Bikes, stuff & more...
Collapse
X
-
Originally posted by Ruhl View PostRijbewijs betekent veel boetes/ongelukken.
Ken mezelf heel goed.
We hadden toch ook allemaal brommers/scooters die veeeeels te hard gingen?
Is ook vet om bv Rossi in het echt in actie te zien op ciruit. Dat zijn pas motoren.
Comment
-
Er zit een heel groot risico aan motor rijden, vandaar dat ik ook gewacht heb. Ik denk dat ik er klaar voor ben, maar helaas heb je het niet altijd zelf in de hand.
Ik vind alles leuk, choppers, naked, supermotard, racers, name it.. alles heeft wel wat. Maar als een racer even lekker veel geluid maakt gaat dit door merg en been, heerlijk!!!
Comment
-
Originally posted by joelzwolle View PostZo was ik ook op m'n scooter vraag me nog wel eens af waar ik al die boetes van heb betaald! Maar een motor is toch een tikkeltje anders. Je gaat snel beseffen dat dat andere koek is en toch echt wat voorzichtiger moet zijn!
Politie uitdagen was ook altijd lachen, achja, kattenkwaad
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostDie goede oude brommer tijd, ik op mijn runner 70cc, zwart.. geen verlichting en je hoorde me van km afstand aankomen. Natuurlijk nooit een helmpie op...
Politie uitdagen was ook altijd lachen, achja, kattenkwaad
Het stappen systeem gaat dus verdwijnen mag je dan zomaar alles rijden?Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!
Comment
-
Ik heb een BMW G650s (geen idee of die goed is maar hij ziet er mooi uit ) die ik mag rijden zodra ik m'n motorrijbewijs heb, wil hem ook dolgraag halen alleen ik ben zelf best bezorgd over de risico's zeg maar. Iemand die al lang motor rijdt die z'n ervaringen daarover kan delen?
Ben verder niet zo heel erg into de mechanica achter die dingen enzo maar het geluid en alles is voor mij al rede genoeg + ideaal ding om even mee naar de gym op en neer te scheuren hehe.
Comment
-
Originally posted by weslleyy View PostKomt me bekend voor op men areoxje. het blijft wel zo dat je erg kwetsbaar blijft op een motor en zoon racer nodigt natuurlijk wel uit.
Het stappen systeem gaat dus verdwijnen mag je dan zomaar alles rijden?
Maar een racer daagt je inderdaad uit :P Het word pas leuk als je het gas open trekt, er word ook gezegd dat het helemaal niet fijn rijdt op lage toeren.
Comment
-
Originally posted by Robin P View PostHaha, gewoon eentje tweedehands kopen als het een mooie is houden ze wel redelijk hun prijs
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment