ja niet dat ik de fitness goeroe ben maar ze mogen sommigen lui er ook wel is aftrappen vind de mods juist relax tegen sommigen mensen die het totaal niet verdien, wel grappig hoe altijd 1 persoon weer reageert overall op die een beetje goed kan typen en hier all snel de MAN lijkt maar toen ik hem met het stappen tegen kwam piste ik bijna in me broek sommigen figuren hier.. maar blijf voor all stoer over komen op dit forum,
Willen we meer of minder hangsloten?
Collapse
X
-
Originally posted by rainman View PostEr is toch al een anabolensectie waarin je vragen kunt stellen?
Wil je een 'hometrainer gezocht'-achtig topic maar dan over anabolen?
Denk het niet he.
En als Dexie wel goede intenties heeft en het serieus bedoeld was, noem je jezelf geen aas-guru en neem je geen injectiespuit als profielfoto.
Leuk ook voor nieuwe leden, dan hebben ze gelijk een vertekend beeld van het forum.
En idd zoals ik zei de opzet was leuk, de uitvoering wat minder
Comment
-
Originally posted by mohwhip View Postja niet dat ik de fitness goeroe ben maar ze mogen sommigen lui er ook wel is aftrappen vind de mods juist relax tegen sommigen mensen die het totaal niet verdien, wel grappig hoe altijd 1 persoon weer reageert overall op die een beetje goed kan typen en hier all snel de MAN lijkt maar toen ik hem met het stappen tegen kwam piste ik bijna in me broek sommigen figuren hier.. maar blijf voor all stoer over komen op dit forum,
Niet dat ik een fitness guru ben hoor maar wat mij betreft mogen ze sommige lui ook wel verwijderen. Ik vind de mods juist relaxed, ook tegen mensen die het niet verdienen. Wat ik ook grappig vind is dat er altijd één persoon overal op reageert die toevallig een beetje goed kan typen en zodoende dè man lijkt. Toen ik hem echter met stappen tegenkwam piste ik bijna in mijn broek! Ach, sommige mensen... Blijf vooral stoer doen op een forum.Last edited by pescatore; 09-05-2014, 15:04.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Zoals ik zei ik ga niet met voorbeelden komen..er zijn er zat van wie ik hetzelfde hoor dus het zijn niet mijn onderbuikgevoelens het zijn die van meerdere.
dan roep jij weer niet zo serieus blablabla.
verder bepaal ook ik lekker zelf wat ik post en ik zeg ook nergens wat jij wel of niet grappig moet vinden.
ook hoef je mij niet als moreel compas te gebruiken hoor, ik zeg jou gewoon wat ik van jou vind klaar.
Originally posted by pescatore View PostWat doe ik waarom? Ga mij niet betrekken in je onderbuikgevoelens en bepaal al helemaal niet wat ik wel of niet grappig behoor te vinden, dat bepaal ik nog altijd zelf. En kom eens met wat voorbeelden dan in plaats van alleen te roepen dat ze er zijn?
Als mods iets niet bevalt het zijn grote jongens die prima in staat er zelf wat aan te doen, dat wilt niet zeggen dat ik niet mijn eigen idee erover kan hebben en ik heb jou daar niet als moreel kompas voor nodig.
Comment
-
Zoals dit dus wtf doe je..olie op het vuur gooien als hij nu reageert roep jij weer neem het niet zo serieus joh.
wie ben jij dan om zijn post aan te passen..ben jij soms zijn morele compas??
Originally posted by pescatore View PostIk vertaal het even:
Niet dat ik een fitness guru ben hoor maar wat mij betreft mogen ze sommige lui ook wel verwijderen. Ik vind de mods juist relaxed, ook tegen mensen die het niet verdienen. Wat ik ook grappig vind is dat er altijd één persoon overal op reageert die toevallig een beetje goed kan typen en zodoende een beetje dè man lijkt. Toen ik hem echter met stappen tegenkwam piste ik bijna in mijn broek! Ach, sommige mensen.... Blijf vooral stoer doen op een forum.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostZoals dit dus wtf doe je..olie op het vuur gooien als hij nu reageert roep jij weer neem het niet zo serieus joh.
wie ben jij dan om zijn post aan te passen..ben jij soms zijn morele compas??Originally posted by quibus View PostZoals ik zei ik ga niet met voorbeelden komen..er zijn er zat van wie ik hetzelfde hoor dus het zijn niet mijn onderbuikgevoelens het zijn die van meerdere.
dan roep jij weer niet zo serieus blablabla.
verder bepaal ook ik lekker zelf wat ik post en ik zeg ook nergens wat jij wel of niet grappig moet vinden.
ook hoef je mij niet als moreel compas te gebruiken hoor, ik zeg jou gewoon wat ik van jou vind klaar.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Ik vind anabolen advies altijd heeel heeel erg gevaarlijk . jij geeft iemand advies wat illegaal te gebruiken waar iemand ook kapot aan kan gaan .
desal niettemin geven wij ook advies hoe je moet squatten en deadliften , verkeerde techniek kan ook heel gevaarlijk zijn .
forums zijn leuk om ervaringen te delen , niets meer niets minder . mensen moeten advies ook niet 100% letterlijk nemen . ik vind dat de mods erg tolerant zijn en ook goed tegen een grapje kunnen .
maar ..... als ik inferno betrap om slotjes te hangen als iemand een smith squat vraagje heeft , dan .... veranderd het wel in machtsmisbruik
verder vind ik dat de mods soms wat strenger mogen zijn . als ik namelijk een topic open over mn squat form . en ik krijg reacties als '' haha je muts '' of 'haha ben jij een jhihadist ' dat verdient gewoon een perm ban ! simpelYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Originally posted by skillful058 View PostZo lang het geen DBB wordt vind ik alles goed
Comment
-
Originally posted by mascotte View Postforums zijn leuk om ervaringen te delen , niets meer niets minder . mensen moeten advies ook niet 100% letterlijk nemen . ik vind dat de mods erg tolerant zijn en ook goed tegen een grapje kunnen .
verder vind ik dat de mods soms wat strenger mogen zijn . als ik namelijk een topic open over mn squat form . en ik krijg reacties als '' haha je muts '' of 'haha ben jij een jhihadist ' dat verdient gewoon een perm ban ! simpelI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Nocerino vanwege zijn uitlating in dit topic:
http://forum.bodynet.nl/geestelijke-...ml#post1215255More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment