Op vakantie trainen???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Op vakantie trainen???

Hello people,

De vakantie staat voor de deur, maar nu vroeg ik me af hoe doen jullie dat met trainen en voeding. Ik weet van mijn vakantie dat het zeker wel een stuk minder wordt allemaal niet dat het erg is voor zo een kort periode, maar merk wel altijd wat achteruitgang. Hoe doen jullie dat? zoeken jullie gewoon de dichtsbijzijnde sportschool op en gaan pompen of beetje aan de cocktails en zweten in de zon?!?

Gewoon lekker weekie genieten kan geen kwaad,kerel.

Ik heb toen ik op Ibiza was ook wel paar keer getraind maar had dat net zo goed niet hoeven doen want s'avonds ging ik toch wel helemaal los dus in die gym deed ik ook geen moer.

Comment

ik 1st 1 week weg en dan na 3 weken nog eens 2 weken
      als ik op vakantie ga rust ik helemaal uit en laat ik alles even voor wat het is
      voeding blijf ik vaak wel een heel klein beetje op letten maar toch alles gaat er in en een biertje laat ik ook zeker niet staan
      Who's the Chef

Comment

Op voeding blijf je denk ik automatisch wel letten maar vind ook dat je verder lekker zou moeten rusten..

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

toen ik in griekenland was trainde ik altijd heel erg vroeg..en dan meestal om de dag een half uurtje..lekker voor de warmte.
          en in principe probeer ik altijd wel goed te eten,maakt niet uit waar ik dan ben..overal kan je lekker en goed eten.en uitgaan doe ik haast niet op vakantie..lekker uitrusten toch..

Comment

ik ga dit x ook rusten. maar dat komt ook alleen omdat er nu geen gym in het hotel is. anders was ik gewoon 4x gegaan ik ben veel te bang om voormaat te verliezen.Hierbij komt ook dat me dag niet compleet is zonder te trainen.
            Ik blijf op vakantie ook op voeding letten . grts

Comment

ik heb niet getraint met de vakantie en indd op je voeding let je toch wel automatisch, tenminste ik ging niet iedere dag friet eten en ik was maar wat blij dat er zoveel kip was en tonijnsalade's
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

Laatste vakantie was ik in cypres, ze hadde er wel wat stan maar ben niet weze trainen, was toen ook nie zo fanatiek als dat ik nu ben, en zou nu gewoon paar x gaan. Schema van deze zomer heb ik gistere gepost. Eten is geen probleem, ik let er altijd op.

Grt R

Comment

Let ook altijd wel op voeding. Vorig jaar was ik in kreta en daar heb ik niet getraint. Vind het zowiezo aan te raden om een paar keer per jaar een rustweek in te lassen.

Dit jaar ga ik niet op vakantie voor het eerst, dus blijf ik gewoon doorsporten.
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

op je vakantie niet eten alleen maar zuipen en zuipen !! 2 weken lang en dan kom je thuis en is je hele lichaam weg

m,agoed dan heb je weer motivatie om het goed te maken

Comment

Xeno heb je zin in een pilsje.?
                      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                      Squat 230 kilo
                      Bankdrukken 137.5 kilo
                      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

neej doe mij maar een spa-blauw bro

ik heb al zolang niet gedronken ik weet amper nog hoe het proeft volgens mij ben ik nu na 1 bier al Lam

heb er echt veel zin in ... !! 1 avond weer helemaal lam..... alles door mekaar zuipen flugols,boswandelingenwodka redbul,bacardi breezahs whahaha..... en bier bier bier....en dan einde vn de rit verot neervallen op straat en ergens in een hoekkie slecht gaan .. Zou kunne gebeuren dna en de hele avond maar lachen en feesten ik mis het wel

Comment

Hey waar is xeno??

ohwdaar                                                                                                                                        

Comment

niks voor mij dus. vin ik maar niks zulke gasten.

ontopic: ja, ik train altijd op vakantie. zoek sportschooltje en hou me aan mn schema maar dan relaxed.

nu zeker, 15 dagen turkije, fitness inbegrepen (hoop dat het wat is) en heb net een week 'warmte' rust achter de rug. dus eerste wat ik daar doe is kijken hoe de fitness ruimte is, en als dat niks is opzoek naar een andere.
                            2 weken niet trainen en wel de tandjes schijten door dat eten? half jaar werk vernaggelen? nope
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (bruce @ Jun. 28 2005,16:59)]niks voor mij dus. vin ik maar niks zulke gasten.

ontopic: ja, ik train altijd op vakantie. zoek sportschooltje en hou me aan mn schema maar dan relaxed.

nu zeker, 15 dagen turkije, fitness inbegrepen (hoop dat het wat is) en heb net een week 'warmte' rust achter de rug. dus eerste wat ik daar doe is kijken hoe de fitness ruimte is, en als dat niks is opzoek naar een andere.
                              2 weken niet trainen en wel de tandjes schijten door dat eten? half jaar werk vernaggelen? nope  
                              ja das de goeie motivatie!
                              ik ga denk ik toch wel ff zoeken naar een sportschooltje ergens in de buurt waar ik overnacht! ik ga trouwens naar turkije daar kon je leuke dingen kopen heb ik gelezen...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X