Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
@ Achilles Merk jij veel van racisme??? Is gewoon een vraag he.... Weet niet waar jij vandaan komt (stad) maar hier kan je niet normaal stappen of ff door de stad lopen zonder ruzie of gezeik te krijgen met voornamelijk Turken en of Marokanen... En hier is Spijk. is het echt een probleem met Antilianen... mn zwager al een klappen gekregen voor niks en ik 2x berooft. Dus mischien begrijp je dan het standpunt van sommige mensen hier..
Heb btw ook surinaamse en antiliaanse vrienden hoor maar ben toch racistisch.
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Een discriminatie topic hoeve we er nie van te make want daar kome we toch nie uit lijkt mij, en vin dat vechte ook nie alles oplost uiteraard.T zijn idd erg vaak buitelandse jongeren, die vaak problemen zoeken en meestal nog zegge van ze moete altijd ons hebbe omdat dit of dat.. Af en toe een knokpartij moet dus kunne vin ik. Meestal kom je met praten toch nie door die bottekop van hun omdat als ze eenmaal over rasicme beginne je toch zoizo de lul bent omdat je nederlander bent, ze maken vaak van zichzelf dus het slachtoffer om zo vanalles uit te halen vin ik...
Maargoed t ging over die hiphop wannebe's en gistere had ik t betje gehad met al die mannetje's..
Citaat[/b] (red @ Jul. 23 2005,11:18)]@ Achilles Merk jij veel van racisme??? Is gewoon een vraag he.... Weet niet waar jij vandaan komt (stad) maar hier kan je niet normaal stappen of ff door de stad lopen zonder ruzie of gezeik te krijgen met voornamelijk Turken en of Marokanen... En hier is Spijk. is het echt een probleem met Antilianen... mn zwager al een klappen gekregen voor niks en ik 2x berooft. Dus mischien begrijp je dan het standpunt van sommige mensen hier..
Ik heb totaal geen last van racisme Red. Ieder volk heeft zijn rotte appels tussen zitten, maar om meteen te zeggen dat ze allemaal rot zijn vind ik een beetje te simpel gedacht.
Ik geef iedereen een kans om mijn respect te krijgen. Dat is het minst wat we kunnen doen in deze samenleving.
Citaat[/b] (red @ Jul. 23 2005,11:18)]@ Achilles Merk jij veel van racisme??? Is gewoon een vraag he.... Weet niet waar jij vandaan komt (stad) maar hier kan je niet normaal stappen of ff door de stad lopen zonder ruzie of gezeik te krijgen met voornamelijk Turken en of Marokanen... En hier is Spijk. is het echt een probleem met Antilianen... mn zwager al een klappen gekregen voor niks en ik 2x berooft. Dus mischien begrijp je dan het standpunt van sommige mensen hier..
Ik heb totaal geen last van racisme Red. Ieder volk heeft zijn rotte appels tussen zitten, maar om meteen te zeggen dat ze allemaal rot zijn vind ik een beetje te simpel gedacht.
Ik geef iedereen een kans om mijn respect te krijgen. Dat is het minst wat we kunnen doen in deze samenleving.
Anders wordt het heel moeilijk om samen te leven
Als iedereen dat nu eens begreep en er naar leefde...
Citaat[/b] (ReyMysterio @ Jul. 23 2005,11:29)]Allemaal kapot klappen!
Zijn er we er ook weer vanaf
Vind dit soort kort door de bocht opmerkingen, zelfs als het als geintje of om te stangen bedoeld is, echt niet kunnen.
Wat je irl doet is je eigen zaak maar laat het graag op het board achterwege van nu af aan.
Citaat[/b] (ReyMysterio @ Jul. 23 2005,11:29)]Allemaal kapot klappen!
Zijn er we er ook weer vanaf
Vind dit soort kort door de bocht opmerkingen, zelfs als het als geintje of om te stangen bedoeld is, echt niet kunnen.
Wat je irl doet is je eigen zaak maar laat het graag op het board achterwege van nu af aan.
Ik kan het niet laten om te reageren.
Jij was toch degene die gister opperde voor vrijheid van meningsuiting?
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Ik ben selectief rasistisch, allochtonen die zich hebben aangepast of er echt moeite voor doen om zich aan te passen, daar heb ik respect voor. Voor mensen die al 15 jaar in Nederland wonen en nauwelijks een woord Nederlands uit kunnen brengen, een stuk minder.
Allochtonen die ruzie zoeken en herrie bouwen, daar kunnen we ook zonder.
Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment