Ik ben jaloers !!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kijk het is eigenlijk uitgepraat .

ging om een kerel die altijd kut opmerkingen maakt . Hij haalt er plezier uit om wat ruzie te stoken in een relatie . Hij zal bv zeggen tegen de man van een koppel dat zijn vrouw erg los word als ze gedronken heeft bij hem.maar dat hij haar op haar plaats heeft gezet . Zo een kut is die kerel
    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Dan trap je die kut opmerkingen terug zn strot in. Daar vraagt hij om.
      Stokers blijf je houden Mascotte, zijn in feite niets meer dan zielige jaloerse kereltjes die niet kunnen zien dat jouw relatie wel werkt. Dan liegen ze er maar op los, om jou gek te krijgen.

Kerel heb vertrouwen in je meisje/vriendin of vrouw, ze heeft tenslotte wel voor jou gekozen.
      Zie dat eens in!

Comment

Originally posted by mascotte View Post
        Kijk het is eigenlijk uitgepraat .

ging om een kerel die altijd kut opmerkingen maakt . Hij haalt er plezier uit om wat ruzie te stoken in een relatie . Hij zal bv zeggen tegen de man van een koppel dat zijn vrouw erg los word als ze gedronken heeft bij hem.maar dat hij haar op haar plaats heeft gezet . Zo een kut is die kerel
        Waarom gaan jullie met die kerel om?
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
          Waarom gaan jullie met die kerel om?

Heb weinig keuze met die kutkerel .

Was de leraar op de unief van haar . En hij voert ook opdrachten uit bij haar werkgever . Dus op feestjes en shit loop je die zeiksmoel tegen het lijf

volgens mn vriendin heeft hij wel eens bij vrouwelijke leerlingen zijn functie gebruikt om met hen te gaan stappen en van die dingen .

Hij is getrouwd al enkele keer . Met kinderen
          Last edited by mascotte; 15-01-2014, 12:09.
          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

Comment

In on goed verhaal
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

dumpert.nl - Wraak!

En anders kan je altijd nog zo wraak nemen.
              Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

gewoon uni bellen zeggen dat hij sext met studenten voor betere cijfers, dag carriere...

Comment

Originally posted by mascotte View Post
                  Heb weinig keuze met die kutkerel .

Was de leraar op de unief van haar . En hij voert ook opdrachten uit bij haar werkgever . Dus op feestjes en shit loop je die zeiksmoel tegen het lijf

volgens mn vriendin heeft hij wel eens bij vrouwelijke leerlingen zijn functie gebruikt om met hen te gaan stappen en van die dingen .

Hij is getrouwd al enkele keer . Met kinderen
                  Heeft hij tegen jou ook dat soort opmerkingen gemaakt?
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

@ inferno. . Ja dat heeft hij gedaan .

We waren toen op een feest en hij kwam na mij en mijn vriendin toe om wat te stoken . Hele avond verpest . Wou hem op zijn bek slaan maar ben toen buiten gaan afkoelen .

Hij zei wat in de trand tegen de vriendin. :Jij was dat toch op studiereis die het zo leuk maakte met de plaatselijke jongens .

Toen mijn vriendin hem dadelijk antwoorde van : ik denk dat je je vergist , ik ben toen helemaal niet uitgeweest met de groep .

keek hij naar mij en rolde met de ogen

Comment

Dan had je moeten antwoorden: "Wat is er dan, waarom rol je zo met je ogen? Ik snap niet goed wat je bedoelt, wat wil je nou zeggen precies?"

En als hij verder gaat blijf je hem dat soort vragen stellen en zeg je erbij: "Mijn vriendin zei net dat jij je vergist, waarom blijf je erbij dat het zo is? Is dit soms zo belangrijk voor je?"

Het is belangrijk dat je een beetje hard praat, zodat anderen het ook kunnen horen. Dan staat hij daar met zijn bek vol tanden.
                      - Dave Tate

Comment

nou als iemand dat over/tegen mijn meisje zegt dan zou ik hem vol op ze voortanden beuken, niks geen gepraat, ben je nou helemaal besodemieterd.

Comment

Gewoon net iets te hard zeggen "heb je nog een snuifje voor me?" Leert hij dat soort fratsen wel af
                          Ik doe een gok

Comment

echt he dus als iemand jullie vriendien eigenlijk voor hoer uitmaakt ga je serieus hem proberen voor lul te zetten?
                            Ik zie voor zo iemand echt maar 1 oplossing...oops pren zijn we het oneens mwhahaha

Comment

Klinkt bekend dit. Mijn ex had vroeger ook zo een goede vriend die liep te steuken de gods ganse tijd.
                              En ook al geloofde ik er geen fuck van t knaagt toch wel aan je.
                              Liefste zou je zo iemand idd op zn bek slaan maar helaas ben ik niet zo aggro aangelegt.
                              Uiteindelijk loopt zo iemand toch wel tegen de verkeerde op zo niet komt ie zichzelf sowieso wel tegen.
                              Als zoiets momenteel zou gebeuren zou ik denk ik niet meer zoveel pikken, dan denkt zo iemand van goh die laat lkkr over zich heen lopen etc.
                              En word t alleen maar erger.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                                echt he dus als iemand jullie vriendien eigenlijk voor hoer uitmaakt ga je serieus hem proberen voor lul te zetten?
                                Ik zie voor zo iemand echt maar 1 oplossing...oops pren zijn we het oneens mwhahaha
                                Zo'n achterbakse lul is geen celstraf, registratie of boete waard. Je moet hem gewoon een keer voor lul zetten waar iedereen bij is en dan zal hij je nooit meer lastig vallen.

Ik zei het toch? Haha
                                Ik doe een gok

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X