Zo nu even de echte fotos
Bikes, stuff & more...
Collapse
X
-
Originally posted by Robin P View PostLeuke fireblade man! Is dat je eerste bike?
Echt dik zo een ducatie jammer dat 't zo duur is :P
nee mijn tweede ben netjes op ene oudere en lichtere motor begonnen (35kw) ha nu naar ruim 110 kw ^^ rijd wel leker sportief
Originally posted by Dutchpride View PostMan nou ik dat zo allemaal zie begint mijn fantasie toch weer op hol te slaan :/.
Wat ben je nou gemiddeld kwijt aan een motorrijbewijs?
Ik ben 26 dus vermogen maakt dan niks uit toch?
huidig reglement weet ik niet ik heb hem bewust na mijn 22ste gehaald ivm die regeling van het zwaar rijden
Comment
-
Zie het topic nu pas....
Ben momenteel zelf bezig met mijn motor rijbewijs....
Maar rijd al enige tijd enduro ritten, hiervoor heb je officieel wel een rijbewijs nodig, maar de nodige fraude kun je zo mee doen :P
Ik rijd momenteel nog lekker 2 takt 250.... heerlijk felle dingen. Ktm overigens.
Off-road is eigenlijk hetzelfde als een crossmotor, alleen hebben wij een kenteken, en dagrijlicht. Hierdoor wordt de motor al gauw 800 duurder.
Zodra ik mijn rijbewijs heb zal er ook een weg racer bij komen, welke dat weet ik nog niet.
Qua technisch aspect, tjah, ik doe alles zelf. Pak zo het hele blok uit elkaar, 2 takt of 4 takt.
Wij rijden altijd met een vrienden groep.
Zon 6 man, en het is geweldig.
Hier enkele foto's:
Deze staat gekocht:
IMAG0261.jpg
De verschrikkelijke stickers eraf:
IMAG0262.jpg
Nog meer KTM
IMG-20131224-WA0020.jpg
Enduro rit
IMG-20140311-WA0004.jpg
Crossbaan Vledderveen.
IMG-20140518-WA0030.jpg
Wij gaan vanmiddag even naar DLD crossen, dus tot ziens! als ik niks breek:P
Martijn.In between obsessed periods
Comment
-
Motoren zijn voor mij belangrijker dan fitness.. dus dit topic past me helemaal !
Rij zelf nu sinds ruim 2 jaar een Kawa ZX9R ( fireblade tegenhanger )
Is aangepast qua vermogen maar bijvoorbeeld zitten er ook BBS wielen in.. gepolijst en wel
Paar jjaar bij een Kawa dealer gewerkt en mn pa had ook altijd Kawa dus de liefde zat er allang in
mn rijbewijs gehaald na mn 21ste en daardoor meteen vol vermogen !
Rijbewijs had ik supersnel omdat ik al veel gereden had op brommers , crosser en natuurlijk motoren op mn werk.. 12 lessen had ik mn rijbewijs en had niet verwacht dat ik hem nu nog steeds zou hebben :P
Comment
-
Nog geen motorrijbewijs, maar vroeger wel aardig wat op de crossmotor gezeten. Met max van rond de 90-100km per uur. Ikzelf vond dat toen als jong jochie al beangstigend om met 70km te rijden op zo'n 2 wieler, haha.
Lijkt me echt vet om op een echt racemonster te zitten dan nog veel harder kan.
Nog een verre wens voor later om motor rijbewijs te halen en een gek ding te kopen om mee rond te racen. Tripjes naar Duitsland enzo hehe"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by stealthy View PostIk rij nu een scooter, een runner 50cc (top snelheid 90-95 op teller ) maar ik ga binnenkort mijn motorrijbewijs a1 halen en een 125cc motorscootertje halen. Ik zit te denken om een motorvespa of motorrunner en later nog misschien een akrapovic uitlaat onder knallen .
Comment
-
Originally posted by Ruhl View PostGilera runner 180 cc tweetakt is gruwelijke motor scooter.
als je die nog gaat up fucken loopt ie zo 160-170.
Doet me denken aan DHC haha
Die dingen kan je nooit veilig rijden, je kan hem nergens veilig laten staan of je word er zelfs van af getrapt.
Hier rijden die gestolen dingen allemaal rond met blauw kenteken (snor)
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment