De docu die de Belgen wél durven te vertonen: “Palestijnse kinderen als doelwit”

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whehe om de bal even terug te kaatsen, palestijns bloed misschien ?

Comment

• [QUOTE=Lethal;1231708]Eigenlijk wil ik ook niet meer mee gaan in die verdelende ideologieën. Niet meer over halen mee te doen in het welles nietes spelletje en voor iets zijn en tegen iets anders. QUOTE]

Ik dacht ik snij hier is wat onderwerpen aan en dan heel misschien krijgen we wel een interessante discussie hier , maar het valt gewoon dood.
      Had wel wat meer reacties verwacht.

Zijn wel sterke argumenten ook , ik ga er niet eens op antwoorden!
      Zie tekst hier boven !

Comment

• Originally posted by Gus View Post
        9/11 was an inside job!!! jullie zijn allemaal aangetast door chemtrails! DOE JE OGEN OPEN MENSEN!

welke drugs heb je op lethal? of is het een combinatie van verschillende middelen
        Lees het boek eens van de vorige minister van buitenlandse zaken van amerika albright.
        en kijk waar amerika toe in staat is, en welke drugs hij op heeft..misschien ligt het aan de interpretatie

Comment

• Ik wil nog wel effe reageren op Akito trouwens , omdat hij die opmerking van mij wel sportief op pakt , dat moet ik hem na geven!

Je snapt wel dat je de plank een beetje mis slaat met die vraag toch ?
          Mijn woorden waren vanuit het gevoel van de mens , niet vanuit de palestijnse kant of de israelische.
          Er zijn geen winnaars hier , alleen maar verliezers.

Op antwoord te geven op je vraag , nee , heb geen palestijns bloed! , ben 100% nederlander.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X