Honda te koop. Slechts €1,200,000 ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Hooligan View Post
    @ protasius : Let wel ff op bij die fireblades of de spanningsregelaar vervangen is voor een gemodificeerde.. geven nl. altijd problemen bij Honda en kost gewoon €200,-
    Originally posted by Knulletje View Post
    dat ligt er n beetje aan waar je de spanningsregelaar koopt, bij Carmo Elektronics varieert het van 49 tot 149 euro voor de regelaar.. Maar vaker is er tegelijk een probleem met de ontstekings en injectie unit van de honda en helaas is dat ding n stuk duurder.
    Het probleem zit hem vaak in de dynamo zelf, dat er n wikkeling is doorgebrand en de regelaar zodoende niet voldoende voltage geleverd krijgt..
    Het beste wat je kunt doen als deze nog heel zijn is direct vervangen voor nieuw (gemodificeerd).
    De dynamo (spoel) en de regelaar zijn niet zo duur, en zo bespaar je op kosten van de injectie/ontstekings unit.
    Je kunt ze makkelijk zelf vervangen, als je n beetje handig bent. Stelt niets voor.
    Originally posted by Knulletje View Post
    PS: de unit voor de ontsteking/injectie kost ruim 800.
    dure grapjes inderdaad! even opzoeken wat het allemaal is, zoveel verstand heb ik er niet van haha :P vind het gewoon heerlijk om te rijden, en daarbij een beetje power onder mijn kont te hebben

    Comment


    • #32
      Als je het betalen kunt is n MV Agusta 100RR wel je van het..
      1 van de best sturende bike's en vermogen zat, ook goed afgewerkt in details en vol race technologie.
      Je wisselt de versnellingsbak in 15 minuten (cassette) niet zo belangrijk.
      Ik heb de Honda Fireblade nooit zo'n snel ding gevonden.

      Comment


      • #33
        Ik vind motoren eigenlijk alleen mooi als ze helemaal zwart zijn (of met chrome). Anders lijkt het net speelgoed. De Yamaha R1 vind ik erg mooi. Dit is een sick filmpje van de R1. De bestuurder is trouwens een nederlander

        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

        Comment


        • #34
          Originally posted by Domensino View Post
          Nu 28, en daarmee aardig wat schadevrije jaren, weet inderdaad dat de wegenbelasting goedkoop is voor motoren, Maar met een motor van ruim een miljoen zal de verzekering alsnog niet goedkoop zijn .

          Voor wat betreft het onderhoud, rij een Alfa gtv V6 TB waar de onderdelen inmiddels schaars voor worden en daarmee steeds duurder in onderhoud. Dus dat zou nog wel eens mee kunnen vallen met het verschil :P.
          Nee maar die motor ga jij ook niet kunnen kopen ookal heb je het geld
          Gewone straatmotor ( jap ) valt heel erg mee qua vaste lasten.

          hahah ja voor die alfa zal het niet goedkoop zijn.. maar kijk ff naar de standaard dingen :
          Bandje Alfa : rond de 80 euro ?
          Bandje motor : al gauw 140.. en kwaliteit 200 + ex montage, monatge autoband = 10- 25 euro, motor : 20- 50

          Zelfde geldt voor remmerij.. gaat sneller af, moet eerder vervangen worden en is per blok duurder

          Originally posted by Knulletje View Post
          Als je het betalen kunt is n MV Agusta 100RR wel je van het..
          1 van de best sturende bike's en vermogen zat, ook goed afgewerkt in details en vol race technologie.
          Je wisselt de versnellingsbak in 15 minuten (cassette) niet zo belangrijk.
          Ik heb de Honda Fireblade nooit zo'n snel ding gevonden.
          Zeker weten Ruud ! Super super straks rijwielgedeelte en power zat !!
          Alleen enorm duur.. en vreselijk oncomfortabel

          Comment


          • #35
            Oh gus, was inderdaad in de waan dat hij wel echt was..
            Vond het toch al een strontlelijke auto, maaaaaaarrrr:

            5,000hp Devel Sixteen SPOTTED ON THE STREETS - Crazy V16 Hypercar with 560km/h Top Speed - YouTube

            Comment


            • #36
              Dat hij oncomfortabel is ligt meestal aan de berijder zelf, je moet hem naar je gewicht laten afstellen. Alles is verstelbaar. indemping en uitdemping zo ook de handels en steunen.
              Ik heb bijna 6 jaar met deze bike's gewerkt zo ook de Ducati wat ik ergens maar een rommeldoos van tupperware vind, en de elektronica is een ramp. Ik bouwde ook Harleys op bestelling.
              Eigenlijk had ik alle merken in onderhoud, maar hoofdzakelijk deze 3.
              De eerste van de serie MV was een F4 750 oro met een gouden frame, achterbrug en wielen, die koste toen 100.000 gulden.
              Daarna zijn ze wat betaalbaarder geworden. Nu zit de F3 oro rond de 28.000 euri met aflevering en t is n 3pitter.

              De eerste MV serie was ook niet zo'n beste. Hij vrat dynamo's en achterwiel lagers alsof het snoepgoed was. Daar heb ik met de importeur J Ikema, nog heel wat te stellen gehad over de onkosten.
              Ze zopen ook als ketters daar je met normaal rijden al niet boven de 1:8 kon komen, toch vrij veel voor n 750..
              Met een andere I prom liepen ze al n stuk zuiniger, maar dat koste ook al snel n 1000piek.
              De dynamo's waren toe iets van 1200piek en als je t slecht trof was meteen je boordcomputer naar de kloten die al snel n 5000 uit je knip trok n totaal. Volgens de fabriek mogt ik 20minuten doen over het vervangen van de dynamo, helaas ben je er zo n uurtje of 5 mee verder, daar hij onmogelijk zo uit het frame gehaald kan worden. Je moet ook het frame deel loshalen en n deel van de motor steunen/bauten om het frame wat ruimte te geven.
              De 2e serie moest terug naar de fabriek wegens dat nokkenas overbrenging nogal een losliep, en zo je hele in en uitlaat systeem vernietigde..
              Dus neem er geen 1 van voor 2004, daar zitten nogal wat mankementjes aan, mits ze niet zijn verbetert.
              Erna hebben ze weinig problemen meer gehad.
              De brutale heeft een slechte zekering houder die nogal eens een zekering laat vallen, en je dus niet wegkomt.

              Comment


              • #37
                Originally posted by Knulletje View Post
                Als je het betalen kunt is n MV Agusta 100RR wel je van het..
                1 van de best sturende bike's en vermogen zat, ook goed afgewerkt in details en vol race technologie.
                Je wisselt de versnellingsbak in 15 minuten (cassette) niet zo belangrijk.
                Ik heb de Honda Fireblade nooit zo'n snel ding gevonden.
                Pas jij dan op zo'n ding? Ik zie jou eerder op een grotere motorfies zoals een VMax, een B King of een Harley.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Knulletje View Post
                  Dat hij oncomfortabel is ligt meestal aan de berijder zelf, je moet hem naar je gewicht laten afstellen. Alles is verstelbaar. indemping en uitdemping zo ook de handels en steunen.
                  Ik heb bijna 6 jaar met deze bike's gewerkt zo ook de Ducati wat ik ergens maar een rommeldoos van tupperware vind, en de elektronica is een ramp. Ik bouwde ook Harleys op bestelling.
                  Eigenlijk had ik alle merken in onderhoud, maar hoofdzakelijk deze 3.
                  De eerste van de serie MV was een F4 750 oro met een gouden frame, achterbrug en wielen, die koste toen 100.000 gulden.
                  Daarna zijn ze wat betaalbaarder geworden. Nu zit de F3 oro rond de 28.000 euri met aflevering en t is n 3pitter.

                  De eerste MV serie was ook niet zo'n beste. Hij vrat dynamo's en achterwiel lagers alsof het snoepgoed was. Daar heb ik met de importeur J Ikema, nog heel wat te stellen gehad over de onkosten.
                  Ze zopen ook als ketters daar je met normaal rijden al niet boven de 1:8 kon komen, toch vrij veel voor n 750..
                  Met een andere I prom liepen ze al n stuk zuiniger, maar dat koste ook al snel n 1000piek.
                  De dynamo's waren toe iets van 1200piek en als je t slecht trof was meteen je boordcomputer naar de kloten die al snel n 5000 uit je knip trok n totaal. Volgens de fabriek mogt ik 20minuten doen over het vervangen van de dynamo, helaas ben je er zo n uurtje of 5 mee verder, daar hij onmogelijk zo uit het frame gehaald kan worden. Je moet ook het frame deel loshalen en n deel van de motor steunen/bauten om het frame wat ruimte te geven.
                  De 2e serie moest terug naar de fabriek wegens dat nokkenas overbrenging nogal een losliep, en zo je hele in en uitlaat systeem vernietigde..
                  Dus neem er geen 1 van voor 2004, daar zitten nogal wat mankementjes aan, mits ze niet zijn verbetert.
                  Erna hebben ze weinig problemen meer gehad.
                  De brutale heeft een slechte zekering houder die nogal eens een zekering laat vallen, en je dus niet wegkomt.

                  Zijn er ook dingen waar je niets van weet Ruud ??

                  Ik doelde meer in de zin van oncomfortabel op het zitgedeelte
                  je kunt gewoon de 2 bouten van het zadel voelen als je er op gaat zitten!
                  En vooral met die hoge voetsteps ( racestijl ) heb ik nogal moeite

                  ennn.. Ducati is inderdaad grote rommel ! Snap echt niet dat mensen meer geld voor zo n ding willen betalen dan voor n willekeurige JAP.

                  Comment


                  • #39
                    Ik vind de 1199 panigale helemaal niet lelijk en met gewicht/vermogen zit het wel goed.
                    Je kunt menig motor tegenwoordig instellen naar je formaat (hoogte=lengte/hardheid=comfort, hendels/clip-ons, rem-/schakelgedeelte=voetsteunen).

                    Die Honda van 1.200.000 zou ik op een plateau rondrijden...alleen om de waarde! Het is echt een kunst wat die jongens van moto GP kunnen op die monsters van 150kg/250pk

                    Comment

                    Actieve discussies

                    Collapse

                    Antalya Escort
                    sikis
                    gaziantep escort
                    gaziantep escort
                    İstanbul Escort
                    istanbul escort bayan
                    sisli escort beylikduzu escort bayan
                    antalya escort atakoy escort
                    umraniye escort bayan
                    Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                    mariobet giriş betist giriş restbet giriş zbahis royalbet
                    otobet
                    gaziantep escort
                    deneme bonusu veren siteler bonus veren siteler
                    mersin escort alanya escort gaziantep escort
                    deneme bonusu veren siteler
                    deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler
                    mobilbahis giriş rokubet giriş
                    casino siteleri
                    bonus veren siteler
                    deneme bonusu veren siteler
                    kadınlar kulübü
                    bonus veren siteler bonus veren siteler
                    Working...