Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik wil een keer (na 18 juli dan) in Amsterdam uit je zou denken waarvoor, nou ik hoorde dat daar dus super veel lekkere wijfuh rondloopte dus tja , moeten we toch maar keertje gaan kijkuh, alleen waar?
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 25 2005,21:08)]Net als iedere andere Hagenees de gracht in...
Greets...
niet te bijdehand he
ja maar ik ga naar spanje tot 18 juli dus ik kan moeilijk terug komen of even naar de wallen te gaan zoals red zeg
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
veel lekkere (wijven), net uitziende dames bedoel je zeker, nou met een pak geld kom je wat verder?? Maar die lopen overal hoor. Gewoon er goed uitzien en ze komen van zelf, niet waar!! Maar een avondje power zone of pannama is altijd leuk.
als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment