Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Een rijke kerel rijdt met zijn twee dochters door de woestijn in een jeep. Worden ze overvallen zeg. Nou, die rovers verdwijnen weer en die vader begint te mopperen omdat ze alles kwijt zijn. Waarop een van die dochters zegt: "Pap, ik heb het geld nog hoor." "O ja," zegt die vader, "waar dan?" Zegt die dochter: "Tussen mijn benen."
Die ouwe heer helemaal blij hè, dat ze het geld nog hadden. Zegt opeens die andere dochter: "Pap, ik heb de juwelen nog." "O ja" zegt die vader, "waar dan?" Waarop die dochter zegt: "Ook tussen mijn benen." Nou, die ouwe nog blijer. Zegt die vader opeens: "Hadden we mamma ook maar meegenomen, dan hadden we de jeep ook nog gehad.
greetss
als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
De juffrouw voor de klas zegt tegen de kinderen: "Vandaag gaan we het over een bepaald soort dier hebben, en wel over torren. Wie kan mij een tor noemen?" Bas steekt zijn vinger op: "De water-tor, juf." "Dat is goed", zegt de juf, "en weet je ook wat de water-tor eet?" "Ja juf, waterplantjes en watervlooien." Arjan weet er ook een en steekt zijn vinger op: "De boom-tor, juf." "Dat is goed", zegt de juf, "en weet je ook wat de boom-tor eet?" "Ja juf, boomschors en blaadjes." Dan steekt Jantje zijn vinger op en zegt: "De vibra-tor, juf." "De vibra-tor?", zegt de juf, "ik denk niet dat dat goed is. Kun je ook zeggen wat die eet?""Nou", zegt Jantje, "volgens mijn zus vreet 'ie batterijen."
Een slager probeert zijn, niet al te slimme zoon op te leiden: Kijk jongen, dit is de gehaktmolen, dit is een hakbijl en deze machine is heel bijzonder, je stopt er een varken in en er komen worsten uit". "Als ik er nu een worst in stop, komt er dan een varken uit"? vraagt de zoon. "Nee jongen", antwoordt pa berustend," dat kan alleen bij je moeder".
Er komt een vertegenwoordiger in stofzuigers langs bij een boerderij. Hij belt aan, de boerin doet open. De vertegenwoordiger begint te praten: 'Dag mevrouw, ik ben vertegenwoordiger van hele goede stofzuigers: die zuigen echt alles, maken alles schoon. En om het te bewijzen, maak ik nu uw tapijt even vuil.' En de vertegenwoordiger gooit een hele doos met vuiligheid over de vloerbedekking en zegt: 'Met mijn stofzuiger maak ik dat weer helemaal brandschoon. Ik garandeer u: elke korrel die blijft liggen, eet ik persoonlijk van de vloer.' Zegt de boerin: 'Nou begin dan maar vast te eten, want we hebben geen elektriciteit.'
Er komt een man bij de hemelpoort. Petrus doet open en herkent meneer Jansen meteen. Petrus zegt: 'U hebt zich in uw leven nogal slecht gedragen. U komt hier niet naar binnen. Maar ik wil u een tweede kans geven. In die kamer daar staan 600 doosjes. U krijgt de opdracht om die doosjes op aarde uit te gaan delen. Ze zijn bestemd voor alle mannen die zich in hun huwelijk braaf hebben gedragen, nooit zijn vreemd gegaan, nooit teveel hebben gedronken...' ... Weet jij wat er in het doosje zat? ... Ik hoor het al. Jij hebt ook geen doosje gehad.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment