Word er gek van

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Word er gek van

Ik word echt gek van die nederlandse mannetje's die zichzelf rapper noemen, ik zet de box aan en zie 1 of andere halfgare blanke helemaal uit zijn stekker gaa en tekste zingen alsof hij god zelf is. Het mannetje is denk ik 22 ofzo en nu al heeft hij een crimineel verlede achter de rug en meer dan 300 vrouwens gedaan (hij heeft het zovaak verzonne dat hij het volgens mij zelf is gaan geloven) om maar een voorbeeld te geven. En het worde er steeds meer, oke af en toe zit er wel iets kicks tusse maar vaak is het gewoon helemaal niets.Wat vinde jullie ervan of ben ik de enige die me er af en toe aan ergerd????

Mzzls

Ik vind de meeste nederhop best wel lekker klinken eigenlijk..

Alleen die lelijke boeren van Watskeburt vind ik echt 89x niks,wat een stel varkens zijn dat!

Comment

Ik erger me maateloos aan die ALI ALI MUZIEK ALI B ENzo die de nederlandse taal verkrachten...

Edit Freek : zi jik iets verkeerds dan ok

Comment

Vind het niks, doet me niks en irriteert me ook niet..

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Veel van hen doen dat om bij te horen. Urban begint steeds meer in te komen en daar willen ze bij horen. Ik zeg altijd dat het ligt aan je omgeving en je ouders wat betreft wie je wordt en hoe je je gedraagt. Maar ik kan niet geloven dat hier in Nederland een blanke bestaat die weet hoe het is om in de getto te wonen en zich zodanig zwart gedraagt en voelt.

Comment

Zoals Testo ook al zei, SOMMIGE Nederlandse Rap is best lachuh. Maar je heb er een paar goeie verneukers bij zitten. En ''De Jeugd van tegenwoordig'' is best lachuh toch. Net zoals die nieuwe van ''SpaceKees'' ik wil een meisje. Vindt het wel grappig,

Grt D

p.s. Maar die Turken en Marokannen die opscheppen over wijfen ne*ken enzo die kunnen ze net zo goed van de buis halen stelletje sukkels.
            !Use my shit and feel the power!

Comment

Ja die spacekees vin ik ook wel lache, en wie is het van duvelduvel is ook een vet nmr maar die gast is al heel lang bezig. En ik bedoel ook die ali's die wel goed nederland kunne prate als ze betje hun best doen maar het in hun liedje niet doen opdat ze er straat taal van make en zo een soort gangster dingetje van make, kom op man. En zeker zoals Achilles zegt in nederland kenne we de hiphop sine nietzoals en waardoor t ondstaan is in andere landen. Het zijn ook gewoon pratjespratjespratjes maar vin er de laatste tijd wel veel nieuwe wannebe's bij kome op tv

Comment

Volgens mij zijn er hier veel mensen vroeger gepest door Turken of Marokkanen

Comment

hahaha idd lief volk was het niet, ik zat in Amersfoort op school op '' de koppel'' en ik en 2 andere Nederlanders waren er in de klas. Dus de rest (15 man en vrouw) waren buitenlands. Zo krijg je wel een hekel als ze je de hele dag afzeiken omdat je een Nederlander ben, dus vandaar mijn ******* voor mensen die iets anders zijn dan wij Nederlanders.

Maar er zitten zeker goeie tussen dat moet ik er wel bij zeggen,

mzzl

Comment

Voordat het weer uit de klauwen loopt

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

somige nummers zijn best oke en somige niet
                      Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (D-Men @ Jul. 22 2005,21:16)]hahaha idd lief volk was het niet, ik zat in Amersfoort op school op '' de koppel'' en ik en 2 andere Nederlanders waren er in de klas. Dus de rest (15 man en vrouw) waren buitenlands. Zo krijg je wel een hekel als ze je de hele dag afzeiken omdat je een Nederlander ben, dus vandaar mijn ******* voor mensen die iets anders zijn dan wij Nederlanders.

Maar er zitten zeker goeie tussen dat moet ik er wel bij zeggen,

mzzl
                        Afgezeken worden omdat je anders bent is zeker niet normaal!

Comment

achilles is een goeie

heheh

ik heb alleen problemen met de mensen die problemen met mij maken en dan maakt het niet uit waar ze vandaan komen.
                          Who's the Chef

Comment

Comment

idd dat is waar, ze denken zo langzamerhand dat ze de baas zijn hiero. Hoorde dat de mensen uit het land van afkomst zich schamen voor de gasten hiero. Ken je nagaan,

grt D

p.s. respect voor mij is respect voor jou anders kan je lekker **** vallen toch...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X