Synthol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Snap ook niet waarom die mensen dat nog mooi vinden..die dat synthol gebruiken ? zijn ze vroeger misbruikt ofzO ?

Comment

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jun. 11 2005,02:47)]Snap ook niet waarom die mensen dat nog mooi vinden..die dat synthol gebruiken ? zijn ze vroeger misbruikt ofzO ?
        Ja ik denk ook dat er psychisch wat mis is met deze mensen, het ziet er toch echt niet uit en heeft ook niets meer met bb te maken imo.

Als zij er ontspannen bijstaan is het helemaal geen gezicht meer.
        Ik heb al een foto van een van hen die zijn bicep was geploft, helemaal opengescheurd.
        Dan vraag je je toch af waar mensen mee bezig zijn, voor mij in ieder geval onbegrijpelijk.
        Groet;
        Jambo.

Comment

Ik vind het wel mooi . Dat is weer een sponsor die ongeloofwaardig over komt.
          Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (bruce @ Jun. 10 2005,21:06)]wat ik begrepen heb is dat al die synthol gasten dood gaan door die shit. ik kan me niet herinneren hoe dat precies zat, maar je gaat er aan.
            niks voor mij dus
            Het komt doordat het vet zichzelf afbreekt. Daarom moet je het blijven gebruiken. De afvalstoffen van het afbreekproces komen in je bloed terecht en vervolgens overal waar je het niet wilt hebben. Dat zorgt idd voor infecties e.d. van serieuze aard.
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ik heb me vergist. Je had inderdaad gelijk, Symmetry, dat het effect van Synthol niet door de onsteking wordt veroorzaakt. Ik vond dit stukje op t net. T komt van de anti - doping roependen dus is wellicht wat hysterisch, maar toch wel duidelijk :

Synthol
              Ken je Esiclene nog? Esiclene is een steroïd, dat een ernstige ontsteking veroorzaakt in de geïnjecteerde spiergroepen. Door de toestroom van lymfevocht ontstaat er een zwelling, de spier 'groeit'. Het effect is erg tijdelijk en erg pijnlijk.

Wat effect betreft lijkt Synthol op Esiclene, alleen is het geen steroid. Het werkzame bestanddeel is een verzameling pure vetzuren. Het effect berust dan ook niet op een ontstekingsreactie, maar op de afzetting van een groot deel van de geïnjecteerde vetzuren. Vergelijk het maar met koolhydraatladen of het nemen creatine waarbij je meer vocht in de spiercel vasthoudt. De omvang mag dan wel toenemen door het gebruik van Synthol, een toename in kracht behoef je als krachtsporter er niet van te verwachten, als krachtsporter of BB heb je immers weinig aan vet als brandstof.

Maar dat is nog niet alles. Om het risico op ontstekingen en infecties zo klein mogelijk te houden, dienen injectievloeistoffen steriel te zijn, vrij van ziektekiemen. Dit kan bereikt worden door onder steriele omstandigheden te produceren en door gebruik te maken van synthetische producten. Het soort vetzuren (C8, C10 en C12) dat we tegenkomen in Synthol alsmede de combinatie en verhoudingen doen vermoeden dat het hier om biologisch materiaal gaat. Het feit dat een erg groot percentage (7,5%) van Synthol bestaat uit ontsmetting en conserveringsmiddel (Benzylalcohol), doet daarnaast sterk vermoeden de productie onder alles behalve steriele omstandigheden heeft plaatsgevonden. Dit houdt nogal wat risico's in voor de gebruiker: spuitabcessen, ontstekingen, koorts en zeer allergische reacties die zelfs de dood tot gevolg kunnen hebben.

Het inspuiten van vet is zelf ook niet zonder gevaar. Een deel van het geïnjecteerde vet blijft in de spier aanwezig, de rest wordt door het lichaam afgevoerd. Dat afgevoerde vet kan bloedproppen veroorzaken, die op hun beurt, als ze op de verkeerde plek terecht komen, bijvoorbeeld een hersenbloeding kunnen veroorzaken. Bovendien kan door dat extra vet je LDL-cholesterol (het 'slechte cholesterol&#39 gehalte aardig oplopen. De aderverkalking die hiervan het gevolg is, kan ondermeer leiden tot een hartinfarct

Comment

Tja, een goed stukje. Sterk spul, die synthol...
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jun. 12 2005,19:48)]Tja, een goed stukje. Sterk spul, die synthol...  
                  Dus mannen allen aan de synthol!

Comment

ik neem wel een lekkere menthol is dat ook goed
                    Who's the Chef

Comment

Ja maar dan wel onder je tong laten smelten he...

Comment

deze geeft aan wat een topmiddel t is. Hij kreeg last van wat abcessen.

Attached Files

Comment

Greg Valentino

Comment

Wat een idioten....

Deze gasten kicken er gewoon op om freaks te zijn en altijd bekeken te worden. Heeft niks meer met BB te maken.
                            They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                            Don't stimulate....Annihilate!!!
                            Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Who's the Chef

Comment

Ik snap nie wat die mense bezield man, je kan dus op elk moment iets krijgen of doodgaan, kan normaal ook. Maar als je dus dit spul gebruikt vergroot je dus de kans dat t echt gebeurt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X