Uitsmijters

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Maar ik ergerde me ook kapot aan dat opleidingsgedoe daar vind ik wel dat ze gelijk hebben.
    Je ziet steeds vaker mietjes op posities waar ze niet horen en geloof me daar wordt het niet veiliger van...
    Voorbeeld ik kom in een discotheek 5 km verderop er staat maar 1 grote gast en de rest zijn softies daar kun je alles flikken wat je wilt maar als je naar pruim zevenhuizen gaat staan er 12 grote gasten dan laat je het wel uit je hoofd om te gaan ouwehoeren...!
    De dreiging van geweld doet uiteraard veel meer dan het geweld zelf maar als er een mietje staat kun je simpelweg geen respekt opbrengen.
    Helaas maargoed ik loop in trainingsbroeken dat zegt veel.
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Had deze nog niet gezien, maar het was wel een herhaling. Op dbb was over deze aflevering al eens een topic geweest.

Die uitsmijter die visagist was en die andere die eigenlijk prof bodybuilder wilde worden leken me ok. Die gast die het werk alleen maar deed om te kunnen knokken vond ik het ergst. Die zou ik graag eens zien als hij zelf in elkaar gebeukt werd  
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ik vond het over het algemeen ook maar rare mannen, sommige leken wel ok, maar de rest vond ik wel erge patsers
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

weet zeker als je alleen tegenover die gast sta dat hij peuken schijt hij is wel groot maar snel en goed vechten kan hij ECHT NIET ik word niet warm of koud van die gast als hij teminste alleen is dat is met de meest van die gasten zo, hoop bla bla als ze samen zijn maar al kom je zo een alleen tegen dan durven ze je niet eens in de ogen te kijken.

Comment

wat een losers die uitsmijters ze dachten echt dat ze heel wat voorstellen ik weet er wel raad met dat zo gasten

Comment

ben ik al telaat om te kijken??
              Who's the Chef

Comment

Doe 's een gok Beentje...  

Heb het gedeeltelijk gezien, vond het contrast erg groot.
                Die dwazen die er alleen maar staan om te kunnen knokken zijn echt vreselijk triest, snap ook niet dat welke eigenaar van welke tent dan ook dat soort idioten inhuurt.
                Zaten er maar weinig tussen die het echt snapten helaas, die kerel die zei een gevoelig typje te zijn trouwens wel!

Enne, 'die ouwe' is een bekende en goede britse acteur. Speelt onder andere in 'Lock, stock and two smoking barrels'.

Comment

het was dikke herhaling is al vaak geweeest deze reportage

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Shannasse @ Jul. 18 2005,12:18)]Doe 's een gok Beentje...  

Heb het gedeeltelijk gezien, vond het contrast erg groot.
                    Die dwazen die er alleen maar staan om te kunnen knokken zijn echt vreselijk triest, snap ook niet dat welke eigenaar van welke tent dan ook dat soort idioten inhuurt.
                    Zaten er maar weinig tussen die het echt snapten helaas, die kerel die zei een gevoelig typje te zijn trouwens wel!

Enne, 'die ouwe' is een bekende en goede britse acteur. Speelt onder andere in 'Lock, stock and two smoking barrels'.
                    Ik vond het een ontzettend arrogante en domme man..
                    Hij deed me denken aan onze dorpsgek die ook denkt dat hij the godfather is en in zn blote bast op zn gilera rondracet(hij is boven de 50)
                    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo
                    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Hij is al een poosje niks meer behalve hartstikke dood.

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

idd wacko`s daarom hadden die allemala schot en steek wonden en deed die visagist aka portier het toch een stik beter met maar 5 vechtpartijtjes in de hele tijd dat ie werkt.

Hele simpele regel actie geeft reactie als jij er als een dolle bloedhond ingaat dan reageert de ander ook zo. En ja soms is een bokspartijtje gewoon niet te ontwijken.
                        Alles blijft, Alles gaat, Alles blijft gaan

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Iguana @ Jul. 18 2005,00:12)]Maar ik ergerde me ook kapot aan dat opleidingsgedoe daar vind ik wel dat ze gelijk hebben.
                          Je ziet steeds vaker mietjes op posities waar ze niet horen en geloof me daar wordt het niet veiliger van...
                          Voorbeeld ik kom in een discotheek 5 km verderop er staat maar 1 grote gast en de rest zijn softies daar kun je alles flikken wat je wilt maar als je naar pruim zevenhuizen gaat staan er 12 grote gasten dan laat je het wel uit je hoofd om te gaan ouwehoeren...!
                          De dreiging van geweld doet uiteraard veel meer dan het geweld zelf maar als er een mietje staat kun je simpelweg geen respekt opbrengen.
                          Helaas maargoed ik loop in trainingsbroeken dat zegt veel.
                          Mijn Gym eigenaar staat ook bij Pruim in het weekend!
                          Sietze en Johan!
                          Sietze is de eigenaar herkenbaar aan zn kuifje en Johan is te herkennen aan zijn 2 gouden tandjes

Wel leuke lui!
                          Maar de meeste portiers staan er om klapjes uit te delen worden ze een keer met de dood bedreigd vluchten ze naar het land van herkomst!
                          Wat een miet
                          Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

@cur

heb jij welleens erge vechtpartijen meegemaakt of viel het wel mee allemaal?
                            Sponsored by:
                            Inshapesupplements

Comment

Valt allemaal wel mee hoor.

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hehe heb wel eens 2 vechtende vrouwen uit elkaar moeten halen..... heb ik toch liever 3 dronken gasten... daar valt nog mee te praten
                                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X