Originally posted by quibus
View Post
Generation Iron Anyone?
Collapse
X
-
Originally posted by Whahaha View PostIk vind kai's persoonlijkheid gewoon top. Geen dure auto's, geen groot huis en om te onspannen schildert hij, dit tot mijn verbazing want hij doet het echt ontzettend mooi. Andere bodybuilder wonen in groten huizen met dure auto's en als het hun uitkomt lekker racen ermee. Kai is gewoon zichzelf gebleven.
Vond het zelf interessant om te zien hoe alles zo is veranderd ten opzichte van Pumping iron.
Ga hem vanavond nog een keer kijken denk ikBest: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
De goede versie is online! Beeldkwaliteit is goed en het geluid loopt ook synchroom. Enjoy:
Generation.Iron.2013.Body-mass.org.avi (download torrent) - TPB
Comment
-
Originally posted by quibus View PostVolgens mij is kai straatarm..
als je zijn docu ziet, waarvan ook een stukje werd getoond in generation iron zie je zijn stekje. Helemaal niet bijzonder...zelfs erg knus
Maar goed die docu was wel gemaakt voordat hij 2de eindigde.. ik weet niet wat hiervan het prijzengeld is? Hij zal er nu in ieder geval een stuk beter bij zitten..Last edited by generation_iron; 07-04-2014, 13:52.
Comment
-
Lol die kai greene heeft een joekel van een huis maar heeft dat appartement in brooklyn aangehouden voor dit soort opnames en af en toe een fotoshoot enzo, om te laten zien hoe zwaar die het wel niet allemaal heeft en dat ie zo lekker gewoon is gebleven en bladiebla.
Wat een ongelofelijke kutfilm was dit zeg, man man man. Al die zogenaamde drama tussen die gasten onderling, allemaal nep en ingestudeerd. Had er al niet veel van verwacht, maar dit was echt zeldzaam slecht. Zelfs mickey rourke kon er niks aan veranderen.265sq/240bench/250dl
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostAls dat waar is dan is dat wel erg belachelijk.. sinds wanneer heeft hij zo'n fortuin dan? Waarschijnlijk pas va 2011 waar hij derde werd bij mr. O ?? Was die docu niet van voor 2011?
Dan kan ik nog steeds niet dat grapefruit verhaal begrijpen...Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"
Comment
-
Originally posted by generation_iron View Postis nog niet erg lang dus..
Wat denk je dat je vangt aan sponsoring als je iemand van die statuur bent en een goeie vertegenwoordiging hebt? Laat staan alle zaken on the side waar ie wss grof geld voor krijgt. Ik heb een beurs... "maar wat als ik Kai Green ff invlieg hoe vet zou dat zijn" Katsjieeeeng!
Buiten dat zal ie wel twee/drie ton aan prijzengeld pakken per jaar. Denk niet dat ie zich veel zorgen hoeft te maken...Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Kai Greene lives in a 700k brooklyn house and drives a new truck
Zijn overigens geruchten over dat huis, maar wel vrij hardnekkig.
Maar wat ik bedoel te zeggen is dat het allemaal opgeklopte onzin is. Al die toppers kunnen het redelijk goed met elkaar vinden, maar die Greene is zo ongeveer de grootste klootzak van het hele bodybuildingwereldje, behandelt z'n coaches als stront, heeft tientallen jaren op kosten van anderen geleefd, staat er om bekend dat ie nog nooit een dag in z'n leven heeft gewerkt, en dan dat gay for pay gezeik van 'm... hij heeft ook schijt aan iedere mede atleet, zo'n beetje iedereen in dat wereldje vindt 'm een buitenbeentje en een vieze naaier. En dan heeft ie op de één of andere manier zichzelf dat working class hero-imago aangemeten met die zogenaamde spirituele instelling van 'm, wat dan in zo'n film nog eens flink wordt aangedikt. Natuurlijk, hij heeft het gemaakt binnen het bodybuilding, maar niet omdat ie z'n hele leven zo vreselijk hard heeft gewerkt ofzo
Ik vind t allemaal best hoor, maar om te zeggen dat het dan zo'n geweldige kerel is en dat ie zo lekker gewoon is gebleven...
Zo'n film wordt gewoon overduidelijk gescript van tevoren, en die gasten krijgen er ook ruim voor betaald, dus die gaan er lekker in mee en lullen maar wat joh. Die persconferentie van die olympia 2012 was ook zo nep toen met die zogenaamde haat en moeilijke gezichten over en weer, begrijp nu pas dat dat dus voor de verhaallijntjes van deze film was.265sq/240bench/250dl
Comment
-
Volgens mij leggen ze in a day in the life of kai greene juist uit dat hij het zo wil laten zien, omdat het voor de meeste mensen in bodybuilding niet reëel is om alleen maar de 'glamour' te laten zien met grote huizen en dure auto's etc.Winners are not those who never fail, but those who never quit!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-