Post je homegym
Collapse
X
-
Als hij dan toch gebumpt wordt, even wat kwijt over mijn homegym..
Train nu al poosje thuis en bevalt prima, zou atm echt niet meer naar een gym willen. Tot nu toe nog gewoon een deel van een schuur opgeruimd en daar m'n spullen staan met wat ipod boxjes of gewoon met oortjes in. Op zich niks mis mee ik kan gewoon lekker m'n trainingen afwerken maar vooral omdat m'n broer het in de winter daar veel te koud vond en de 'sfeer' niet chill vond in de schuur zijn we gaan verbouwen.
Skelet van wandjes heeft hij vorige week gezet nu nog even op plaatwerk wachten en dat erop schroeven. Dan zal ik de boel netjes gaan opknappen, schilderen, vloercoating erin, degelijke verlichting en geluid ophangen etc. Echt een kleine sportruimte moet het worden.
Dan inrichten met
-Mijn rack+bankje
-hyper extention/dip combinatie
-ben bezig met katrolsysteem voor triceps/lat pulldown enzo
-'open' ruimte voor boksbal met mat eronder
-drie atlas stones, moet ik nog platformen voor maken
-buiten wil ik nog een grote oude band regelen
En wil zo'n ding waar ik m'n mountainbike op kan zetten in de winter zegmaar dat je stilstaand kunt fietsen.
Zal vast in de loop der tijd meer en meer bijkomen maar dat is voorlopig even het plan"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Dit is mijn gym
Binnekort nog een latpulldown , t bar row , leg press en home trainer op de kop tikken!Attached Files
Comment
-
Originally posted by Libertas View PostDit is mijn gym
Binnekort nog een latpulldown , t bar row , leg press en home trainer op de kop tikken!
Ik post mijn homegym binnenkort ook als ie klaar is !I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday
Comment
-
tgo ik denk dat alles zo een 7k in totaal was.
Die dumbells gaan tot 30kg , ben er zeer tevreden over.
Zo een cross is zeker en vast niet nodig als je er niet te veel geld aan wilt geven. Maar ik wou het altijd al hebben mits het in mijn vorige gym altijd bezet gehouden werd door een kudde superdudes.
Comment
-
Mijn trots. Samen met twee jongens huur ik een loods waarin wij trainen. PowerHouse Middelburg. We trainen momenteel met een vrij vaste groep van een man (en dame) of zes. Daarnaast komen er regelmatig gasten langs, ook van verderop in het land.
Website: PowerHouse Middelburg
FB: https://www.facebook.com/PowerHouseM...urg?fref=photo
YT kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCMy...RFMAxASl0YpJxw
Wat wij hebben staan:
- twee cages (waaronder één van powertec met chin up optie), en daarnaast een squat rack van bodycraft en een set hydraulische free stands.
- vier oly halters (waaronder een texas power bar), en verder een safety squat bar, een fatbar (40mm), nog een halter van 15 kilo, een ez-bar, nog wat 30mm halters en oplaadbare oly dumbbells.
- ~1100 kilo aan halterschijven.
- GHR/hyperextension
- Lat pulley met verschillende grepen
- Bands en boards, berg matten, allerlei klemmetjes, grippers etc
Strongman stuff:
- Twee strongman logs (een IFSA log van 80 leeg en een houten log van 85 leeg)
- Yoke 150 leeg
- Farmers 30 leeg
- Tyre 320
- Stones (70, 95, 2x110, 2x130, 140, 150, 170)
- Slee met harnas
- Duck
- Natuurstenen 45-75 kg
- Fust 65 kg
en alles wat ik op dit moment nog vergeten ben. Hier wat foto's, onderaan een foto van de hal die wij mogen gebruiken voor looponderdelen. Ik ben degene die daar met de yoke loopt.
265sq/240bench/250dl
Comment
-
Originally posted by ikke003 View PostZit er over te denken om zelf ook thuis te trainen zou toch aangenamer zijn en vooral minder last van veel volk. Wat zou zo het minimum zijn dat ik zou moeten aanschaffen en wat zou de kostprijs ongeveer zijn ???I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday
Comment
-
Heb ongeveer 750 euro te spenderen, ook zou het maar zijn om om de 2 weken thuis te trainen omdat ik dan de vroege shift heb en moet dan op momenten gaan trainen dat er eigenlijk constant veel volk is in de gym vooral dan als ik UB wil doen. LB kan ik dan wel trainen omdat er bijna niemand LB traint daar.
Comment
-
Plafond nog een keer witten als ik zin heb(ja is niet zo handig als het al is ingericht maarja ) en nog wat uitbreiden qua materiaal in de toekomst maar m'n ruimte is een heel eind af
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment