Msn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Msn

wat is jullie msn
    [email protected]

grtz bennie

Let een beetje op je woorden.

Edit: Curiosio

Comment

als je die van iemand wil weten staat dat meestal onderaan, degene die dat niet kenbaar willen maken zetten er niks bij.

heb ik iets gemist xeno?

Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

haha...en nu zijn ze armen opeens 51 cm bij ze onderschrift....hahahaha

in 2 jaar tijd 51 cm. LOLZZZZZZZZZZZZZZZZZZ............BANNE DIE GOZER..

Comment

jongen dat geloof je me lekker niet en ze moeten jij banne

Comment

tis goed jonge.....als jij in 1 week tijd 2 cm erbij ken krijgen...moet jij je lekker je eigen voor de gek houden...

Comment

je moet eens leren mensen in hun waarde te laten xeno

ik ga er vanuit dat bennie een eerlijke jonge is en als dat niet zo is zal ie zich zelf klote voelen als ie moet liegen over zich zelf en dat zou triest zijn

dus accepteer iedereen gewoon en ga er vanuit dat iemand gewoon eerlijk is.
              Who's the Chef

Comment

Kvind het gewoon fuckin vaag....mag ik....maja goed...ik zeg al niks meer over hem.

Greetz

Comment

aan de andere kant je moet niet zomaar alles geloven, alleen kan onze xeno dat welleens verkeerd over brengen
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

Ik vind gewoon dat mensen hier te snel geloofwaardig zijn...En als ie vet gespierd is is het meteen respect en word de reet meteen gekust en dat zelfde geld als er een vrouw geaddd word op het forum dan word gelijk de reet afgezoent.En ik verw9 van iemand die zo goed opweg is als bennie als het zo is dat ie gewoon alles vertel hoe en wat ie heb gedaan in kuurverledenj enzo en dat heb ik hem nog niet zien doen.

voordat ie dat niet gedaan heb gloof ik het gewoon niet zo ben ik eenmaal..

KLlaar

Comment

Wellicht heb ik iets gemist maar begrijp totaal niet waar deze manier van reageren vandaan komt.  

Been maakt iig een zeer terechte opmerking waar ik me dan ook bij aansluit.
                      Verder maken de moderators wel uit wanneer er iemand geband moet worden en dat gebeurt uiteraard alleen als iemand het nodig vind de boel te verzieken. Members die elkaar niet zo liggen kunnen elkaar gewoon wat links laten liggen, hoeven zeker níet te proberen elkaar een ban aan te praten...

Comment

waarom zou iemand liegen ??

wat schiet je der mee op
                        denkt iedereen dat je mega groot ben en komt er een keer een meeting en dan sta je toch ook voor lul
                        Who's the Chef

Comment

waarom zou iemand nit liegen..Heb je wel is op amerikaanse bodybuild bord gekekn hoeveel trollen erop zitten..ga maar is eens wat leren van het internet gebruik..

Ik geloof hem ook wel natuurlijk maar zeker zijn doe ik nooit voordat ie alles heb laten zien...hoe en wat..en dat is toch logish of niet ?

Comment

maak je toch niet zo druk joh, wat boeit jou dat nou, je weet toch aan wie je wel wat hebt en aan wie niet

maar hij heeft wel meerdere dingen gepost hoor
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

Xeno zit in een kuur ole ole
                              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X