Admirals vs thunder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Admirals vs thunder

Nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover de Amsterdam Admirals spelen in dusseldorf tegen de Berlin Thunder voor de World Bowl (duur woord voor een glazen bol ter grote van een voetbal )

Iemand meer die er naartoe gaat. Wij gaan met z`n zessen lekker belangrijk doen tussen de bobo`s in een skybox.

Het kost wat maar dan heb je ook iets

GO ADMIRALS GO

Oh ja de Admirals hebben gisteren al gewonnen van Thunder met 23 - 6. ( Op mijn X-Box hahahha )

GO ADMIRALS GO
    Alles blijft, Alles gaat, Alles blijft gaan

lijkt me wel een keer gaaf om te zien hoor

wat betaal je voor een kaartje ??
    Who's the Chef

Comment

Bij een normale wedstrijd tijdens het seizoen in Amsterdam tussen de 20 en 40 euries.

Voor een kaart voor komende zaterdag 20 euro voor de tribune.

Ik heb de skybox kaarten via een sponsor van de Admirals en zijn iets van € 200 maar dan zit er wel eten en drinken bij voor tijdens en na de wedstrijd.

Kaarten kun je kopen via Admirals.nl

Als er meer mensen het gaaf vinden om een keer te gaan kijken kunnen we volgend seizoen eens kijken of we niet met met een groep mensen naar een wedstrijd kunnen gaan is altijd gaaf en gegarandeerd blijven er een paar hangen..

Comment

lijkt me een cool idee kerel
        count me in voor 20 eur kan je geen bult vallen he

Who's the Chef

Comment

Lijkt me ook niet vooral nie met een stuk of 35 super lekker meiden die staan te springen voor je in korte rokjes

Comment

kunnen we dan niet beter met zijn 2en gaan dan??
            jij 16 meiden ik 16

en 1 om het te filmen of pic's om hier te posten anders geloven ze het niet
            Who's the Chef

Comment

Ben een tijd geleden een naar de Admirals geweest, maar ik moet zeggen dat het spel verloop iets te traag is.
              Ik speel zelf rugby en daar stopt het spel niet bij een tackle, als je dan ziet hoelang het bij A.Football weer duurt voordat ze een balletje pasen. Niks gek dat ze dan cheerleaders nodig hebben.
              Ik moet zeggen het is wel al heel wat jaartjes geleden dus mss is het wat sneller geworden.
              Op TV vind ik het wel tof, het blijven Big guys who make Big hits.

Comment

and big girls with big tits

Hee lobsterboy kun jij een beetje overweg met een camera ???

Comment

ja kan jij dat ??

blijft er nog een chick over voor ons

Who's the Chef

Comment

Geef my idd ook maar rugby american voetbal is sloom vind ik....naja die sport interesseert me zowieoz al geen hol..Slanke gassies die in een schuimrubeer pak van 2 bij 2 meter lopen... Het oogt wel breed

maja tis wel tenminst eeen echte bikkel sport voor kerels.

Comment

humm weet niet of je weles een amaricaan footbal speler zonder shirt heb gezien, die kerles zien er strak uit jonge. Behalve die verdedigers dat is vaak massa

Comment

vind het reuze meevallen

Comment

Ik nie heb een poosje gelede een americaans programma gezien over footballers. Ze waren om te trainen in een hotel ofzo en liep er 1tje over de gang in zijn handoekie.....................de ######

Comment

Vind deze gast van de 49er's er toch goed uitzien. Het is geen super grote bodybuilder maar wel vet gespierd.
                            Attached Files
                            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik bedoel maar en er lope nog veel grotere rond

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X