Bitcoins en andere digitale valuta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by goldenmonkey View Post
    Had zelf voor 30 euro bitcoins gekocht een jaar geleden. Toen was een bitcoin rond de $100 waard. Ik heb hem verkocht toen de koers op $1000 stond, dus heb ik mijn inzet x 10 gehad. Nu blijft de Bitcoin aardig stabiel tussen de 7/800 dollar.

Wil je er nu nog veel uithalen zal je veel moeten investeren en als die stijgt naar de 900+ direct verkopen.Het nieuws heeft het meeste in te brengen in de koers van de Bitcoin. Paypal accepteerd Bitcoin en bam de koers stijgt. China wil geen bitcoins bam de koers zakt. Als je daar goed op let kan je er toch nog een leuk zakcentje uit halen.

Leuk dat iedereen het ,sinds het wereldnieuws is, precies weet te vertellen hoe het werkt etc.. er ook geld mee verdiend hebben en de 1 nog meer dan de ander natuurlijk !

Net voordat het mij bekend werd zag ik het topic van Q en vertrouw er dus nog steeds op dat hij wel weet wat het is en hoe het werkt, voor de rest is het volgens mij een verhaaltje van copy - paste

Maargoed.. ga weer hard werken.. moeten sommigen ook voor geld :P

Comment

Die tonnrn zijn afgelopen twee dagen toch heel wat minder waard geworden? Op tijd verkocht? Want dit was hele dikke crash zeg ..

Comment

@ Hooligan, misschien jezelf er eens in verdiepen. Ik deel geen verzonnen verhaal deel alleen mijn ervaring met de Bitcoin met de mede gebruiker.

Comment

Originally posted by Levi View Post
          @ Hooligan, misschien jezelf er eens in verdiepen. Ik deel geen verzonnen verhaal deel alleen mijn ervaring met de Bitcoin met de mede gebruiker.
          Uhhhh Levi,

Hooligan is het enige lid dat ongefundeerd en ongenuanceerd mag reageren .
          Zonder verantwoording af te leggen.

Anders kakt het forum in namelijk.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
            Uhhhh Levi,

Comment

Originally posted by Levi View Post
              Was ook niet specifiek op jou gericht hoor ( ondanks de quote )

Ik bedoel dat gewoon in t algemeen als iets op t nieuws is of in de krant staat weet iedereen hoe t zit maar daarvoor hoor je er , op Q na , niemand over !

Is niet alleen met dit zo maar met heel veel dingen

Originally posted by rainman View Post
              Uhhhh Levi,

Zo is t ! Alleen Bruce zet de rem er soms ff op

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                Ik bedoel dat gewoon in t algemeen als iets op t nieuws is of in de krant staat weet iedereen hoe t zit maar daarvoor hoor je er , op Q na , niemand over !

Is niet alleen met dit zo maar met heel veel dingen
                Lijkt soms ook wel alsof de grootste pessimisten en negatievelingen op dit soort forums rond hangen , voordat je een woord getypt hebt ben je al een leugenaar.

Ook niks persoonlijks ondanks de quote.

Waar is die crash dan ? niks gezien , komt er ook niet !

Comment

Originally posted by Lethal View Post
                  Lijkt soms ook wel alsof de grootste pessimisten en negatievelingen op dit soort forums rond hangen , voordat je een woord getypt hebt ben je al een leugenaar.

Ook niks persoonlijks ondanks de quote.

Waar is die crash dan ? niks gezien , komt er ook niet !

snap je de grafiek toevallig?

Comment

oeps...

Comment

Originally posted by diasog View Post
                      oeps...
                      Volgens mij zei hij echt iets over pessimisten en negatievelingen

Comment

Gaat al weken zo , niks nieuws toch , zeker geen crash.

Comment

Lol de boel zakt 30% hoe wou je dat dan noemen?
                          Ik was al fiat kocht ltc terug op 15 staan nu op 21

Comment

Als je ergens niet van uit kan gaan is het wel de koers van de bitcoin.
                            Ik weet zeker dat hij wel weer aantrekt , weet zeker dat hij wel veel meer waard gaat worden.
                            Laatste weken zakt en stijgt hij weer met 30 euro ,iets minder dan 30 % dus , op maandag staat hij het hoogst gek genoeg , altijd weer.
                            Pak er maar is een grafiek bij van de laatste weken.
                            Je kunt beter op lange termijn denken wat dat betreft , dan op korte termijn reageren.

Comment

Hoe kun je dat zeker weten? Als dat echt een vaststaand feit was dan zouden alle bitcoins nu door de servers van google gemined worden en alle banken ze opkopen.
                              feit is dat niemand, ook jij niet, weet wat er gaat gebeuren.
                              ik denk ook dat hij nog verder blijft stijgen, maar ik reageer liever op de up en downs hoe dieper de dalen hoe meer ik cash.
                              wachten tot hij ooit verl waard word duurd mij te lang, ik leef nu niet morgen.
                              dus reageren op ips dn downs 50% vd winst uitcashrn en doorgaan
                              Maar ik hoop oprecht voor je dat hij heek veel stijgt en heb er ook vertrouwen in, maar china doet hem in de bsn dat kan ook in amerika en europa gebeuren.

Comment

Daarnaast is dat hij maandag hoog staat weekend crasjt etc ook niet echt kloppend ik draai al een tijdjr mee en wat jij roept roepen ze in de trollbox ook maar kijk eens naar een grafiek van het laatste hslfjaar dan xir jr zo dat het niet klopt.
                                gebeurd wel vaak maar niet constant, hij is ook niet meer in de buurt van ze hoigstr stand geweest btw.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X