Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hoeveel m² van je wonig wil je eingelijk verkoelen en hoeveel graden zou je willen dat die m² moet zakken. Bijvoorbeeld het is 26 gradeb in je slaapkamer en je zou het graag naar 18 willen brengen
2,6 kW is goed voor een ruimte van +- 5 op 5 meter. reken maar dat je 40 W per kubieke meter nodig hebt.
ook niet te onderschatten wat een lawaai dat toestel maakt, ik word zot van dat lawaai
Advies: gebruik geen airco in je slaapkamer tijdens de zomer. Je wordt er alleen maar ziek van omdat het 's nachts te koud en te droog (luchtvochtigheid laag) is in je kamer. Ik heb een airco in de slaapkamer maar gebruik die vrijwel nooit.
Wat ik hier in Tokio doe is 's avonds een ventilator aanzetten. Deze blaast een uur of twee a drie zodat ik in slaap kan vallen en daarna schakelt die af. Als je eenmaal slaapt is het niet erg als het wat warmer is, maar het is lastig om in slaap te vallen in een warme kamer. In de zomer is het vaak ongeveer dertig graden in mijn slaapkamer 's nachts.
Mocht de luchtstroming niet voldoende zijn dan is er nog een truc: zet een fles met koud water (eventueel gekoeld uit de koelkast) voor de ventilator. Dit koelt de lucht nog verder af.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment