Natural athletes & bodybuilders van alle leeftijden gezocht voor promotie op fb

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dynobet View Post
    Betekent dit dat als iemand wel gebruikt, maar nog geen overdreven groot fysiek heeft, dat deze wel door jullie gepromoot wordt?

En hoe zit het dan met mensen die wel naturel zijn, maar gewoon enorm veel aanleg hebben, waardoor sommigen niet meer kunnen geloven dat het naturel is. Die worden dan buitengesloten?

'natuurlijk' uitzien is niet objectief meetbaar. Op die manier is wie op deze pagina promoot wordt, afhankelijk van het referentiekader van de eigenaren van deze pagina (zonder dat dit overeen hoeft te komen met de werkelijkheid).

Kortom: Geef nu eens duidelijk aan op basis van welke criteria jullie selecteren. Harde, meetbare criteria.
    We sluiten niemand buiten maar als atleten beweren dat ze natty zijn geloven we ze ook. Behalve als je het niet kan verstoppen. We gaan niet af op roddels over sommige mensen. We promoten de mensen die van hun zelf weten dat ze natty zijn.

Comment

Originally posted by rain View Post
      Ko

Le-roid heeft toch een redelijke prestatie geleverd, maar nu is het tijd voor hem om niet meer zo extreem gedreven te leven en meer te genieten, zegt hij.
      Ik heb zo'n vermoeden dat hij niet zonder de schijnwerpers kan.
      Op een bodybuild wedstrijd je haar blauw verven is al een tikkeltje vreemd, maar als je dat doet als personal trainer neemt niemand je meer serieus.
      Dus we hoeven hem niet lang te missen…vrees ik.
      Die foto met dat blauwe haar kan ik nog wel herinneren. Wat een smurf..
      Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Originally posted by emielos View Post
        Die foto met dat blauwe haar kan ik nog wel herinneren. Wat een smurf..
        Zijn wel vaker mensen met gekke kapsels voor de wedstrijd geweest? Ik vond de bronzen tanning van Opa (wat volgens mij ook echt de bedoeling was) extremer
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by rain View Post
          Telt winny only mee?
          Anders heb ik nog wel wat leuke foto's .

Benader Le-roid inderdaad eens: true naturel en die is gek op foto's… van zichzelf.
          50% kans dat Robin natty is

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
            Zijn wel vaker mensen met gekke kapsels voor de wedstrijd geweest? Ik vond de bronzen tanning van Opa (wat volgens mij ook echt de bedoeling was) extremer
            oh die ken ik niet. Weet alleen dat Bosin loyd ook een keer het podium op ging met blauw of gifgroen haar.
            Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

90 % van die "natty" figuren zijn de grootste gebruikers !!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X