En dan ga jij hem baby noemen das pas constructief??
De docu die de Belgen wél durven te vertonen: “Palestijnse kinderen als doelwit”
Collapse
X
-
Originally posted by quibus View PostEn dan ga jij hem baby noemen das pas constructief??
Maar als genocide aan je reet roest , valt het nog wel mee met wat ik zeg.
Akito heeft een duidelijke mening en heeft wel een dikke huid dacht ik zo als je zulke uitspraken doet.Last edited by Lethal; 26-07-2014, 16:09.
Comment
-
Originally posted by Gus View PostHet zou dus beter zijn als er meer israeili's zouden sterven zodat de score een beetje gelijk zou zijn?
Nee tuurlijk niet !
Ik zei ook al aan het begin van dit topic tegen iemand dat het er niet om gaat om alles op een weegschaal te leggen !
Lees het topic anders even door Gus , voordat je zulke uitspraken doet.
Comment
-
Lethal ik snap jouw mening, sterker nog we zijn het met elkaar eens. Maar om te gaan zeggen dat Akito een baby is dat vind ik te ver gaan. Daar reageerde Guus weer op, en nu dreigd dit topic een soort strijd te worden tussen personen ipv meningen!Hard work Pays off!
Comment
-
De hele palestijnse/joodse kwestie ie een heikel onderwerp.
Ook al ben ik het totaal niet met Akito eens, het is zijn mening.
Vrijheid van meningsuiting is imo nog steeds een erg belangrijk recht.
Uiteraard klopt er heel veel niet van wat de media ons voorschotelen, maar Akito hoor je volgens mij niet zeggen dat hij het eens is met de moorden en doden… .al is dat wel een gevolg van het conflict.
Leathal reageert vandaag inderdaad een beetje geprikkeld in verschillende topics, wat geen meerwaarde heeft omdat je op die manier toch niemand kan overtuigen.
Net zo min als dat ze leathal proberen te overtuigen van hun mening.
Al met al zijn discussies prima, maar elkaar afbranden zijn we iets te oud voor.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by akito View PostMet de burgerslachtoffers die vallen omdat de lokale overheid haar militaire activiteiten met voorbedachte rade in woonwijken plaatst heb ik, gezien de support voor Hamas onverminderd groot is, ook weinig medelijden.
Feit blijft ook dat Akito maar half ergens op terug wil komen , wat ik dan weer slap vind.
Maar is zijn recht hier.
Manier waarop ik het breng is misschien niet helemaal netjes.
Mijn fout dan !
Maar die uitspraak hierboven , tsja , blijf er bij , vreemde uitspraak.
Wat voor mening je dan ook hebt.
Maar dat was al wel duidelijk.Last edited by Lethal; 26-07-2014, 16:34.
Comment
-
Originally posted by Lethal View PostKlopt , ik heb echt een paar hoerendagen achter mekaar.
Feit blijft ook dat Akito maar half ergens op terug wil komen , wat ik dan weer slap vind.
Maar is zijn recht hier.
Manier waarop ik het breng is misschien niet helemaal netjes.
Mijn fout dan !
Originally posted by akitoMet de burgerslachtoffers die vallen omdat de lokale overheid haar militaire activiteiten met voorbedachte rade in woonwijken plaatst heb ik, gezien de support voor Hamas onverminderd groot is, ook weinig medelijden.
Wat voor mening je dan ook hebt.
Maar dat was al wel duidelijk.
Liefst zie ik beide partijen natuurlijk ook morgen stoppen, maar je moet reëel zijn die mogelijkheid is gewoon non-existent. Teveel belangen, gevoelens en partijen in het spel.
Offtopic zit ik er totaal niet mee als je wat provocerende termen over me plaatst hoor, ik krijg hier (in het dagelijks leven overigens ook ) wel vaker wat over me heen omdat mijn mening niet altijd strookt met die van de meeste (en ik 'm vaak zelf ook wat scherp plaats ).Last edited by akito; 26-07-2014, 17:36.
Comment
-
Ik heb dit hele topic eens doorgenomen .
Mijn mening : Godsdienst en politiekdiscussies moeten verboden worden op bodybuilding forums .
Het draait altijd uit op een Ban of slotje , en een hoop 'op de man speel ' actiesYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Ik vind het juist wel interessant, al die verschillende meningen.
Vergeet 1 ding niet; de meeste mensen baseren hun mening op wat de media ze voorschotelt en zien dat tevens als feiten.
En daar is meer dan de helft van gelogen, gemanipuleerd of overdreven.
Als er dan mensen zijn met een andere mening maar wel onderbouwd, waardeer ik dat.
Al wilt dat niet zeggen dat ik het er mee eens ben
Normaal gesproken als je een ban krijgt, heb je die ook verdiend.
Dat betekent dus dat je zelf te ver bent gegaan, je hebt nog 5 minuten om je tekst aan te passen mocht dat nodig zijn.
Of heb je liever een whey of creatine vraag?
Ot: vind je niet dat de de joden een klein beetje misbruik hebben gemaakt van de gastvrijheid van de palestijnen Akito?DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
De uitersten van beide partijen zijn verkeerd bezig natuurlijk en valt van allebei niet goed te praten.
Mijn verhaal gaat om de onschuldige mensen van beide kanten die er niets mee te maken hebben , die worden vermoord , alleen zijn die nou eenmaal groter aan 1 kant in dit verhaal.
Mensen hebben geen baat bij oorlog.
Mensen kiezen daar echt niet voor Akito , zeker niet als ze gaan stemmen , zo werkt dat niet.
Comment
-
Niet alles is zo zwart/wit als het wordt voorgeschoteld natuurlijk.
Vanuit de joodse kant gezien:
De geschiedenis van Israel | Likoed Nederland
Bron:Likoed NederlandDIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Je kan het ook niet rechtvaardigen als kinderen geen eten en drinken krijgen , of wanneer er bommen worden gegooid op dorpen.
Dat zelfde geldt voor onschuldige volwassenen die mochten stemmen.
Alweer vind ik het best extreem wat je hier neer zet af en toe Akito.
Heeft niet zoveel te maken met een ongezouten mening.
Zijn internationale mensen rechten die worden geschonden.
Je kan niet stemmen op schending van internationale mensen rechten Akito , ook de palestijnen niet , je zou beter moeten weten dan dat.
Vergeet niet dat de militaire druk van Israel vele malen groter is en dat ze niets te hoeven te vrezen voor de palestijnen.
Israel is ook niet 1 van de armste landen ter wereld.
Organized crime connections with Likud or other major Israeli political parties (articles/books/maps/cartoons/photographs/video or audio clips)
Bekijk anders is de compilatievideo die B'Tselem heeft gemaakt met beelden van ernstige mensenrechtenschendingen die vrijwilligers in 2011 hebben gefilmd.
B'Tselem 2011 Video Project Summary - YouTube
Comment
-
Originally posted by rainman View PostNiet alles is zo zwart/wit als het wordt voorgeschoteld natuurlijk.
Vanuit de joodse kant gezien:
De geschiedenis van Israel | Likoed Nederland
Bron:Likoed Nederland
Maarja... wat verwacht je van een site genaamd "Likud."
EDIT: één ding wil ik wel even duidelijk maken. Er is in de hele wereldgeschiedenis tot 1918 zelden een multinationaal rijk geweest dat zo tolerant was als het Ottomaanse Rijk. Dat moest ik toch echt even rechtzettenLast edited by Pren; 26-07-2014, 22:08.Ik doe een gok
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
9 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment