Mopje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Who's the Chef

Comment

• Een vrouw komt by de dokter met ongelofelyke eeltbulten op haar knieen De dokter vraagt haar 'Maar mevrouw hoe komt U aan zoveel eelt op uw knieen?' waarop de vrouw antwoord 'Ja dokter, we doen het altyd op z'n hondjes' waarop de dokter weer zegt 'Ik zal de eelt verwyderen, maar dan moet U echt een ander standje gaan proberen want anders blyft dat natuurlyk terugkomen' Ik zal het proberen zegt de vrouw De dokter vraagt haar over een maand terug te komen. Na een maand is ze terug met weer eelt waarop de dokter zegt 'Heeft U geen ander standje geprobeerd?' waarop zy antwoord 'Jawel op myn rug maar myn hond stinkt zo uit zyn bek!
      Who's the Chef

Comment

• Badmeester geeft zwemles aan een meisje: Maar meester als u uw vinger uit mijn gaatje haalt verdrink ik dan echt??
        Who's the Chef

Comment

• wat is vibrator in het frans???

PiC d'ElEtRiC
          Who's the Chef

Comment

• Lekker bezig gozer

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Gatverdamme, waarom heb ik in godsnaam een levendige fantasie, bah!!
              Ik heb dat dus welleens op een film gezien he, van iemand uit deze stad, met der hond gatverdamme zeg

Haha, die videorecorder was gestolen en die videoband zat er nog in hahaha, ging heel breda rond die band
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

• gaan we maar weer

Meisje van tien tegen haar moeder: "Mam, is het waar wat ik op school heb
                gehoord? Komen baby's echt uit de plek waar de jongens hun ding er in
                stoppen?" "Ja schat van me" antwoordt de moeder, opgelucht dat haar dochter
                zich bij haar zo op haar gemak voelt dat ze vragen over seksualiteit durft
                te stellen.
                "Maar mam, als ik dan een baby krijg," vervolgt het meisje op ongeruste
                toon, "zit mijn beugel dan niet ontzettend in de weg?"
                Who's the Chef

Comment

• Een vrouw zit met een baby bij de arts te wachten voor het eerste onderzoek
                  van de kleine. De dokter arriveert en controleert baby's gewicht. Hij lijkt
                  een beetje ongerust en vraagt of de baby borstvoeding krijgt, of de fles.
                  "borstvoeding" zegt de vrouw. Waarop de dokter haar vraagt om haar bloes en
                  beha even uit te trekken.
                  Hij knijpt in haar tepels, en duwt en kneedt en wrijft haar beide borsten
                  een hele poos voor een grondig onderzoek.
                  Dan zegt hij: Geen wonder dat deze baby onder zijn gewicht is.
                  U hebt geen melk.
                  "Ik weet het"zegt ze. Ik ben zijn oma, maar ik ben toch blij dat ik gekomen
                  ben.
                  Who's the Chef

Comment

• oudje maar wel goed

Een vrouw staat naakt voor de spiegel en bekijkt haar tieten. Haar gezicht
                    betrekt.
                    Ze draait zich naar haar man en zegt "m'n borsten
                    zijn te klein".
                    In plaats van te zeggen dat dat helemaal niet het geval is, komt hij met een
                    suggestie.
                    "Als je wilt dat je borsten groter worden, moet je een stuk wc-papier pakken
                    en ermee tussen je borsten wrijven."
                    De vrouw wil dit wel proberen. Ze pakt een stuk toiletpapier en
                    begintdriftig tussen haar borsten te wrijven.Terwijl ze hiermee bezig is
                    vraagt ze "Hoelang moet ik hiermee doorgaan?"
                    Hij: "Dit moet je een paar jaar doen."
                    De vrouw stopt met wrijven, en bijt 'm toe "Denk je nu echt dat als ik
                    regelmatig met een stukje Wc-papier tussen m'n borsten wrijf ze over een
                    paar jaar groter zijn?"
                    "Waarom niet?"zegt hij "Het is bij je reet toch ook gelukt!"
                    Who's the Chef

Comment

• Helemaal geweldig Beentje

Greets...

Comment

• Laatste kende ik inderdaad al maar ze zijn weer leuk!

Comment

• goed zo beentje

Grtz
                          stil growing

Comment

• Die laatste die is echt goed

Comment

• daar is ie weer

DE PIL

Er komt een dom blondje,dat al bijna 8 maanden zwanger is, bij

de dokter en vraagt aan de dokter om de pil.

Zegt de dokter "mevrouw u bent al bijna 8 maanden zwanger,

Waarom wilt u de pil dat is veel te laat".

Zegt het blondje "maakt mij niet uit ik wil toch de pil".

De dokter word lichtelijk boos en zegt: "Nee mevrouw u krijgt

Van mij de pil niet, waarom zou u die nou nog willen?"

Zegt dat blondje: "nu moet u eens luisteren, mijn man heeft mijn

andere gaatje ontdekt en ik wil echt niet ook zo'n bult op mijn rug
                              hebben hoor".
                              Who's the Chef

Comment

• Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X