Sportschool change

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

vind ik nog knap om daar shrugs mee te doen, denk niet dat mijn kleine knuistjes dat erg lang vast kunnen houden.

Comment

Bij ons had je vroeger ook een dumbel liggen van 60 kg. Hier werd rug en triceps mee getraind. En die had een de man die er mee trainde zelf gemaakt. Hij heeft hem nu terug gekregen omdat er toch niemand meer mee traind.

Greetz Gerwin
      Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jun. 01 2005,14:54)]jah dat vond ik ook werl vaag..heb ie zulke hardcore gewichten en dan gaat ie zo vroeg sluiten  
        Die bodybuilders daar gaan gewoon vroeg slapen om voldoende rust te hebben om te groeien

Grtz.
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Iguana @ Jun. 01 2005,15:36)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (punani @ Jun. 01 2005,15:12)]hangen ook allemaal fotos van hem in ze gym
          Ah een echte narcist dus.
          Zou ik ook doen als ik er superbruut uit zou zien.

Comment

Ja ik vindt het ook mooi als er foto"s hangen van bb ers of powerlifters die in zo"n sportschool hebben getraind.

Ik heb een tijdje vrijdagsavonds bij Spartacus getraind in Zuid Scharwoude daar trainen allemaal powerlifters.

In de trainingszaal hangen allemaal foto"s van Nederlandse powerlifters, Gerrit Duprie, Siem Wulfse, Kees de Vreugd enz.
            Allemaal foto"s tijdens wedstrijden genomen.

Ik vindt dat echt bij zo'n sportschool horen, echte toppers mogen niet vergeten worden vindt ik.
            Een echte sportschool om keihard te trainen.
            Jambo.

Comment

hey gasten

toevallig ben ik vandaag bij een andere sportschool begonnen

en dat alleen maar omdat bij me oude sportschool een lul van een begeleider zit (tevens eigenaar) dus ben ik overgestapt naar een concurent

greetz B-Men
              peace out homies still miss you all !!!

Comment

hahaha je bent niet overgestapt als je weg liep mocht je niet meer terug komen. En je was zo eigenwijs dat je wegliep, nou train je een stuk minder hard. Daar trainen alleen maar mietjes bij bodyplan....

Nou groei je helemaal niet meer

mzzl
                !Use my shit and feel the power!

Comment

zegt de man die bijna alleen maar staat te lullen op de sport school

Comment

nu helemaal heb vandaag 1 x gebankdrukt en 1 x biceps gedaan. Had erhelemaal geen zin in,

Comment

en jij zit in een kuur erg bedroevend bro

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (punani @ Jun. 01 2005,15:12)]zeg jij dat maar tegen de eigenaar haha ik zou het niet durfen hij eet je op haha voormalig wedstrijd bodybuilder hangen ook allemaal fotos van hem in ze gym damm hij was groot (nu nog steeds maar wel minder).grts
                        Je bedoeld Ben, de vriend van een collega traind daar ook, ik weet het niet wat ik ervan moet denken. Hoor veel wisselende verhalen over olympic.
                        Geef effe een update over de sweer en kennis in verhouding met trainen. dan weten we meer of het een echt hardcore gym is.

thnx f
                        als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jun. 06 2005,22:07)]en jij zit in een kuur erg bedroevend bro  
                          zeker een betje jammer maar daar zijn strax ook weer zijn resultaten naar he xeno
                          Who's the Chef

Comment

Comment

hahaha iedereen heeft zijn dag wel een niet gasten

Dus komt wel goed werk weer voor het eerst in 3 jaar dus mijn lichaam moet er nog aan wennen

Aankomende week gaat het beter, let maar op mijn stats zometeen BEEN

mzzl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X