Post je homegym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik moest even sparen maar dan heb je ook wat..

BH0Am2fCYAEV9jQ.jpg
    Purist
    Verzuren zonder kuren
    ...ilse weet alles...

Comment

Als hij dan toch gebumpt wordt, even wat kwijt over mijn homegym..

Train nu al poosje thuis en bevalt prima, zou atm echt niet meer naar een gym willen. Tot nu toe nog gewoon een deel van een schuur opgeruimd en daar m'n spullen staan met wat ipod boxjes of gewoon met oortjes in. Op zich niks mis mee ik kan gewoon lekker m'n trainingen afwerken maar vooral omdat m'n broer het in de winter daar veel te koud vond en de 'sfeer' niet chill vond in de schuur zijn we gaan verbouwen.

Skelet van wandjes heeft hij vorige week gezet nu nog even op plaatwerk wachten en dat erop schroeven. Dan zal ik de boel netjes gaan opknappen, schilderen, vloercoating erin, degelijke verlichting en geluid ophangen etc. Echt een kleine sportruimte moet het worden.

Dan inrichten met
      -Mijn rack+bankje
      -hyper extention/dip combinatie
      -ben bezig met katrolsysteem voor triceps/lat pulldown enzo
      -'open' ruimte voor boksbal met mat eronder
      -drie atlas stones, moet ik nog platformen voor maken
      -buiten wil ik nog een grote oude band regelen

En wil zo'n ding waar ik m'n mountainbike op kan zetten in de winter zegmaar dat je stilstaand kunt fietsen.

Zal vast in de loop der tijd meer en meer bijkomen maar dat is voorlopig even het plan
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Dit is mijn gym
        Binnekort nog een latpulldown , t bar row , leg press en home trainer op de kop tikken!
        Attached Files

Comment

Originally posted by Libertas View Post
          Dit is mijn gym
          Binnekort nog een latpulldown , t bar row , leg press en home trainer op de kop tikken!
          Zow dat zit er goed uit! Tot hoeveel kg's dumbells heb je? ( duur grapje ofniet)

Ik post mijn homegym binnenkort ook als ie klaar is !
          I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

tgo ik denk dat alles zo een 7k in totaal was.
            Die dumbells gaan tot 30kg , ben er zeer tevreden over.
            Zo een cross is zeker en vast niet nodig als je er niet te veel geld aan wilt geven. Maar ik wou het altijd al hebben mits het in mijn vorige gym altijd bezet gehouden werd door een kudde superdudes.

Comment

hoeveel gaf je ongeveer uit aan heel de homegym?
              What matters in life is the courage, you bring to it.

Comment

Mijn trots. Samen met twee jongens huur ik een loods waarin wij trainen. PowerHouse Middelburg. We trainen momenteel met een vrij vaste groep van een man (en dame) of zes. Daarnaast komen er regelmatig gasten langs, ook van verderop in het land.
                Website: PowerHouse Middelburg
                FB: https://www.facebook.com/PowerHouseM...urg?fref=photo
                YT kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCMy...RFMAxASl0YpJxw

Wat wij hebben staan:
                - twee cages (waaronder één van powertec met chin up optie), en daarnaast een squat rack van bodycraft en een set hydraulische free stands.
                - vier oly halters (waaronder een texas power bar), en verder een safety squat bar, een fatbar (40mm), nog een halter van 15 kilo, een ez-bar, nog wat 30mm halters en oplaadbare oly dumbbells.
                - ~1100 kilo aan halterschijven.
                - GHR/hyperextension
                - Lat pulley met verschillende grepen
                - Bands en boards, berg matten, allerlei klemmetjes, grippers etc

Strongman stuff:
                - Twee strongman logs (een IFSA log van 80 leeg en een houten log van 85 leeg)
                - Yoke 150 leeg
                - Farmers 30 leeg
                - Tyre 320
                - Stones (70, 95, 2x110, 2x130, 140, 150, 170)
                - Slee met harnas
                - Duck
                - Natuurstenen 45-75 kg
                - Fust 65 kg

en alles wat ik op dit moment nog vergeten ben. Hier wat foto's, onderaan een foto van de hal die wij mogen gebruiken voor looponderdelen. Ik ben degene die daar met de yoke loopt.

265sq/240bench/250dl

Comment

Zit er over te denken om zelf ook thuis te trainen zou toch aangenamer zijn en vooral minder last van veel volk. Wat zou zo het minimum zijn dat ik zou moeten aanschaffen en wat zou de kostprijs ongeveer zijn ???

Comment

Originally posted by ikke003 View Post
                    Zit er over te denken om zelf ook thuis te trainen zou toch aangenamer zijn en vooral minder last van veel volk. Wat zou zo het minimum zijn dat ik zou moeten aanschaffen en wat zou de kostprijs ongeveer zijn ???
                    Ligt geheel aan jou.... hoe uitgebreid je het wilt( dus wat je budget is). Mijn home gym is nu denk ik tussen de 1000 en 1500. Maar ben begonnen met zo'n 400-500€. Mocht je "genoeg" geld hebben doe het dan gelijk goed is mijn advies..
                    I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

Heb ongeveer 750 euro te spenderen, ook zou het maar zijn om om de 2 weken thuis te trainen omdat ik dan de vroege shift heb en moet dan op momenten gaan trainen dat er eigenlijk constant veel volk is in de gym vooral dan als ik UB wil doen. LB kan ik dan wel trainen omdat er bijna niemand LB traint daar.

Comment

Plafond nog een keer witten als ik zin heb(ja is niet zo handig als het al is ingericht maarja ) en nog wat uitbreiden qua materiaal in de toekomst maar m'n ruimte is een heel eind af

"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Wel beetje weinig dumbells
                          Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Damn je hebt een prima homegym!
                            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Heftig, FB. Vooral die poster maakt het af. Hoe kom je er aan? Ikzelf ben ook nog op zoek naar zulke dingen..
                              "Straight outta gym"

Comment

Ziet er erg goed uit FB! Lekker ruimte ook !
                                Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X