Grtz
Mopje
Collapse
X
-
Een handelsreiziger is op een doordeweekse dag zijn ronde aan het maken op het platteland. Het begint al laat te worden en hij denkt: "Het wordt tijd om weer 's naar huis te gaan. Maar ja, je begrijpt het al hè, op dat moment begeeft zijn auto het natuurlijk. Anders wordt het nooit een mop.
Goed, het enige wat in de buurt was, was een boerderij. En hij dacht: "Laat ik daar maar gaan vragen of ik daar kan slapen." Zo gezegd zo gedaan. Hij naar die boerderij en belt aan. Die boer doet open en die handelsreiziger vraagt of hij kan blijven slapen. Dat kan zegt die boer, maar er is 1 ding, je moet wel bij mijn vader in bed.
Dat is geen probleem zegt die handelsreiziger en hij vertrekt naar de slaapkamer waar die ouwe kerel ligt. Hij kruipt in bed naast die ouwe en hij gaat slapen. Om een uur of een 's nachts schrikt die handelsreiziger ineens wakker van een hoop geschreeuw. Hoort-ie die ouwe kerel blèren: "Breng de wijven binnen, breng de wijven binnen. Stoot die handelsreiziger die ouwe aan en zegt: "Ik weet niet wat je van plan bent, maar wat je in de hand hebt is van mij!"
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
een gouwe ouwe
man koopt nieuwe harley davidson, met lederen zadel. verkoper verzekert hem dat de motor perfect is, maar het zadel mag niet nat worden, dan moet ie em insmeren met vaseline.
dat is geen probleem.
dus op mooie zomerdag gaat hij erop uit met zn motor. lekker door plattelands streken enzo. maarrrr...
op gegeven moment stopt zn motor ermee. hij baalt als een stekker. ver van stad en land, maar affijn... verderop ziet hij een boerderij, en denkt daar maar even hulp te gaan halen.
hij klopt aan en de boer doet open. toevallig zitten ze aan tafel te eten, dus wordt hij gelijk uitgenodigd.
er is wel een regel. er wordt niet!!! gepraat onder het eten. en iedereen wacht tot iedereen klaar is. straf als je wel wat zegt, of gaat, moet je afwassen.
de man kijkt naar het aanrecht en ziet een fokking gore grote afwas van wel een jaar opgestapeld, wat minstens drie weken afwassen is en denkt: ik hou me bakkes wel. ondertussen staat zn motor langs de weg.
ze eten allemaal stil door. en opeens gaat het regenen. de man denkt aan zn zadel, maar durft het niet te zeggen, bang dat ie moet afwassen. maar ja, de vaseline zit in zn broek. hij bedenkt wat hij moet doen om de boer aan het praten te krijgen. en gooit es een bord kapot. niemand reageert. fuck denktie.. dus hij smijt met eten door de keuken. niemand zegt wat. en het gaat steeds harder regenen. balen, niet normaal. op gegeven moment denktie: ik moet naar mn motor, maar ik ga echt niet afwassen, dus weet je wat? ik neuk die boer zn dochter. dus hij ragt die dochter helemaal vrot, op de tafel. de boer knarstand, maar zegt niks. wanhopig door de stortende regen, denkt de man: dan pak ik zn vrouw maar.
dus vlak voor de boer neukt hij zn vrouw bijna tegen het plafond... de boer ploft, maar zegt niks. de man wordt radeloos. zn zadel gaat eraan. hij weet niet meer wat hij moet doen en denkt wat the ####, ik ga, dan maar afwassen, maar mn motor moet goed blijven. hij pakt het potje vaseline uit zn jaszak om naar de deur te lopen, begint de boer, rood aangelopen te roepen: oke, oke, ik ga wel afwassen!!!
een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
nog een leuke....
Er komt een vrouw bij de dokter en die zegt: “Dokter, ik heb iets heel eigenaardigs, ik heb een grote en een kleine borst”. Die dokter die onderzoekt haar, en inderdaad, ze heeft 1 kleine borst en eentje die tot op haar knieën hangt. Vraagt die dokter: "Doet uw man er soms iets speciaals mee?”. "Ja” zegt zij, “hij houdt mijn ene borst vaak vast als we slapen,". "Maar dat is toch niets speciaals?" zegt die dokter. "Nou" zegt die vrouw, "we slapen wel in een stapelbed."
mmm haha
fals trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
19 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment