je telefoon mag je wel houden, alleen je abbo niet toch? als je geen telefoon mag hebben gaat hij alsnog de deur uit. Is wel mooi klote als je aan het solliciteren bent..
Dilemma: telefoon of sportschool-abonnement
Collapse
X
-
Originally posted by generation_iron View Postgeen internet meer? is toch geen dilemma man!ik heb sowieso geen intnernet op mijn phone, vond het de extra centjes echt niet waard.. al helemaal als je bijna overal wifi hebt. Waar gaat dit heen man hahah
Comment
-
Originally posted by akito View PostMwah je mag nog wel bellen enzo hoor alleen internet gaat eraf zeg maar dus geen facebook/whatsapp/twitter/ig etc. dat bedoelde we meer
Comment
-
Ik zou totaal geen moeite hebben om telefoon weg te smijten. Jammer genoeg is het in deze wereld bijna een noodzaak om bereikbaar te zijn (werk, taken, etc). Maar ik zou er zeker niet wakker van liggen. Als het dan enkel gaat over internet weg van je telefoon is het al helemaal gemakkelijk.
Eigenlijk gewoon de visie van rainman dusI'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
Voor de sportschool vind ik wel een alternatief. Dat wordt met de mail enz op de telefoon toch lastiger. Ik zou wel zonder kunnen, maar zou erg omslachtig zijn. En met die lange dagen vind ik t ook gewoon fijn als ik sommige mensen even kan appen. Anders lijkt het helemaal alleen werken en slapenPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
12 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
2 dagen geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
5 dagen geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
door SofiaBoamCBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment