Msn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Edit: Curiosio
    Chill bro,

Wat maak je je druk?
    Tuurlijk is het fucked up als je gaat liegen over je eigen stats, maar je weet helemaal niet of het zo is en dan nog is het zonde om er echt ruzie over te maken.

Jij liep ook wijs te doen zonder er bij te vermelden dat je er al een kuurtje op had zitten dus je hebt zowiezo weinig recht van spreken.

Gewoon lekker leren van mekaar hier, met af en toe een dolletje lijkt me beter.

Anyway, je kuurtje gaat lekker ga zo door.

en Benny, die foto's liegen er niet om bro!

Comment

Go Freekie Go Freekie!

Laat je maar ff gaan hoor,knul,mag van papa!

Comment

anyway......ik heb net m,et bennie gepraat op msn en we zijn gewoon weer vriendjes ik ben nooit goedgelovig dat weten jullue nu wel

dit zij die overigens ik post het maar voor hem en ik vind dit een stuk geloofwaardiger overkomen nu dan voorheen/

extreme bennie says:
        ben op mijn 16 e begonen met trainen maar niet serrieuis toen ben ik om mijn 17e gestop ivm school en op me 18e weer begonen met kt maar ook niet serrieuis tijdje gestop weer en toen ben ik er voor gegaan en zie het reseltaat

Comment

jaja komt meteen een stuk geloof waardiger over hoor xeno

wat jij wil kerel
          Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jun. 02 2005,12:53)]tis goed jonge.....als jij in 1 week tijd 2 cm erbij ken krijgen...moet jij je lekker je eigen voor de gek houden...
            ja maar die 2cm is ook wel te verklaren;

ik heb gehoord dat benny vlak voor het meten een potje spinazie van popey had gestolen, en deze had nagespoeld met een glaasje uit de toverpot van asterix en obelix.

Comment

haha.......denk dat ik dan ook maar paar van die potsjes ga nemen dan zit ik zo op de 63 cm...magoed........laten we weer feesten op het forum in plaats van katten...Ik ben ook beetje snel geirriteerd laatste tijd ....

Comment

Ach, in een kuurtje schijn je 2 centimeter ook in een paar dagen te kunnen pakken....

Hoe dan ook, al dan niet iemand geloven doet er heel weinig toe. Is namelijk geen excuus om iemand op willekeurige posts te gaan zitten afzeiken.
                Die twijfel mag je uitspreken in foto topics of topics met schema's ofzo, maar hoeft niet overal steeds omhoog gehaald te worden natuurlijk.
                Gewoon lekker normaal doen graag dus.  

Comment

Comment

Het begint met msn en het eindigt hoeveel cm iemand erop zijn arm bij heeft gekregen...whahahaha... Xeno zijn hormoontjes beginnen op te spelen geloof ik ..tijd dat je je opblaaspop weer eens tevoorschijn tovert denk ik en anders mag je die van Testo vast wel lenen, want als je iemand begeleid moet je dit immers ook goed doen he?
                    You! Out Of The Gene Pool - Now!

Comment

of misschien kunnen ze mekaar ff een "handje helpen"

Comment

idd.......begin met de dag geiler te worden als het volgende week gaat werken die testo....word het een dolle boel in de discotheek

Comment

lol haha bennie groeit idd als kool  maar ze voedingschema is ook wel erg goed hoor wat ik heb gezien. maar rustig xeno bewaar die energy en die agressie voor trainen dan knal jij er toch ook zo 2cm op  grts

Comment

Als Testo je dan maar niet met ons mee op sleeptouw neemt...whahaha want wij gaan een "rustig" avondje stappen zaterdag ...
                            You! Out Of The Gene Pool - Now!

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jun. 02 2005,13:37)]idd.......begin met de dag geiler te worden als het volgende week gaat werken die testo....word het een dolle boel in de discotheek    
                              zaterdag vroeg naar bed kerel!
                              spaar je lever een beetje.

en zorgen dat je balzak die 8 weken vol blijft zitten, je wordt zo gek dat je die bankdrukstang door het plafond gooit dan.

Comment

hahahah...idid niet rukken en geen sex dan word je alleen maar sterker volgens mij...

zaterdag vroeg naar bed ik drink tocvh geen alcohol meer in me kuur....Das verboden spul..ik zal en moet tegen de fuckin 100 kilo gaan..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X