vind de opmerkingen hier van sommige niet echt getuigen van veel verstand. Verder snap ik sommige dingen ook wel. Hier in Haarlem heb je in mijn wijk(schalkwijk voor de kenners) ook veel mocro's enzo.Er gebeuren dingen die je in andere wijken niet ziet. Ze verpesten het algemeen beeld over "hun" volk. Dus ik kan wel gaan roepen hier van k*t mocros allemaal terug maar dat slaat natuurlijk nergens op. Volgend jaar ga ik zaalvoetballen met een stel maten van me.Wat voor "troep" er allemaal in zit is als volgd: 1 armeen,1surinamer,1schot,1chinees, 2 met franse achtergrond(waaronder ik),indo,2volle nlers. grts
Word er gek van
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Achilles @ Jul. 23 2005,12:49)]Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Jul. 23 2005,11:18)]@ Achilles Merk jij veel van racisme??? Is gewoon een vraag he.... Weet niet waar jij vandaan komt (stad) maar hier kan je niet normaal stappen of ff door de stad lopen zonder ruzie of gezeik te krijgen met voornamelijk Turken en of Marokanen... En hier is Spijk. is het echt een probleem met Antilianen... mn zwager al een klappen gekregen voor niks en ik 2x berooft. Dus mischien begrijp je dan het standpunt van sommige mensen hier..
Heb btw ook surinaamse en antiliaanse vrienden hoor maar ben toch racistisch.
Ik geef iedereen een kans om mijn respect te krijgen. Dat is het minst wat we kunnen doen in deze samenleving.
Anders wordt het heel moeilijk om samen te leven
Maar zoals ik al zei heb ik ook gekleurde vrienden en we maken elkaar voor rotte vis uit en lachen eromIt is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
Alles over één kam scheren zal ik nooit doen maar zeker sinds ik weer in een stad woon is het soms lastig om het niet te doen.
Ook de aanslagen van de laatste tijd doen er geen goed aan zeker omdat ik ervan overtuigd ben dat het binnen afzienbare tijd ook in Nederland gebeurd.
Heb sinds een paar weken een marokaanse kapper, dacht eerst dat het een turk was overigens. Niet dat het me uitmaakt maar het verschil zie ik dus al niet altijd.
Deze gasten hebben een klein klote zaakje en scheren mijn kop kaal voor 7 euro. Werken 6 dagen per week en spreken verstaanbaar nederlands.
Hele geschikte gasten dus wat mij betreft.
In de straat bij mij wonen een stuk of 6 niet nederlanders (heb geen idee uit welk land ze komen) bijelkaar. Zorgen af en toe voor overlast `s avonds en `s nachts. Trekken zich van niemand iets aan en verdommen het om nederlands te praten.
Ben er één keer naar toe gegaan en verteld dat ik er last van had en ze dus vriendelijk verzocht om rustiger te doen. Beetje knikken maar verder geen commentaar was hun reactie. Heb netjes dank je wel gezegd en me omgedraaid. Toen ik een paar meter verder was kwam er ineens een berg herrie in een voor mij onverstaanbare taal. Heb me meteen omgedraaid en ben terug gelopen. Vervolgens gevraagd of er iets was en wederom geen reactie. Om niet aan de gang te blijven heb ik ze toen maar verzocht om ergens anders te gaan staan met z`n allen en wel meteen. Bleek dat er in ieder geval een paar nederlands verstonden want ze gingen netjes weg. Wel weer een berg commentaar in een onverstaanbare taal maar weg was weg. Heb tot op vandaag niets meer van ze gehoord en volgens mijn buurman hebben ze geen overlast meer gehad... Wie weet...
Ook hier heb ik verder geen probleem mee omdat dit soort gedrag bij iedere bevolkingsgroep voorkomt.
Wat ik nogmaals wil zeggen is dat het me niet uitmaakt waar iemand vandaan komt zolang hij zich aan de geldende gedragsregels houdt.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Testo @ Jul. 24 2005,13:01)]Te-ring ouwe......dit was de langste post uit je hele carriere volgens mij!!
@Achilles; gelukkig is het hier overwegend gezellig. Dat er af en toe wat wordt geroepen zonder na te denken hoort erbij op een forum als dit met al die testosteron..
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Achilles @ Jul. 24 2005,13:13)]Zeker leuk om te horen hoe blanke nederlanders buitenlanders ervaren. We moeten er een log van gaan maken
Voor mij iedereen die zich niet heeft aangepast aan het land waar hij/zij woont en er dus volgens eigen normen, waarden en regels leeft. Of iemand nu wel of geen nederlands paspoort heeft zegt me geen ruk.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Jul. 24 2005,13:38)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Achilles @ Jul. 24 2005,13:13)]Zeker leuk om te horen hoe blanke nederlanders buitenlanders ervaren. We moeten er een log van gaan maken
Voor mij iedereen die zich niet heeft aangepast aan het land waar hij/zij woont en er dus volgens eigen normen, waarden en regels leeft. Of iemand nu wel of geen nederlands paspoort heeft zegt me geen ruk.
Greets...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Jul. 24 2005,13:33)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Testo @ Jul. 24 2005,13:01)]Te-ring ouwe......dit was de langste post uit je hele carriere volgens mij!!
@Achilles; gelukkig is het hier overwegend gezellig. Dat er af en toe wat wordt geroepen zonder na te denken hoort erbij op een forum als dit met al die testosteron..
Greets...
Niemand is hetzelfde en dat is maar goed ook anders was het een saaie boel! We moeten gewoon met elkaar kunnen lachen om elkaars verschillen vind ik!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: