- 33kg 2x20
Wide grip...-
1 week geleden -