Ach... het klinkt achterlijk. Zo iemand kun je toch niet serieus nemen? :')
'Wie kids, yolo of swag zegt wil nutteloos hip doen'
Collapse
X
-
Originally posted by rainman View PostDaarom!
Maar over afzonderen met de krant gesproken:de krant werd niet meegenomen als mensen uit eten gingen of op straat liepen
De telefoon kan je in dat opzicht niet vergelijken met de krant.
Een krant was niet zo verslavend.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostEr is wel genoeg te verzinnen hè, die gettoblasters werden ook niet erg gewaardeerd. T is maar net wat je wil zien
Iedere generatie heeft wel iets nieuws waar oudere generaties zich aan irriteren.
Maar ook al doe ik er zelf net zo hard aan mee,mobiele telefonie met de daarbij behorende verslavingen,had van mij niet zo'n succes hoeven worden.
Ik mis af en toch wel de gezelligheid en leuke gesprekken, doordat bijna iedereen zijn telefoon belangrijker vindt.
Of klink ik nu ook als een verzuurde veganist?
Ps:had jij ook LL Cool J en Run dmc op je ghettoblaster?
9 batterijen zo leeg.Last edited by rain; 15-12-2013, 18:46.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostZo oud ben ik ook weer niet :|
Tsssss.
Dat zijn iconen die je nog steeds kan draaien en zij zijn nog steeds een voorbeeld voor hedendaagse hiphoppers.
Wil je echt hiphop horen,moet je de lp 'Radio'van ll cool j eens op you tube luisteren.
Al zal jij dat uiteraard ouwe meuk en vergane glorie vinden.Last edited by rain; 15-12-2013, 19:03.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by east1977 View PostIk weet niet hoor maar ik heb meiden van 13 en 17 en als ik normale Nederlandse woorden gebruik snappen ze de helft niet gebruik ik "hippe" woorden dan ineens wel.
Want op straat zeggen ze, ewa ik heb van me doekoe nieuwe patas gekocht, etc maar thuis zeggen ze bedankt mam voor het geld dat ik mooie schoenen kon kopen.\
Comment
-
haha weet je wat er in me auto ligt
-rolling stones vooral om painted black onderweg naar de gym
-eazy-e
-dr dre
-snoop
-LL
-Run dmc
-tupac
-notorious
ach man heerlijk die oude nummers, net nog 100 miles and running van eazy opgehad tering dan wordt ik helemaal leip van haha.
afsluitertje heb ik nog thunderdome 10-18 liggen hehe.
Comment
-
Als ik een keer naar een meeting mee ga,moet jij me maar oppikken.
Eazy-e is helemaal super,al vind ik Tone Loc met 'wild thing'ook lekker in de auto.
(Stationwagen,labrador,kids uhhh,kinderen achterin en dan keihard eazy-e en ll cool j aan....kan dat eigenlijk wel of duidt dat op een soort midlife crisis?)DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Als ik in de auto zit met t gezin draai ik waar ik zin in heb ik rij namelijk dus ik bepaal oke not srs. Meestal als mn vrouw na mij de auto mee neemt krijg ik t daarna te horen hij stond weer lekker hard met die t*ring muziek kan je m niet eerst zacht zetten voor dat je uitstaptGoed gejat is het halve werk!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door SofiaBoamCBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 3x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 6x
- 62.5kg 30x
Hatfield...-
4 dagen geleden -
-
door adaadesignerhouse1Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...4 dagen geleden
-
door GabrielDenaisGlucotonic Blood Sugar Control: A Comprehensive Review for Managing Healthy Blood Sugar Levels
⇉ Order From Official Website GlucoTonic™...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused ssafety bar squat:
- 100.5kg 4x
Sumo safety bar goodmorning:
- 33kg 2x20
Wide grip...-
1 week geleden -