vind ik nog knap om daar shrugs mee te doen, denk niet dat mijn kleine knuistjes dat erg lang vast kunnen houden.
Sportschool change
Collapse
X
-
Bij ons had je vroeger ook een dumbel liggen van 60 kg. Hier werd rug en triceps mee getraind. En die had een de man die er mee trainde zelf gemaakt. Hij heeft hem nu terug gekregen omdat er toch niemand meer mee traind.
Greetz GerwinVerliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (XeNoGeaR @ Jun. 01 2005,14:54)]jah dat vond ik ook werl vaag..heb ie zulke hardcore gewichten en dan gaat ie zo vroeg sluiten Â
Grtz.Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Iguana @ Jun. 01 2005,15:36)]Originally posted by [bCitaat[/b] (punani @ Jun. 01 2005,15:12)]hangen ook allemaal fotos van hem in ze gym
Comment
-
Ja ik vindt het ook mooi als er foto"s hangen van bb ers of powerlifters die in zo"n sportschool hebben getraind.
Ik heb een tijdje vrijdagsavonds bij Spartacus getraind in Zuid Scharwoude daar trainen allemaal powerlifters.
In de trainingszaal hangen allemaal foto"s van Nederlandse powerlifters, Gerrit Duprie, Siem Wulfse, Kees de Vreugd enz.
Allemaal foto"s tijdens wedstrijden genomen.
Ik vindt dat echt bij zo'n sportschool horen, echte toppers mogen niet vergeten worden vindt ik.
Een echte sportschool om keihard te trainen.
Jambo.
Comment
-
hey gasten
toevallig ben ik vandaag bij een andere sportschool begonnen
en dat alleen maar omdat bij me oude sportschool een lul van een begeleider zit (tevens eigenaar) dus ben ik overgestapt naar een concurent
greetz B-Menpeace out homies still miss you all !!!
Comment
-
hahaha je bent niet overgestapt als je weg liep mocht je niet meer terug komen. En je was zo eigenwijs dat je wegliep, nou train je een stuk minder hard. Daar trainen alleen maar mietjes bij bodyplan....
Nou groei je helemaal niet meer
mzzl!Use my shit and feel the power!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (punani @ Jun. 01 2005,15:12)]zeg jij dat maar tegen de eigenaar haha ik zou het niet durfen hij eet je op haha voormalig wedstrijd bodybuilder hangen ook allemaal fotos van hem in ze gym damm hij was groot (nu nog steeds maar wel minder).grts
Geef effe een update over de sweer en kennis in verhouding met trainen. dan weten we meer of het een echt hardcore gym is.
thnx fals trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Comment
-
hahaha iedereen heeft zijn dag wel een niet gasten
Dus komt wel goed werk weer voor het eerst in 3 jaar dus mijn lichaam moet er nog aan wennen
Aankomende week gaat het beter, let maar op mijn stats zometeen BEEN
mzzl!Use my shit and feel the power!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
21 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment