Bitcoins en andere digitale valuta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bitcoins en andere digitale valuta

    Tweede Nederlandse bitcoinbeurs in de maak
    Gepubliceerd: Zat 25 jan 2014
    Twee Nederlandse ondernemers hebben de bitcoinbeurs CleverCoin aangekondigd.




    Clevercoin wordt door Christian de Kok en Karsten Nilsen opgericht als Nederlandse bitcoinbeurs, waar bitcoins gekocht en verkocht kunnen worden, zonder tussenhandelaren.


    Clevercoin gaat daarmee de strijd aan met het onlangs aangekondigde Bl3p, dat door Bitonic werd opgezet.


    Clevercoin heeft een vergunning aangevraagd bij de Nederlandsche Bank en een niet nader genoemde bank, die de tegoeden moet gaan beheren. De website Clevercoin.net is al bereikbaar, waar gebruikers zich alvast kunnen registreren. Bitcoins kopen kan straks met behulp van iDeal.


    Er zijn al wel bitcoinbeursen, zoals het Japanse Mtgox, waar het mogelijk is om te handelen in bitcoins. Ook daar is registratie door middel van een ingescand identiteitsbewijs vereist.




    Mooie nieuwsberichten voor mensen die zich bezig houden met de digitale munten.
    Zijn er hier nog mensen die zich met het minen van de digitale munten bezig houdt ?
    Bitcoin , Feathercoin , Litecoin of andere coins ?

  • #2
    ikke niet begrijp
    Een dag niet getraind...

    Comment


    • #3
      Originally posted by frankey View Post
      ikke niet begrijp
      Staat toch wel genoeg informatie op informatie op internet hier over.
      Deze site legt ook wel uit hoe minen werkt : Kan je zelf Bitcoins maken? (Mining)

      En dit geldt natuurlijk dan wel voor bijna iedere coin.
      Bitcoin is niet de enigste en het minen op andere coins is ook lucratief , zeker als je op lange termijn denkt.

      Comment


      • #4
        lol als ze meer waard worden ja, stroomkosten zijn enorm en bitcoins minen moet je pc van 10k kopen, ik handel al een tijdje in btc en ltc en het kan heel lucratief zijn, maar ooit knappen de bubbles natuurlijk en blijft er 1 of 2 coins over.

        Comment


        • #5
          Minen is tegenwoordig niet meer aantrekkelijk voor de gebruiker van de computer.
          Calisthenics / Street workout

          Comment


          • #6
            Niet helemaal waar er zijn simpele coins tr minen die best wat opbrengen.
            ik twijfel om zon megapc te kopen en stroom te tappen en dan voor btc tr gaan

            Comment


            • #7
              Deze Lamborghini Gallardo LP560-4 is gekocht met Bitcoin

              Gepost op 13-12-2013 om 19:39 door Bart - 13 Reacties »
              De laatste weken is er heel wat te doen geweest over Bitcoins. Het vertrouwen in de digitale munt is er nog niet bij iedereen, maar we kunnen er in ieder geval niet meer omheen.
              Steeds meer producten worden met Bitcoins aangeschaft. Er zijn al eens bijzondere auto’s met Bitcoins gekocht, zoals een een Tesla Model S en een Porsche Cayman. Een 4-chan lid nam het voorbeeld over en stapte naar de Lamborghinidealer in het Californische Newport Beach met 216,8433 Bitcoins ‘op zak’. Hij kocht de gele Lamborghini Gallardo LP560-4, met een waarde van 209.995 US dollars.
              Dat smaakte naar meer. Toen het nieuws over deze aankoop zich verspreidde, kreeg de Lamborghinidealer meer dan 20 telefoontjes van mensen die ook een auto wilde kopen met Bitcoins. What’s next? Een huis kopen met Bitcoins?
              Hieronder de factuur waarop het bedrag in Bitcoins te zien is:

              Trefwoorden: auto bitcoin gallardo lamborghini lp560-4







              e-mail
              reageer
              iPhone Air en iPhone 6C, zijn jullie dat?
              Dit is de populairste Instagram-foto van het jaar


              13 reacties lambowambo [ reply ] [ report ]
              14-12-2013 om 18:09 +0

              Wel een risico van de dealer, dat bitcoin was toch een beetje ingestort omdat Chinese banken het niet accepteren of zo?
              m19nl [ reply ] [ report ]
              14-12-2013 om 18:27 +3

              @lambowambo:
              Uhm nee, de Payment Service Provider, zoals dat heet, Bitpay zet alles gelijk om in euro’s. De dealer loopt 0 risico en krijgt gewoon 209,995$ op zijn bankrekening gestort (- een klein beetje fee voor Bitpay).

              Daarnaast is deze man niet eens naar de dealer geweest, maar zoals hij zelf zegt heeft hij het vanaf zijn computer zonder het huis uit geweest te zijn en zonder een testrit te maken.
              m19nl [ reply ] [ report ]
              14-12-2013 om 18:28 +1

              @m19nl:

              Ik bedoel natuurlijk, Bitpay zet het om in Dollars

              rob68 [ reply ] [ report ]
              14-12-2013 om 19:08 +3

              Nou ga gauw even een paar bitcoins maken…
              m19nl [ reply ] [ report ]
              14-12-2013 om 19:28 +0

              @rob68:

              Was dat maar zo makkelijk. Je moet tienduizenden euro’s investeren wil je een beetje leuke aantallen minen
              alcantara [ reply ] [ report ]
              14-12-2013 om 19:48 +0

              @m19nl: Waarschijnlijk heeft hij dat ook al gedaan.
              JaxDryke [ reply ] [ report ]
              14-12-2013 om 21:34 +0

              @m19nl: Ligt eraan. Als jij in 2008, toen het nog ‘underground’ was, ermee begonnen bent en er 1 per 2 maanden maakte, dan zou je er effectief nu 30 hebben. Toch een aardig zakcentje
              (met wat mazzel maai je er 1 per maand).
              fejjie [ reply ] [ report ]
              14-12-2013 om 22:21 +0

              @JaxDryke: Met de juiste hardware kan je aan een veel hoger tempo minen.
              Fidenza [ reply ] [ report ]
              15-12-2013 om 1:24 +0

              @fejjie: heeft geen zin, ik heb een top pc qua specs en heb het zelf moeilijk om wat te minen. Moest ik in 2008 ermee begonnen zijn ging het een ander verhaal zijn, nu moet je aardig wat investeren om mee te kunnen + elektriciteitskosten. Kosten kunnen gemakkelijk oplopen tot 10k voor een “normale” rig aan GPU’s.
              JaxDryke [ reply ] [ report ]
              15-12-2013 om 1:31 +0

              @Fidenza: Wel eens gehoord van ASIC USB Erupters ?
              - http://rdmsnippets.files.wordpress.c...tesonpeon1.jpg

              Kosten in Duitsland €18.- per stuk, verbruiken per stuk om en nabij de 20 eurocent aan stroom op maandbasis. Een vriend van mij heeft hier 50 van in een opstelling staan en ‘mined’ toch 3 a 4 BTC per maand. Niet slecht tegen de huidige koers
              nero987 [ reply ] [ report ]
              20-12-2013 om 0:42 +1

              @JaxDryke: onmogelijk… per stuk halen die dingen zo’n 333Mh/s, dat maakt een totaal van 16650Mh/s. Aan de huidige difficulty van 908mio haal je daarmee 0.28023440BTC per maand (omgerekend aan de huidige koers zo’n 140euro). Aan de vorige difficulty van 707mio zou dat 0.35986549BTC per maand geweest zijn, dus nog verre van 3a4 per maand… Ook is de huidige prijs van die toestelletjes de lucht in gevlogen en betaal je nu makkelijk 50euro per stuk. Maar idd, minder dan een jaar geleden betaalde je 4euro voor zo’n toestel, dus die 18euro heeft ooit geklopt
              fejjie [ reply ] [ report ]
              15-12-2013 om 11:12 +0

              @Fidenza: top desktop pc’s voldoen niet om te minen. Een mining machine kost 15k tot 20k euro en haalt 1 coin om de 2 dagen.
              Esprit_de_Flandre [ reply ] [ report ]
              16-12-2013 om 17:46 +0

              What the hell zijn bitcoins?

              Damn, ik voel me plots oud…
              Geef een reactie:





              Relevante artikelen
              DIVIDE ET IMPERA

              Comment


              • #8
                Deze Lamborghini Gallardo LP560-4 is gekocht met Bitcoin

                Gepost op 13-12-2013 om 19:39 door Bart - 13 Reacties »
                De laatste weken is er heel wat te doen geweest over Bitcoins. Het vertrouwen in de digitale munt is er nog niet bij iedereen, maar we kunnen er in ieder geval niet meer omheen.
                Steeds meer producten worden met Bitcoins aangeschaft. Er zijn al eens bijzondere auto’s met Bitcoins gekocht, zoals een een Tesla Model S en een Porsche Cayman. Een 4-chan lid nam het voorbeeld over en stapte naar de Lamborghinidealer in het Californische Newport Beach met 216,8433 Bitcoins ‘op zak’. Hij kocht de gele Lamborghini Gallardo LP560-4, met een waarde van 209.995 US dollars.
                Dat smaakte naar meer. Toen het nieuws over deze aankoop zich verspreidde, kreeg de Lamborghinidealer meer dan 20 telefoontjes van mensen die ook een auto wilde kopen met Bitcoins. What’s next? Een huis kopen met Bitcoins?
                Hieronder de factuur waarop het bedrag in Bitcoins te zien is:

                Trefwoorden: auto bitcoin gallardo lamborghini lp560-4







                e-mail
                reageer
                iPhone Air en iPhone 6C, zijn jullie dat?
                Dit is de populairste Instagram-foto van het jaar


                13 reacties lambowambo [ reply ] [ report ]
                14-12-2013 om 18:09 +0

                Wel een risico van de dealer, dat bitcoin was toch een beetje ingestort omdat Chinese banken het niet accepteren of zo?
                m19nl [ reply ] [ report ]
                14-12-2013 om 18:27 +3

                @lambowambo:
                Uhm nee, de Payment Service Provider, zoals dat heet, Bitpay zet alles gelijk om in euro’s. De dealer loopt 0 risico en krijgt gewoon 209,995$ op zijn bankrekening gestort (- een klein beetje fee voor Bitpay).

                Daarnaast is deze man niet eens naar de dealer geweest, maar zoals hij zelf zegt heeft hij het vanaf zijn computer zonder het huis uit geweest te zijn en zonder een testrit te maken.
                m19nl [ reply ] [ report ]
                14-12-2013 om 18:28 +1

                @m19nl:

                Ik bedoel natuurlijk, Bitpay zet het om in Dollars

                rob68 [ reply ] [ report ]
                14-12-2013 om 19:08 +3

                Nou ga gauw even een paar bitcoins maken…
                m19nl [ reply ] [ report ]
                14-12-2013 om 19:28 +0

                @rob68:

                Was dat maar zo makkelijk. Je moet tienduizenden euro’s investeren wil je een beetje leuke aantallen minen
                alcantara [ reply ] [ report ]
                14-12-2013 om 19:48 +0

                @m19nl: Waarschijnlijk heeft hij dat ook al gedaan.
                JaxDryke [ reply ] [ report ]
                14-12-2013 om 21:34 +0

                @m19nl: Ligt eraan. Als jij in 2008, toen het nog ‘underground’ was, ermee begonnen bent en er 1 per 2 maanden maakte, dan zou je er effectief nu 30 hebben. Toch een aardig zakcentje
                (met wat mazzel maai je er 1 per maand).
                fejjie [ reply ] [ report ]
                14-12-2013 om 22:21 +0

                @JaxDryke: Met de juiste hardware kan je aan een veel hoger tempo minen.
                Fidenza [ reply ] [ report ]
                15-12-2013 om 1:24 +0

                @fejjie: heeft geen zin, ik heb een top pc qua specs en heb het zelf moeilijk om wat te minen. Moest ik in 2008 ermee begonnen zijn ging het een ander verhaal zijn, nu moet je aardig wat investeren om mee te kunnen + elektriciteitskosten. Kosten kunnen gemakkelijk oplopen tot 10k voor een “normale” rig aan GPU’s.
                JaxDryke [ reply ] [ report ]
                15-12-2013 om 1:31 +0

                @Fidenza: Wel eens gehoord van ASIC USB Erupters ?
                - http://rdmsnippets.files.wordpress.c...tesonpeon1.jpg

                Kosten in Duitsland €18.- per stuk, verbruiken per stuk om en nabij de 20 eurocent aan stroom op maandbasis. Een vriend van mij heeft hier 50 van in een opstelling staan en ‘mined’ toch 3 a 4 BTC per maand. Niet slecht tegen de huidige koers
                nero987 [ reply ] [ report ]
                20-12-2013 om 0:42 +1

                @JaxDryke: onmogelijk… per stuk halen die dingen zo’n 333Mh/s, dat maakt een totaal van 16650Mh/s. Aan de huidige difficulty van 908mio haal je daarmee 0.28023440BTC per maand (omgerekend aan de huidige koers zo’n 140euro). Aan de vorige difficulty van 707mio zou dat 0.35986549BTC per maand geweest zijn, dus nog verre van 3a4 per maand… Ook is de huidige prijs van die toestelletjes de lucht in gevlogen en betaal je nu makkelijk 50euro per stuk. Maar idd, minder dan een jaar geleden betaalde je 4euro voor zo’n toestel, dus die 18euro heeft ooit geklopt
                fejjie [ reply ] [ report ]
                15-12-2013 om 11:12 +0

                @Fidenza: top desktop pc’s voldoen niet om te minen. Een mining machine kost 15k tot 20k euro en haalt 1 coin om de 2 dagen.
                Esprit_de_Flandre [ reply ] [ report ]
                16-12-2013 om 17:46 +0

                What the hell zijn bitcoins?

                Damn, ik voel me plots oud…
                Geef een reactie:





                Relevante artikelen
                DIVIDE ET IMPERA

                Comment


                • #9
                  Originally posted by IJsBlok View Post
                  Minen is tegenwoordig niet meer aantrekkelijk voor de gebruiker van de computer.
                  En waarom niet ?
                  Zoals ik al zei , je moet op de lange termijn denken.
                  Als je in het begin 500 bitcoins had geminet toen ze nog op een paar eurocent stonden was je nou ook miljonair.
                  Wie niet waagt wie niet wint !

                  Ik zag van laatst een topic over een meeting betalen met bitcoins , maar waarom niet naar andere coins kijken die nou veel makkelijker te minen zijn en daar op hopen dat ze veel meer waard worden ?!

                  ik heb er zelf ook enkele honderden bitcoins aan over gehouden toen de hype net begon.
                  Als ik toen had geluisterd naar al die verhalen van mensen die zeiden het wordt toch niks , was ik nou een stuk armer ...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Lethal View Post
                    En waarom niet ?
                    Zoals ik al zei , je moet op de lange termijn denken.
                    Als je in het begin 500 bitcoins had geminet toen ze nog op een paar eurocent stonden was je nou ook miljonair.
                    Wie niet waagt wie niet wint !

                    Ik zag van laatst een topic over een meeting betalen met bitcoins , maar waarom niet naar andere coins kijken die nou veel makkelijker te minen zijn en daar op hopen dat ze veel meer waard worden ?!

                    ik heb er zelf ook enkele honderden bitcoins aan over gehouden toen de hype net begon.
                    Als ik toen had geluisterd naar al die verhalen van mensen die zeiden het wordt toch niks , was ik nou een stuk armer ...
                    Omdat minen met een huis pc het simpel weg niet meer waard is om btc te minen. De moeilijkheidsgraad is zo hoog dat je meer geld gaat uitgeven aan stroomkosten. Voor btc wordt nu ASIC mining rigs gebruik. Check eens kncminer.com wat de prijs van zoiets is.

                    Voor ltc kan je nog best je thuis pc gebruiken.

                    Wat zeg je nou?? Je hebt honderden bitcoins?? Dan zou je nu in de duizenden moeten hebben aan euro. Als is nu is 100btc 74duizend nogwat

                    Comment


                    • #11
                      BitcoinRichList

                      ol er is een lijst maat waarop alle wallets met de hoogste hoeveelheid bitcoins staan, staan een paar hollanders op met 100+ daat sta jij tussen?
                      Maak eens een screenshot van je wallet?
                      al heb jij honderden bitcoins dan zou ik als ik jou was 5 van die speciale computers kopen daar mijn je dan dagelijks minimaal 1 bitcoin mee das bijna 30000$ per maand.
                      beetje vaag dat je met tonnen in bitcoins gaat mimen naar waardeloze coins.
                      geloof er geen reet van.
                      hoeveel heb je uitgrcasht mag aannrmen dat je toch minstens tonnetje apart hebt gezet???
                      Pics of het is niet waar
                      Honderden bitcoins haha

                      welke plek sta jij dan?

                      Comment


                      • #12
                        Bij die batch van KNC Miner vraag ik me ook af , of je op het moment van leveren bijvoorbeeld alleen al de prijs van die machine er uit kan minen ?
                        De difficulty van de bitcoin schiet iedere maand omhoog.
                        Ze hebben een leveringstijd van 3 maanden dacht ik.
                        Maar dat zou je eventueel wel uit kunnen rekenen.


                        Met de apparatuur die je gewoon in de winkel kan kopen kan je nog wel andere coins mee minen.
                        Die coins zijn natuurlijk niet helemaal waardeloos.
                        De meesten zijn al in hun waarde verdubbeld in een hele korte tijd.
                        Als je daar bijvoorbeeld 1000 euro op had gezet , had je die nou ook verdubbeld.
                        Plus dat je sommige coins heel snel kan minen , veel kan binnen halen in een korte tijd.
                        Als je het dan een beetje slim aan pakt , kan je die coins weer omruilen voor bitcoins.
                        Zo kun je dus nog steeds aan je bitcoins komen en meestal werkt dit nog snel ook.
                        In mijn ogen zijn die andere coins dus zeker niet waardeloos.


                        Sommige hebben ook zeker wel potentie om stukken groter te worden :

                        - Succes bitcoin werkt aanstekelijk: van Bbqcoin tot Worldcoin
                        - Litecoin - het kleine broertje van Bitcoin - NOS op 3
                        - Heeft Litecoin toekomst? +$200 miljoen waard nu | Beurs.com


                        Zo zijn er nog wel enkele meerdere coins.

                        Die bubble van de bitcoin komt er niet in mijn ogen , die bitcoin wordt alleen maar meer waard!
                        Alleen al vanwege dit soort nieuwsberichten :

                        - Canada komt met 's werelds eerste bitcoin-pinautomaat | nu.nl/tech | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
                        - Nu al ruzie over eerste Bitcoin geldautomaat - Emerce
                        - Bitcoin Bulletin: Kort nieuws over Bitcoin
                        - SecondMarket CEO: Wall Street Will Put 'Hundreds of Millions' Into Bitcoin | Entrepreneur.com
                        - Wall Street Bitcoin Fans Try to Make Real Money From Virtual - Bloomberg


                        Vooral als de bitcoin wall street op gaat , krijg je helemaal een waarde sprong natuurlijk.
                        En dat zit er misschien wel aan te komen.


                        Laatste nieuws nog van enkele uren geleden :


                        - 't Gat in de Markt: met je bankpas bitcoins 'pinnen'


                        En natuurlijk ga ik geen screenshot van me wallet hier neer zetten , lijkt me logisch.

                        Comment


                        • #13
                          Bitcoin was nou de enige die ik niet noemde als bubble.
                          ik handel al maande in btc en ltc heb er topic over gemaakt feit dat jij er nu ineens mee komt zegt me genoeg..ehero dus.
                          je zou al tonnen hebben als je over honderden btc beschikt.
                          zon miner kan je voor 50k halen heb je er 10 op rij en mine je tig coins per maand.
                          easy as fuck..maar je gaat je stroomvretende pc gebruiken voor kutcoin die je omruilt voor 0,00001 btc dan lijdt je verlies....
                          maar goed man geniet van je tonnen ik zou nu de helft uitcashen en een huis kopen heb je daar geen zorgen meer om.

                          Comment


                          • #14
                            Oke jongen , wat jij wil !

                            Ik maak een gewoon een topic aan over een onderwerp wat mij interesseert.

                            Je zit er wel compleet naast wat mij betreft , je kent mij dan ook niet!
                            Jij ook succes verder man met je handel!

                            Comment


                            • #15

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                              erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                              Antalya Escort
                              sikis
                              gaziantep escort
                              gaziantep escort
                              İstanbul Escort
                              istanbul escort bayan
                              sisli escort beylikduzu escort bayan
                              antalya escort atakoy escort
                              umraniye escort bayan
                              Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                              Working...
                              X