Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik ga een nieuwe kopen. Welke raden jullie aan? Ik vind dat die schelpen beter blijven zitten maar echte "bollen" vind ik er beter uitzien en voelt fijner. ik vind sennheiser wel een goed merk.
Ik heb momenteel Dr Dre studio. Hele grote dingen en erg prijzig. Heb er 200eu voor betaald bij de Media Markt. Kwalitatief is het één van de beste. Je hebt hier ook een wat kleine versie van.
Ik heb ook dr dre studio. Werkt perfect. Toen een topic gemaakt over concentratieproblemen tijdens training. Tip gehad om met muziek te training. Maar oordopjes vallen allemaal uit bij mij. Deze oorwarmers haha zijn perfect voor mij. 170 euro bij harendse smit
Ik heb ook dr dre studio. Werkt perfect. Toen een topic gemaakt over concentratieproblemen tijdens training. Tip gehad om met muziek te training. Maar oordopjes vallen allemaal uit bij mij. Deze oorwarmers haha zijn perfect voor mij. 170 euro bij harendse smit
Hoe gaat het nu met je concentratie trouwens? Alles weer helemaal op orde ?
Zelf gewoon oortjes van de kruidvat van panasonic wereken prima en vallen niet uit.
Het zal nooit zon mooi geluid zijn als een koptelefoon maar in de gym is het prima.
Zelf gewoon oortjes van de kruidvat van panasonic wereken prima en vallen niet uit.
Het zal nooit zon mooi geluid zijn als een koptelefoon maar in de gym is het prima.
Zijn trouwens in ear oordoppen
Die heb ik ook, simpelweg omdat ik nog wel eens wat sloop. Die dingen zijn €8 ofzo dacht ik
Vind't maar onhandig training met die dingen in je oren. En dan die gozers met die oorwarmers hahahaha.
Als je goede hebt, dan blijft het juist heel goed zitten. Draadje gewoon onder je kleding, dan heb je daar ook geen last van. Probleem is alleen dat in-ear nog wel eens te groot of te klein is.
Met trainen en hardlopen (toen ik dat nog deed haha) bleef het goed zitten. Gisteren wezen mountainbiken met die windstoten van opzij, en zelfs toen bleef het ook prima zitten. En vaak kunnen ze ook wel tegen een beetje regen
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Heb ook een sennheiser koptelefoon sluit netjes af en was maar €20,- bij baxshop.
Heeft alleen een heel lang snoer omdat het een DJ headset is maar je zult hem vast ook in een kleiner snoer variant hebben.
Zelf heb ik een Dr Dre Studio Wireless, echt ideaal tijdens een workout en zal dan ook niet snel aan iets anders beginnen. De originele koptelefoons zijn inderdaad behoorlijk prijzig, maar je hebt ook replica's die volgens mij niet al te veel onder doen. Je moet alleen weten welke replica je moet hebben.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment