Eej maar dan nog IEDREEN IS FUCKIN GELIJK...ALS IEMAND GESPIERD IS HOEFT NIET METEEN TE ZEGGEN DAT JE ZE AARS MOET GAAN KUSSEN TOCH.DUS als er een vrouwke komt op forum dat er meteen geslijmd moet worden.TUURLIJK Respect voor het resultaat maar dat hoeft niet eeuwig door te blijven gaan.Iedreen die hier zit op het forum werkt naar een mooi lichaam en goed resultaat en iedreen doet hier ze best om dat droomlichaam te behalen.maar VERTROUWEN blijft ook een mooilijk woord op internet.En tuurlijk zeg ik wel verkeerde dingen maar ik bied altijd netjes me excuses aan want ik ben ook altijd niet even helder en mensen maken soms ook fouten.
Het benodigde nieuwe knuffeltopic....
Collapse
X
-
Nou Xeno één ding is heel erg duidelijk, we hebben zeer verschillende meningen over wat iemand in zijn waarde laten en respect betekenen...
Lees jij je eigen posts wel eens eigenlijk??
Hoe dan ook, als je ergens een probleem mee hebt kun je altijd contact opnemen via pm, geen probleem.
Maar niet iedereen heeft hetzelfde gevoel voor humor als jij dus je 'geintjes' lossen niet altijd wat op, maken het soms alleen maar erger.
Zeggen wat je denkt mag altijd, over de bewoording zul je misschien af en toe wel wat meer moeten nadenken iig op het forum. Is zoals je zelf al zegt soms erg grof en dat kan gewoon niet altijd.
En dat is niet alleen maar mijn mening, is gewoon zoals de moderators hier op het board het doen. Je posts worden niet voor niet af en toe aangepast en dat doet Curiosio vaker dan ik.
Comment
-
Ik word het gesodemieter een beetje zat! Diegenen die problemen hebben of in een roidrage zitten moeten gewoon ff wat minder posten en eerst wat dingetjes oplossen.
@ Corina: ik vond jouw reactie niet overdreven
@ Xeno: je bent tuurlijk een hele vent nu je aan het kuren bent, maar dat hoef je niet te laten merken. Is niet nodig.
@ Nilsjei1234: snap je humor wel, maar je moet de weinige dames op dit board niet willen wegjagen. Hou het een beetje fatsoenlijk.We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (corina @ Jun. 02 2005,20:51)]ik doe mee, als nog sorry voor mijn overdreven reactie
En voor de mensen die lopen te zeiken op Xeno;denk effe terug toen jullie zelf 19 waren.....waren jullie ook niet altijd de slimste dus waarom iedereen ineens op hem loopt te zeiken is me een raadsel.
Ik heb 10x liever dat we elkaar eens de waarheid zeggen hier dan al dat geslijm
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Jun. 02 2005,18:46)]Beetje volwassen worden en respect hebben gaat beter werken voor een aantal mensen.
Greets...In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Hmm nu ik nog eens lees bedoel je het toch anders.
Gaat beter werken dan knuffelen ok ok ik rook er nog 1.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment