Bitcoins en andere digitale valuta

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik draai ook een tijd mee !
    Ik zeg toch niet dat hij crasht in het weekend.
    Op maandag staat hij het hoogst als je kijkt naar een grafiek van een week , dat zeg ik.
    Als je een grafiek pakt van een paar dagen , dan zie je verschrikkelijk veel schommelingen ,kan je geen reet van op aan.
    Behalve als je zit te handelen met die coins , dan let je daar meer op , koop en verkoop moment.

Als je een grafiek pakt van 6 maanden zie je dat hij nou wel best hoog staat.
    Grootste gedeelte van 2013 stond hij lager dan wat hij nou staat , zo rond de 400 / 500 euro , zijn piek heeft hij gehad in december , bijna 1000 euro.
    Daar is hij niet meer op terug gekomen nee , maar dat zit er ongetwijfeld weer aan te komen , vraag is alleen wanneer , niet of.

Als je bijvoorbeeld een grafiek pakt van 2 maanden , zie je al dat hij gigantisch is gestegen vanaf december.
    Dat was een crash in mijn ogen, in december.

Al was het geen nieuws wat de chinezen zeiden in december , dat de banken geen bitcoin wouden accepteren.
    Dat deden ze toch al niet !
    Ze brachten het alleen als nieuws bericht naar buiten en er gebeurd wat die chinezen al verwachtte , de koers zakte.
    Maar die chinezen zijn ook niet gek ! , die doen het er gewoon om , weet ik zeker , ze weten ook dat die bitcoin wel weer aantrekt.
    Die chinezen zitten nou al die bitcoins in te slaan nu hij zo "laag" staat , van al die mensen die ze nou staan te verkopen.

Comment

Ik las laats ook dat die "Dogecoins" ofzoiets een onverwachte hype is geworden?
      Dit was eerst begonnen als grap en schijnbaar nu al superveel van verkocht?
      Misschien ook wel leuk om in de gaten te houden?
      Dogecoin
      Het artikel vind ik nu zo 1,2,3 niet meer.

Comment

Dat probeerde ik ook al eerder te zeggen.
        Van Dogecoin heb je zo'n 500.000 coins nodig met de koers van nu , dan kom je iets hoger uit dan 1 bitcoin.
        Heb ik ook al in gekeken.
        Vraag is dan , hoe snel kan je bijvoorbeeld zoveel coins minen met de apparatuur die je hebt.
        Soms is het dan best lucratief om op zo'n coin te minen.
        Als je in 1 maand , 1 bitcoin kan minen is dat al lucratief.
        Je moet alleen uit kijken met die pools , je haalt meestal niet de coins die hun aan geven , door dat ze zelf wel is mee zitten te snoepen of ze hebben betalings problemen.
        Zijn maar een paar betrouwbare pools.

Comment

Met een beetje mazzel haal je dat ook wel , als die diificulty maar laag staat van zulk soort coins.
          Kijk zelf maar is ...

Comment

Ah, njah heb er zelf helaas geen verstand van.
            Heb eens geprobeerd te verdiepen in koersen etc. maar is mij toch wat te hoog gegrepen helaas...
            Ik ben zelf ook niet zo geintresseerd in economie etc. en dat moet je voor dergelijke dingen toch wel hebben lijkt me.
            Vind het wel grappig om te zien hoe de bitcoin bv. zo populair is geworden.
            Toen ik er voor het eerst van hoorden was het nog onder de euro.
            Had ik toen maar een paar duizend gekocht hahaha.
            Mjah zoiets heeft iedereen altijd wel met die dingen.
            High risk / high reward.

Comment

Ik zei ook niet dat jij dat zei maar dat dat constant geroepen wordt en niet waar is.
              jij blijft zeggrn dat hij zeker stijgt..dat is gewoon niet waar het is geen zekerheid.
              btc is minder veilig dan bv ltc als iemand de borl kan beïnvloeden is de btc een dag later voorbij.
              maar hou vast aan die zekerheid..ik hoop voor je dat je gelijk hrbt.
              dat zeiden ze ook vd tulpenbollen paar honderd jaar geleden.
              als je er blind vanuit blijft gaan dat het goed gaat en niet open staat dat het ook kan misgaan valt er verder weinig te besprekrn..ikdek me in door zo nu en dan te cashen en kan nu geen verlies meer lijden.
              jij hebt ze gemined kan feitelijk ook geen verlies maken, echter kijk ik naar de 1000 euro waar hij op stond en war hij nu op staat heb je megaverlies geleden.
              daarnaast staat he geld vast en kun je er geen reet mee omdat je wacht op meer, ik vind dat zonde.
              succes verder

Comment

Wie niet waagt wie niet wint Quibus.
                Als je niet een beetje de gok durft te nemen en altijd op safe gaat spelen zal je ook nooit mee gaan in die winst en zal je altijd die boot missen.
                Lijkt me ook frustrerend.

En als ik kijk vanaf het begin tot aan nu zie ik geen verlies hoor

Jij ook succes verder uiteraard !
                Last edited by Lethal; 29-01-2014, 22:16.

Comment

Tuurlijk wie niet waagt wie niet wint maar al had je al je btc verkocht voor 1000 kon jr ze terugkopen voor onder de 500.
                  was je nu verdubbeld dat zie ik als verlies/gemiste kans.
                  Ik verkoop en koop continu en zo blijft het groeien jij houdt vast aan feit dat ze blijven groeien en noemt dat ook een feit.
                  wat als morgen je huus afbrand met je pc en backup usb dan ben je fucked..mijn cash staat al deels op de bank snap je?
                  Wat als morgen btc 0 waard is volgens jou is het feit dat dat niet gebeurd maar waar bazeer je dat op.

Comment

Je hebt gelijk wat betreft kopen en verkopen.
                    Inderdaad een kans die ik toendertijd niet zag aan komen.
                    Maar als en achteraf heb ik nou niet veel aan.
                    Ik ben er in ieder geval nog steeds aktief mee bezig.

De banken zijn lekker betrouwbaar wou je zeggen.
                    Denken al die mensen die een rekening hadden bij de DSB bank wel anders over.
                    Als er 1 ding wel onbetrouwbaar is , is het de ecenomische crisis wel.
                    Dat is naar mijn mening ook een reden dat die digitale valuta zo groeit.

Ik zie alleen maar redenen om te geloven dat hij meer gaat waard gaat worden.
                    Zie alle nieuwsberichten alleen al.
                    Pin automaten die de grond uitschieten , zelfs schiphol gaat er in mee.
                    Een hele groep investeerders die bitcoin automaten willen plaatsen in nederland , die zien er ook geld in.
                    In grongingen heb je al een complete straat waar je kan betalen met de bitcoin.
                    Hoeveel winkels zien het al niet als geldig betaalmiddel ondertussen , en dat groeit alleen maar.
                    Wall Street die een vacature open heeft voor iemand die de bitcoin in de gaten moet houden.
                    Als dat geen teken is weet ik het ook niet meer.
                    De marktwaarde van de bitcoin is ook explosief gestegen afgelopen jaren.
                    Er zijn zelfs nieuwsberichten die zeggen dat hij 100.000 euro waard kan worden.

Uiteindelijk zullen alle bitcoins zo'n beetje geminet zijn in 2040.
                    Bitcoin zit nog in de kinderschoenen eigenlijk.
                    Tot aan die tijd komen er nog steeds blokken vrij waaruit je kan minen.
                    Ik denk ook dat als je steeds verder gaat in de tijd , dat die bitcoin ook steeds meer waard wordt , dankzij het aantal bitcoins wat dan in gebruik is en het aantal bitcoins

wat dan beschikbaar is.
                    Uiteindelijk zul je ook verschikkelijke snelle machines nodig hebben om die blokken nog te minen , dat wordt dan alleen maar voor een paar mensen weg gelegd.
                    Maar dan haal je ook verschrikkelijk veel geld binnen.

Zelf zeg je ook dat hij meer waard wordt , maar toch speel je op safe iedere keer.
                    Hoeveel kansen wil je hebben ?

En tuurlijk heb je altijd wel negatieve nieuwsberichten , maar daar leeft de media toch ook op ? Dat is wat mensen willen horen , dat verkoopt.
                    Die bitcoin wordt ook helemaal niet gereguleerd nou , dus al die economen zitten ook te zoeken naar die negatieve verhalen.

En al die negatieve praatjes kreeg ik al van mensen te horen vanaf het begin , ik heb altijd nog mijn gelijk gekregen.

Comment

Je kunt het prachtig vertellen, maar ik het is grotendeels ongefundeerd en populistisch.
                      Q speelt niet op safe, hij handelt gewoon slim, zoals iedere belegger zou moeten doen.

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                        Je kunt het prachtig vertellen, maar ik het is grotendeels ongefundeerd en populistisch.
                        Q speelt niet op safe, hij handelt gewoon slim, zoals iedere belegger zou moeten doen.

Relax kerel , het is toch geen aanval , al zeker niet ongefundeerd of populistisch zoals je zelf zegt.

Quibus kan toch ook voor zich zelf praten.

Iedereen zo zijn manier ...

Comment

Je legt verbanden die er niet zijn, dus ja, het is ongefundeerd. En volgens mij zie jij mij opmerkingen als een aanval, terwijl ik alleen uitleg geef hoe ik de tactiek van Q zie.

Comment

Je legt verbanden die er niet zijn, dus ja, het is ongefundeerd. En volgens mij zie jij mij opmerkingen als een aanval, terwijl ik alleen uitleg geef hoe ik de tactiek van Q zie.
                            Wat is jouw verhaal dan ?
                            Ben jij er al lang mee bezig ?

Wat is er zo populistisch volgens jouw ?
                            En welke verbanden leg ik die er niet zijn ?

Comment

Moet? Niks moet, lijkt wel gek hier. Je moet schuiven met je aandelen, je moet twee keer per week benen trainen. De tiefus .

Lethal dafuq, honderden bitcoins? Fking half miljoen ofzo???
                              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Lethal je negeert mijn halve posts.
                                korte uitleg..jij hebt gemined maar ga even uit dat we tegelijk 1000btc kochten voor 100 euro.
                                die van jou zijn nu 1000*huidige prijs.
                                mijne zijn verkocht op 950 dus 950000 das 850000 winst.
                                i cash 425000 en koop nieuwe op 500 dus voor 525000 nieuwe.
                                die verkocht ik op 780..etc.
                                nu mag jij vertelken wie er op het einde meer geld over houdt?
                                Anyway ik heb al geld en jij alleen btc.
                                als we samen doodgaan over 10 jaar heb ik 10 jaar genoten vsn extra cash..jij laat een mooie erfenis na..althans als iemand je ww van je wallet weet.
                                emillio is altijd kritisch ik vond dat eel eens moeilijk maar maak er nu liever gebbruik van.
                                als morgen iemand de blocks hackt of de nsa ze supercomputer klaar heeft kan het zo over zijn.

verdere discussie doe ik wel via pm want als macbitcoin in het topic komt is het klaar met serieuze praat.

ik kan het niet genoeg zeggen ik gun het je van harte maar cash er eens 10 uit en geniet ervan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X