Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
die gasten trainen niet alleen mar met rennen hoor
vet aan de kracht training
en idd die verdedigers zijn vaak van die grote bolle massa blokken van 140-150 kg en een bf van 35-40 %
De zogenaamde 300 pounders zijn echt joekels van kerels maar onder die speklaag zit me een massa spieren. Heb je die armen van die gasten wel eens gezien das niet normaal meer.
Het is vaak zo dat die gasten als ze van middelbare school(high school) gaan studeren( college) ze vaak in de zomer flink aan de AS gaan om goed uit de verf te komen. Vaak ook al het jaar daarvoor in hoop op een beurs om te studeren.
Kun je goed spelen wil die universiteit jou wel hebben en voor je betalen. (een jaartje school kost daar echt een hoop knaken).
Er zijn in het verleden ook al een paar Highschool coaches opgepakt voor AS handel.
Lijk me wel tof om een keer A.Football te spelen.
Gozer ik weet niet wat je wilt dat ik ga filmen.....
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment