Hahaha grapje pik!
Ik ben jaloers !!!
Collapse
X
-
Originally posted by erjede View PostHahaha grapje pik!
idd mijn gedachte .You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Houston we have a problem. Je kunt de kerels niet kwalijk nemen. Het ligt toch echt aan de dame, zij bepaalt of er een man haar ruimte penetreert. No offence, ik ken jou of je vriendin niet, ik spreek in algemene zin. Mannen jagen als vrouwen zich laten jagen. Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen kerel, niet waard om je cortisol te doen stijgen..There are no pacts between lions and men!
Comment
-
Originally posted by mascotte View Postzei is totaal niet jaloers .
even een voorbeeld : met oudejaar gingen we naar een disco met wat vrienden .
op een moment komt een lekker ding naar me toe en vraagt of ik een ober kan fixen .
dit meisje was een dikke 9 . kortgerokt , reet zoals naomi russel en over easy . opeens begint ze me te knuffelen en geeft ze me ook enkele kussen om me een gelukkige jaarwisseling te wensen . op dat moment wilt mn zus ingrijpen die tegenover me staat . mijn vriendin staat naast me en geeft er geen fuck om . mooi ding was dat zegt ze !!! wtf
als dat omgekeerd was , had ik die kerel zijn hersenen ingeslaan !
Jij moet gewoon duidelijk aangeven geen interesse te hebben en als ze dan doorgaat, ben je wellicht niet duidelijk geweest. Misschien dat je het dan wat botter aan moet pakken. Maar omgedraaid is dat ook zo. Mannen kunnen ook niet weten dat jouw vriendin bezet is, dus als zij haar aanspreken, is het de taak van jouw vriendin om ze te verzoeken op te rotten. Als ze dan nog blijven, is het jouw taak om haar te 'verdedigen'. Geweld zou ik pas gebruiken als hij handtastelijk wordt.Ik doe een gok
Comment
-
Lol jaloers? Me vriendin moet gewoon lekker uitgaan van me en lekker chillen met vriendinnen en vrienden. Zou wat zijn als ze de hele dag op me lip zou hangen, heb zelf ook wel wat te doen. Heeft gewoon met vertrouwen te maken en denk ook zelfvertrouwen.
Ps uitgaan met je vriendin is ook mooi, gewoon lekker dansen en shit. Daarna ff uitrusten komen er meteen hyena's om haar te lullen. Vind mooi hoe ze alles wegwimpelt en met der billetjes naar me toe huppelt. Blijft mooiLast edited by Nocerino; 14-01-2014, 18:17."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
ben niet jaloers, ook nooit geweest, in het begin zei me meisje die jongen wilde telkenas praten waarom zei je er niks van?
Nou omdat jij er zelf geen moeite mee leek te hebben, zeg het maar als ie irritant is dan pomp ik hem neer zo niet dan vertrouw ik je gewoon vrij simpel toch,
ben het wel met nocerino eens wat dat betreft beetje zelfvertrouwen mag best, of praat er met haar over
Comment
-
Ik ben toen ik nog samen was met mn ex wel vaak jaloers geweest, maar nu heb ik het compleet losgelaten. Jaloers zijn betekent dat je onzeker bent; je bent bang dat ze jou verlaat voor een ander. Aangezien je met jaloers gedrag het 'probleem' alleen maar groter maakt, werkt het averechts; je duwt haar alleen maar verder van je af.
Ik zou er helemaal niks van laten merken. Zelfs al gaat ze met een andere gast ergens een drankje drinken; als ze je bedriegt, dan is ze je toch niet waard.
Comment
-
Originally posted by quibus View Postben niet jaloers, ook nooit geweest, in het begin zei me meisje die jongen wilde telkenas praten waarom zei je er niks van?
Nou omdat jij er zelf geen moeite mee leek te hebben, zeg het maar als ie irritant is dan pomp ik hem neer zo niet dan vertrouw ik je gewoon vrij simpel toch,
ben het wel met nocerino eens wat dat betreft beetje zelfvertrouwen mag best, of praat er met haar overIk doe een gok
Comment
-
Originally posted by mascotte View Postidd mijn gedachte .
Originally posted by Dynamix View PostJaloers zijn betekent dat je onzeker bent; je bent bang dat ze jou verlaat voor een ander. Aangezien je met jaloers gedrag het 'probleem' alleen maar groter maakt, werkt het averechts; je duwt haar alleen maar verder van je af.
Zelfs al gaat ze met een andere gast ergens een drankje drinken; als ze je bedriegt, dan is ze je toch niet waard.Mind is everything.
Comment
-
-
Jaloezie hoeft niet per se onzekerheid te zijn. En waar je last van hebt hoeft niet per se jaloezie te zijn. Het kan ook territoriaal alpha gedrag zijn, gewoon niet willen dat iemand in je wijk loopt bij wijze van.
Wat ik overigens nog toe wil voegen of je nou alpha bent of jaloers. Beide zijn destructief voor een relatie.
Wat hier eerder al gezegd is , beter zet je je er compleet van af of laat je het niet merken. Iemand die vreemdgaat is de moeite ook niet waardBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Ik ben alleen jaloers als ik me heel onzeker voel... Maar over t algemeen niet. Ben mijn vriend wel eens een half uur ofzo kwijt als we op een hardcore feestje zijn, maar hij komt toch altijd terug
Hij is dat wel meer. Kan dat zo irritant vinden. Hij is niet jaloers omdat hij mij niet vertrouwd, maar omdat hij denkt dat iedere kerel die langer dan 3 seconden met me praat spontaan verliefd is... Valt wel mee dacht ik zo.
Ben trouwens ontzettend trouw. Dus als het je vriendin niet boeit, hoeft dat zeer zeker niet te betekenen dat ze rondscharrelt! Trouwens het is af en toe heerlijk om een beetje te flirten en dan te bedenken wat een heerlijke vent je thuis hebt zitten. Of om te zien dat anderen m even heerlijk vinden als ik...
Comment
-
Is toch alleen maar een compliment als je vrouw veel bekijks heeft? Zou niet best zijn geen Kerel kijkt... Vaak genoeg me vrouw terug van de werk komt (winkel) gasten wel wat willen drinken met haar..
Als relatie goed is staan ze helemaal niet open voor. En anders de Tering genoeg andere vrouwen, alleen nu met kids is dat natuurlijk wel zuur voor hen.Een dag niet getraind...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment