De docu die de Belgen wél durven te vertonen: “Palestijnse kinderen als doelwit”

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ah ok naja boeit me ook weinig verder ik denk zelf dat amerika het gevaarlijkste corrupste slechtste land ter wereld is.
    dan nog dat geile Israël met ze gebombardeer, al die afrikaanse bs landen ik kan me er eerlijk gezegd niet eens meer willen interesseren we weten de waarheid toch niet.
    ik besteef liever tijd om mezelf en anderen gelukkig te maken.
    vibd het verder wel interessant.

@gus zit jij stiekum aan de test ofzo? Je was altijd zon rustige kerel maar je lijkt nu wel compleet ander persoon dan een jaar geleden.

Comment

• Dubbel
      Last edited by rain; 28-07-2014, 17:48.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rainman View Post
        Ontmaskering

Ik schreef zojuist dat de ETF’s het fysieke goud als onderpand hebben. Dus niets aan de hand, zul je denken. Nee… zolang dit 1 op 1 zou zijn. Maar helaas is het onderpand vele malen uitgeleend (met telkens de aanmaak van papieren goud tot gevolg) of zelfs verkocht. Met andere woorden: er is veel meer handel in papieren goud dan er fysiek aanwezig is in de kluizen van Fort Knox, de Centrale Banken en de COMEX. De handel in ETF's kun je vergelijken met fractioneel bankieren en is niet zonder risico's!

Bovenstaande grafiek [bron:****beuz.com] zegt genoeg: in het bovenste deel een hard dalende goudvoorraad bij de COMEX en in het onderste deel een hard stijgend aantal "eigenaren" per ounce goud. Voor elke ounce goud zijn er 55 zogenaamde bezitters (althans op papier!) die aanspraak denken te maken op het goud. Onhoudbaar!****(zie updates 18 november en 26 januari aan het einde van dit artikel!)

Herinnert u zich nog dat****Duitsland****het goud terug wilde halen van Amerika naar hun eigen land? Amerika schrok zich een hoedje en vroeg of ze daar zeven jaar over mochten doen… Om de vraag****‘WAAROM?’****van zojuist te beantwoorden:****de papieren claims worden te gelde gemaakt. Er moet weer fysiek goud op de plank komen: landen vragen hun goud terug en landen als China willen fysiek goud kopen bij deze lage koersen! Maar dat goud ligt niet meer in de magazijnen. Het is uitgeleend of verkocht… [bron:****video 24 minuten]

Het verschil met Amerika is dat China wel fysiek goud op de plank heeft.
        Dus (letterlijk!) op papier de rijkste zijn is een groot verschil met daadwerkelijk de rijkste zijn.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by quibus View Post
          @gus zit jij stiekum aan de test ofzo? Je was altijd zon rustige kerel maar je lijkt nu wel compleet ander persoon dan een jaar geleden.
          Nope. Valt wel mee, kan ook liggen aan hoe je iemands posts interpreteert
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Ik vind het echt mooi dat dit soort dingen ook op een bodybuild forum kan. En dan hebben we het ook al 110 Posts netjes gehouden geen trol opmerkingen, uitscheldende opmerkingen, etc
            Hard work Pays off!

Comment

• Eerder kende ik nog wel is mensen die lezingen / presentaties gaven in Nederland over de meest uiteenlopende onderwerpen en de meest uiteenlopende mensen die daar op af kwamen.
              In zeker geen kleine ruimtes.
              Ook veel bekende nederlanders zijn op de hoogte van veel onderwerpen die ons in principe allemaal aan gaan.
              Mensen die in de top 40 staan of hebben gestaan tot mensen in de politiek.
              Rutte is ook op de hoogte van veel onderwerpen , maar heeft uiteindelijk ook geen invloed.
              Ik heb hier geen foto's , onderzoeken of filmpjes van.

Quibus heeft wel gelijk met wat hij zegt , je moet je niet te veel bezig houden met die negatieve shit , wordt je niet vrolijker van.
              Uiteindelijk draait het maar om een paar dingen en dat is inderdaad jezelf blij en gelukkig maken en de mensen die er volgens jouw nog toe doen.
              Wat daar dan ook maar voor nodig is.

Maakt het uiteraard niet minder interessant.
              Ik hoef me eigen niet helemaal af te sluiten van de rest van de wereld.
              Invloed hebben we sowieso niet , behalve als we allemaal tegelijk is op een standpunt gaan staan.

Comment

• Originally posted by Lethal View Post
                Invloed hebben we sowieso niet , behalve als we allemaal tegelijk is op een standpunt gaan staan.
                En dat zal nooit gebeuren, tenzij het over zwarte piet gaat.
                Iedereen is veel te egoistisch geworden, al weten ze/we dat in het algemeen nog aardig te verbergen door bij rampen, aanslagen, oorlogen etc heel social media vol te spammen hoe erg ze/we het wel niet vinden.

Betrokken?… Mwa, als je er maar niet meer moeite voor hoeft te doen dan wat reacties op internet te plaatsen.

Helaas, maar dat zal alleen maar erger worden.
                En daarom kan je niet meer dan je best doen in je eigen omgeving en zorgen dat je tevreden bent als je in de spiegel kijkt… en niet dat je tevreden bent als je alles' liked '.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

• VS veiligheidsdiensten over ramp MH17: Rusland heeft het niet gedaan

De satelliet foto’s spreken woorden van Obama tegen
                  Barack Obama heeft na de ramp op 17 juli 2014 in de Oekraïne dagenlang beweerd dat MH 17 waarschijnlijk werd neergeschoten door separatisten, met behulp van raketten uit Rusland. Later werd toegegeven dat er geen bewijs was voor deze vermoedens. Het Witte Huis had geen foto’s van de medeplichtigheid van de Russische regering, anders hadden ze deze satelliet foto’s graag aan de wereld getoond.

We mogen ons gelukkig prijzen dat er ook analytische mensen werken bij de CIA, ondanks de interne “reiniging” die door Dick Cheney werd bevolen. Cheney was heel boos toen de oorlogsleugens van het regime Bush niet meteen door iedereen in de CIA klakkeloos werden aanvaard. De CIA werd daarna van deze ongewenste sujetten “schoon gespoeld”.

Informatie van Amerikaanse veiligheidsdiensten maakt duidelijk dat Rusland het dus niet heeft gedaan. Satelliet foto’s spreken leugens van Obama tegen. Ondanks deze informatie zal het ‘Amerikaanse Ministerie van Propaganda’ doorgaan met de publieke opinie tegen Rusland op te zetten.

De staatsgreep in de Oekraïne werd door Washington begeleid toen de Amerikaanse diplomaat Victoria Nuland een gekozen democratische Oekraïense regering hielp omverwerpen. Een nieuwe regering met extreme Rusland fobie werd in Kiev aan de macht geholpen. Reeds in februari 2014 had Victoria Nuland een ontmoeting met Yatsenyuk, nu premier van de Oekraïne. In een uitgelekt telefoongesprek werd Nuland op heterdaad betrapt op de samenspanning om Yatsenyuk te installeren in de regering, nog vóórdat president Victor Janoekovitsj uit Kiev was gevlucht.

Dat aan Yatsenyuk de teugels van de macht zijn aangereikt slechts enkele weken nadat Nuland hem het zegel van de goedkeuring van Washington had gegeven, maakt duidelijk dat Amerika een centrale rol heeft gespeeld in de omverwerping van een democratisch gekozen regering.

Toch is Amerika niet schuldig en Rusland wel?

Marie Harf, woordvoerder van het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken, werd woedend toen journalisten vroegen naar een reactie op de officiële woorden van de Russische regering, dat zij geen enkele verantwoordelijkheid hadden voor de ramp met MH 17. Ze reageerde met een woedende blik en de woorden: wat de regering van de VS zegt is waar en wat Rusland zegt is niet waar!

We kunnen ervan uitgaan dat diverse eigenaren van kranten en editors telefoontjes hebben gekregen, over wat ze wel en niet mochten publiceren. De “persvrijheid”. De Amerikaanse pers is alleen vrij om de leugens van de Amerikaanse regering te publiceren.

Op woensdag 23 juli liet het Engelse BBC (Britse Brainwashing ‘hersenspoeling’ Corporatie) nadat de zwarte dozen waren gearriveerd in Engeland weten: “Bronnen van Whitehall zeggen dat er met bewijsstukken van de ramp met MH 17 is geknoeid.”

Dezelfde dag nog spreekt de BBC de eigen woorden tegen door te melden dat op woensdag de Nederlandse Onderzoeksraad voor Veiligheid valide data heeft kunnen uitlezen van MH 17’s cockpit voice recorder (CVR). Er werden geen bewijzen voor manipulatie gevonden.

Donderdag 24 juli was het de beurt aan de flightdatarecorder. De buitenkant was licht beschadigd, maar de recorder aan de binnenkant volledig intact. De gegevens konden zonder problemen worden gedownload.

De BBC vertelt niet hoe de zwarte dozen gelijktijdig in Engelse als Nederlandse handen kunnen zijn, of hoe deze in Engelse of Nederlandse zijn gekomen nadat de seperatisten deze aan de Maleisiërs hebben gegeven, met de garantie dat ze door de International Civil Aviation Organization (ICAO) zouden worden onderzocht, een niet-politieke organisatie.

Engeland zal doen en zeggen wat Amerika verlangt. Voor Nederland geldt hetzelfde. Washington is er blijkbaar in geslaagd om het “onderzoek” uit de handen van de ICAO te houden en in de schoot te werpen van diens marionetten Engeland en Nederland.

Het probleem met het schrijven van columns die zijn gebaseerd op de Westerse berichtgeving is dat je geen idee hebt van de juistheid van de berichtgeving.

De regering van Obama lijkt van plan te zijn het "internationale onderzoek" om te zetten in een grote aanklacht tegen Rusland. De Nederlanders lijken voor de kar te worden gespannen. Er is geen enkele ruimte in het onderzoek, dat Kiev of Washington medeverantwoordelijk zouden kunnen zijn.

Door te vertrouwen op een corrupt Westen, dat is verstoken van integriteit en van goede wil in de richting van Rusland, zullen de separatisten en de Russische regering zich weer in een kwaad daglicht laten stellen. Zullen ze het nooit leren?

Terwijl ik dit schrijf wordt er voor nog meer verwarring gezorgd. Reuters meldt dat Alexander Khodakovsky, een Oekraïense rebellenleider, heeft bevestigd dat pro-Russische separatisten een anti-vliegtuigen raket installaties hebben van het type dat werd gebruikt om de Malaysia Airlines vlucht MH17 neer te schieten.

Reuters laat weten dat deze voormalige commandant van een antiterrorisme-eenheid van de veiligheidsdienst in Donetsk “Alpha”, onenigheid heeft met de andere commandanten over het verdere verloop van de oorlog.

Khodakovsky maakt duidelijk dat hij niet weet welke eenheid de Buk anti-aircraft missile system raket bezat of van waar deze raket werd afgevuurd. Hij heeft geen nauwkeurige informatie. Zijn theorie is dat de Oekraïense regering de separatisten heeft verlokt tot het afvuren van een raket, door militaire jets te sturen die naast het commerciële vliegtuig gingen vliegen.

Ik weet niet waarover Khodakovsky ruziet met andere commandanten of wat zijn motivatie is, ik kan de feiten van zijn verhaal ook niet beoordelen. Maar zijn verhaal maakt wel duidelijk waarom de Oekraïense verkeersleiders de vliegroute van MH 17 hebben verplaatst naar de oorlogszone, een tot nu toe onverklaarbare beslissing.

Khodakovsky zegt ook dat niet een van de BUK’s die zijn overgenomen van Oekraïense strijdkrachten operationeel was. De verhalen blijven onduidelijk. De een zegt het, de ander schrijft over wat de een heeft gezegd, een derde schaaft wat aan het verhaal. Dus we weten niet wiens verhaal juist is.

We kunnen gerust concluderen dat het optrekken van rookgordijnen is begonnen en net als rondom 9/11 en de moord op John F. Kennedy zullen individuen nooit het bewijs kunnen onderzoeken. De Amerikaanse regering zal nooit met de waarheid naar buiten komen en de Britse regering en media zullen nooit stoppen met het vertellen van leugens voor Washington.

De steekpenningen en bedreigingen vanuit Washington zorgen ervoor dat wat Washington wil gebeurt. Houd in gedachten dat een totaal corrupt Witte Huis de staatssecretaris naar de Verenigde Naties stuurde om de wereld over massavernietigingswapens in Irak voor te liegen. De gevolgen waren dat miljoenen mensen werden gedood en verminkt; om geen andere reden dan de leugen van Washington.

Het regime van Obama loog over 'bewijs' dat Assad chemische wapens had ingezet tegen het Syrische volk. De "rode lijn" die het Witte Huis had getrokken was overgestoken. Daardoor zou een Amerikaanse militaire aanval op het Syrische volk gerechtvaardigd zijn.

De Russische regering kon de valse bewijzen blootleggen en het Britse parlement stemde tegen een Britse deelname aan de aanval op Syrië. Geïsoleerd, durfde Amerika niet de rol van oorlogsmisdadiger aan te nemen.

Amerika financierde daarna jihadistische militanten om Syrië aan te vallen, met als gevolg dat een nieuw Kalifaat uit delen van Irak en Syrië wordt gevormd.

Houd er rekening mee dat zowel de regimes van George W. Bush als Obama hebben gelogen over "Iraanse kernwapens". We kunnen concluderen dat regeringen die constant liegen niet geloofwaardig zijn.

Sinds het corrupte regime van Clinton worden Amerikaanse journalisten door hun bazen gedwongen om voor Washington te liegen. Het is een hoopvol teken dat in hun confrontatie met Marie Harf sommige journalisten een beetje moed aan de dag legden. Laten we hopen dat het deze durf wortel schiet en gaat groeien.

Ik denk niet dat Amerika snel kan herstellen van de schade die door de neoconservatieven werd veroorzaakt, maar wanneer we de tekenen van verzet zien tegen de enorme leugens en het bedrog dat de Amerikaanse regeringen van de 21e eeuw definieert, moeten we diegenen die de leugens durven confronteren toejuichen en steunen. Door Dr. Paul Craig Roberts, Global Research, 24 juli 2014
                  Bron: :
                  http://www.globalresearch.ca/us-intelligence-on-malaysian-flight-mh17-russia-didnt-do-it-us-satellite-photos-do-not-support-obamas-lies/5393053

Copyright © 2014 Global Research

Comment

• "Op woensdag 23 juli liet het Engelse BBC (Britse Brainwashing ‘hersenspoeling’ Corporatie)"

Sorry maar iemand die dit in en serieus bedoeld artikel zet kan ik niet serieus nemen.

Comment

• Originally posted by rainman View Post
                      En dat zal nooit gebeuren, tenzij het over zwarte piet gaat.
                      Iedereen is veel te egoistisch geworden, al weten ze/we dat in het algemeen nog aardig te verbergen door bij rampen, aanslagen, oorlogen etc heel social media vol te spammen hoe erg ze/we het wel niet vinden.

Betrokken?… Mwa, als je er maar niet meer moeite voor hoeft te doen dan wat reacties op internet te plaatsen.

Helaas, maar dat zal alleen maar erger worden.
                      En daarom kan je niet meer dan je best doen in je eigen omgeving en zorgen dat je tevreden bent als je in de spiegel kijkt… en niet dat je tevreden bent als je alles' liked '.
                      Eigenlijk wil ik ook niet meer mee gaan in die verdelende ideologieën. Niet meer over halen mee te doen in het welles nietes spelletje en voor iets zijn en tegen iets anders. Het leven als een wedstrijdveld van ‘ik heb gelijk of ongelijk’, mag eigenlijk niet meer afhankelijk zijn van de propaganda die over ons uitgestort wordt.

Het grootste wapen dat ze hanteren is onze instemming met hun leugenachtige werkwijze. Gekleurde en misleidende informatie dient meerdere doelen en de belangrijkste daarvan is het zaaien van twijfel zodat de stem van het hart tot zwijgen wordt gebracht en het hoofd het overneemt. Als je gebeurtenissen bekijkt voel dan wat er gebeurt met de personen die dit overkomt, voel wat er wel en niet goed is aan de situatie. Verplaats je in degenen die het overkomt, voel de pijn die voortkomt uit verdeeldheid en geweld.

De programmering is erop gericht de mens in het nauw te blijven drijven zodat er polarisatie plaatsvindt, ik tegenover de ander in plaats van naast en met elkaar.
                      Waarom doen we daar nog aan mee? Als we massaal ontwaken en de waarheid van de gebeurtenissen onder ogen zien zouden we niet langer meewerken aan hun misleidende spelletjes en hen door SAMEN te leven buiten spel zetten, en dat weten ze.

En daar gaat het om uiteindelijk ! We zijn allemaal 1 en dezelfde.

Comment

• Originally posted by akito View Post
                        "Op woensdag 23 juli liet het Engelse BBC (Britse Brainwashing ‘hersenspoeling’ Corporatie)"

Sorry maar iemand die dit in en serieus bedoeld artikel zet kan ik niet serieus nemen.
                        Hoezo Akito ?
                        Zo is het toch ook...

Comment

• Lethal,
                          Ik bewonder oprecht je kennis, manier van communiceren en je gedachtengang.(wilde ik gewoon even melden)
                          onderwerp is mij te alomvattend en ik weet dat de wereld heel anders in elkaar zit dan de meeste denken.
                          helaas gaan we niet met ze alle opstaan en vecht ik alleen voor mijn naasten, ik zie beelden van kapotgeschoten kindertjes in palestina..ik huil twee minuten van binnen en geef mijn eigen kinderen wat extra aandacht.
                          zo verander ik niks aan de wereld maar leef ik mijn leven Gelukkiger.

misschien staat er ooit iemand op en verandert er wat maar ook deze persoon wordt machtig en zal dan vanzelf gaan gedragen zoals de machthebbers van nu.

Comment

• Dank je Quibus!

Het bewust zijn er van is al winst.

Wanneer de Israëli’s op hun heuveltje zitten met drankjes in hun handen en juichen bij iedere Israelische bominslag die Palestijnen doodt zou iedereen tot in zijn ziel moeten voelen.
                            Dat een ingesloten bevolkingsgroep massaal wordt vernietigd, op welke gronden dan ook, zou zelf de koudbloedigste onder ons moeten doen smelten.
                            Toch spreken de media in hun berichten niet tegen het leger en noemen deze genocide en hun landjepik ‘zelfverdediging’!

Wat dit gedrag betreft zijn de Israëli’s gelijk aan die zielige Amerikanen en Europeanen die ook juichend de straat op gaan wanneer er een overwinning geboekt wordt ten koste van anderen. Wat wordt er eigenlijk gewonnen? Wat is de winst van strijd? Vernietiging en slachting onder welke bevolking dan ook levert toch slechts pijn en haat op, reden voor weer een nieuwe strijd.

De aanzet hiertoe of macht willen hebben kan alleen plaatsvinden door psychopaten die uit zijn op wereldheerschappij. Zij staan boven alles en iedereen en de bevolking buigt voor hen en juicht hen toe.
                            Ze zien het bloed aan hun handen niet en zien ook niet dat zij even goed de volgende kunnen zijn die verdrukt en vertrapt worden.
                            En waar het wel zichtbaar is durft men er niet tegen op te treden. Wie van de machthebbers roept Israël tot de orde? Vragen mensen zich niet af waarom dit zo gaat? Waarom die zionisten kunnen doen wat ze willen in de wereld van vandaag?
                            En dat terwijl de waarheid van deze slachting dagelijks zichtbaar is. Het is een aanval op de mensheid!

Comment

• Sorry kerel, maar wat doe jij een wereldvreemde uitspraken...
                              Ik doe een gok

Comment

• 9/11 was an inside job!!! jullie zijn allemaal aangetast door chemtrails! DOE JE OGEN OPEN MENSEN!

welke drugs heb je op lethal? of is het een combinatie van verschillende middelen
                                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X