Het benodigde nieuwe knuffeltopic....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het benodigde nieuwe knuffeltopic....

Zoals jullie zien is er onrust op het bord dus vandaar dat ik iedreen wat knuffels geef.....behalve shannasse want die is niet liev tegen me geweest .(Nou Vooruit een kleintje dan )....

voor allen...

haha je wilt je gewoon je roidrage goed maken

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jun. 02 2005,17:22)]Zoals jullie zien is er onrust op het bord dus vandaar dat ik iedreen wat knuffels geef.....behalve shannasse want die is niet liev tegen me geweest  .(Nou Vooruit een kleintje dan  

voor allen...  
      Ga dood met je knuffeltopic net nu er wat haat over het board komt kom jij hier mee aan.
      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo
      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Beetje volwassen worden en respect hebben gaat beter werken voor een aantal mensen.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Vind het een lief gebaar van Xeno..dus voor Xeno
          You! Out Of The Gene Pool - Now!

Comment

Ik geef Kusjes voor iedereen...

Brave Kusjes...

Comment

das lief hoor van mij krijg je ze ook terug
              Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 02 2005,18:46)]Beetje volwassen worden en respect hebben gaat beter werken voor een aantal mensen.

Greets...
                Inderdaad Cur, helemaal mee eens...

Grtz..

Comment

Sluit me aan bij Harold en Cur.

Enne Xeno, vind dat ik zeker niet onvriendelijk tegen je ben geweest hoor.
                  Ik heb de naam streng te zijn maar denk zomaar dat je blij mag zijn dat Curiosio vanmiddag niet on-line was, had je best nog een stuk slechter kunnen bevallen.

Comment

Jaja.....waarom moet je nu altijd meteen zo een reactie erachter aangooien...een mens is om te vergeten en te vergeven...zand erover weer probeerde nu grapje met je te maken in knuffeltopic....zucht... naja shannasse blijft shannasse ...enne je mag er best wezen hoor

Comment

ik doe mee, als nog sorry voor mijn overdreven reactie
                      Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jun. 02 2005,20:50)]Jaja.....waarom moet je nu altijd meteen zo een reactie erachter aangooien...een mens is om te vergeten en te vergeven...zand erover weer probeerde nu grapje met je te maken in knuffeltopic....zucht... naja shannasse blijft shannasse   ...enne je mag er best wezen hoor  
                        Denk je niet dat ze af en toe gelijk heeft Xeno? En jij gooit er af en toe ook reactie's achteraan..
                        Grtz.

Comment

Kom dan gaan we nog meer knuffleen...

GROEPSKNUFFEL

Comment

Neej harold want ik ben een gozer van 19 en ik heb ook mijn meningen over dingen.Ze mag dan wel volwassen en ouder wezen maar hoeft niet te zijn dat ze dan ook verstandiger is.Ik laat overigens dan ook iemand altijd in ze waarde en respecteer hoe die is.Maar als iets mijn dwarszit of wat dan ook dan knal ik het er gewoon uit en soms komt dat wat grof over zoals vanmiddag gemerkt.Ik hoop daarom ook eens dat we keer kunne meeten met ze alle en dan ken je zien hoe iemand werkelijk is want inett blijft toch een rare relatie vind ik.En ik heb genoeg dingen op internet mee gemaakt dus ben ik niet meer goed gelovig daarin gewoon.Voor de rest zal het me echt een hol schelen wat wie of wat dan ook doet.En als mij iets niet aanstaat en het probeerd me aangepraat te worden luister ik alleen als het me aanstaat.Verder wil er gewoon een knalfeest van maken op bodynet waar serrieus gepraat ken worden over de sport en ook wat gein moet kunnen natuurlijk.En opstandjkes als vandaag ken gewoon voorkomen.Magoed dit word wel een lang verhaal eigenlijk

allemaal

Comment

Zal best xeno, maar je beoordeelde Mrs S op dingen die zelf ook doet. Tevens ga je iemand beoordelen op iets wat je zelf ook hier op het bodynet ook gemeld, je armen waren toch ook 1 cm gegroeid?
                              Daarbij zeg je dat mensen die er vet gespierd uit zien  gelijk veel respect krijgen en gelijk hun kont gaan kussen..
                              Die mensen die er zo uit zien krijgen inderdaad gelijk respect ja, misschien omdat iedereen weet hoe moeilijk het is om dat niveau te bereiken. Dus dan lijkt mij respect wel op zijn plaats. Of je nu aanleg hebt of niet het blijf moeilijk om zo ver te komen en vergt veel discipline en betekend niet ieder weekend zuipen of zoals mij vette bbqe met de nodige drugs of alcohol. En moet je er erg veel voor laten.
                              Een mening hebben is alleen maar goed, het is maar net hoe je het brengt. Maar zal wel goed komen

Grtz..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X