Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jun. 29 2005,11:26)]ik had vorrig jaar 2 weken rust genomen weken lang elke dag gezopen toen ik thuis kwam en zag hoe ik eruit zag stonden de tranen in me ogen doe iK DUS NOOIT MEER
zie je nou wel.
gege. ik ben dus toch nog niet zo raar. (euh.. ivm dat herkennen van Mr.C en miss C , dus niet dat ik niet raar ben als ik hetzelfde als mr.x zou zijn. gege )
Citaat[/b] (corina @ Jun. 29 2005,12:00)]@been
massa ben ik gelukkig niet kwijt, alleen lijkt het nu ineens of er een hoop vet bijkomt en dan vooral mijn buik. misschien dat de cocktails er nu pas aankomen
ik wil op vakantie wel op mijn voeding gaan letten omdat ik nog niet zo lang aan bb. en in het hotel waar ik zit is ook een gym dus het moet goed komen met me
Als ik nu op vakantie zou gaan zou ik mischien wa minder trainen maar me voeding moet er gewoon in. En zoals sommige tot rust kome, zou ik t gewoon alemaal bij houde, ik zou para worde als ik alles had late ligge en een deel van waar ik hard voor heb gewerkt in leverde daarvoor. Maar goed ieder zijn ding.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment