Snap ook niet waarom die mensen dat nog mooi vinden..die dat synthol gebruiken ? zijn ze vroeger misbruikt ofzO ?
Synthol
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (XeNoGeaR @ Jun. 11 2005,02:47)]Snap ook niet waarom die mensen dat nog mooi vinden..die dat synthol gebruiken ? zijn ze vroeger misbruikt ofzO ?
Als zij er ontspannen bijstaan is het helemaal geen gezicht meer.
Ik heb al een foto van een van hen die zijn bicep was geploft, helemaal opengescheurd.
Dan vraag je je toch af waar mensen mee bezig zijn, voor mij in ieder geval onbegrijpelijk.
Groet;
Jambo.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (bruce @ Jun. 10 2005,21:06)]wat ik begrepen heb is dat al die synthol gasten dood gaan door die shit. ik kan me niet herinneren hoe dat precies zat, maar je gaat er aan.
niks voor mij dusWe blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Ik heb me vergist. Je had inderdaad gelijk, Symmetry, dat het effect van Synthol niet door de onsteking wordt veroorzaakt. Ik vond dit stukje op t net. T komt van de anti - doping roependen dus is wellicht wat hysterisch, maar toch wel duidelijk :
Synthol
Ken je Esiclene nog? Esiclene is een steroïd, dat een ernstige ontsteking veroorzaakt in de geïnjecteerde spiergroepen. Door de toestroom van lymfevocht ontstaat er een zwelling, de spier 'groeit'. Het effect is erg tijdelijk en erg pijnlijk.
Wat effect betreft lijkt Synthol op Esiclene, alleen is het geen steroid. Het werkzame bestanddeel is een verzameling pure vetzuren. Het effect berust dan ook niet op een ontstekingsreactie, maar op de afzetting van een groot deel van de geïnjecteerde vetzuren. Vergelijk het maar met koolhydraatladen of het nemen creatine waarbij je meer vocht in de spiercel vasthoudt. De omvang mag dan wel toenemen door het gebruik van Synthol, een toename in kracht behoef je als krachtsporter er niet van te verwachten, als krachtsporter of BB heb je immers weinig aan vet als brandstof.
Maar dat is nog niet alles. Om het risico op ontstekingen en infecties zo klein mogelijk te houden, dienen injectievloeistoffen steriel te zijn, vrij van ziektekiemen. Dit kan bereikt worden door onder steriele omstandigheden te produceren en door gebruik te maken van synthetische producten. Het soort vetzuren (C8, C10 en C12) dat we tegenkomen in Synthol alsmede de combinatie en verhoudingen doen vermoeden dat het hier om biologisch materiaal gaat. Het feit dat een erg groot percentage (7,5%) van Synthol bestaat uit ontsmetting en conserveringsmiddel (Benzylalcohol), doet daarnaast sterk vermoeden de productie onder alles behalve steriele omstandigheden heeft plaatsgevonden. Dit houdt nogal wat risico's in voor de gebruiker: spuitabcessen, ontstekingen, koorts en zeer allergische reacties die zelfs de dood tot gevolg kunnen hebben.
Het inspuiten van vet is zelf ook niet zonder gevaar. Een deel van het geïnjecteerde vet blijft in de spier aanwezig, de rest wordt door het lichaam afgevoerd. Dat afgevoerde vet kan bloedproppen veroorzaken, die op hun beurt, als ze op de verkeerde plek terecht komen, bijvoorbeeld een hersenbloeding kunnen veroorzaken. Bovendien kan door dat extra vet je LDL-cholesterol (het 'slechte cholesterol' gehalte aardig oplopen. De aderverkalking die hiervan het gevolg is, kan ondermeer leiden tot een hartinfarct
Â
Comment
-
deze geeft aan wat een topmiddel t is. Hij kreeg last van wat abcessen.
Attached Files
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
20 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment