Wie weet er een mooi site

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Aghran @ Aug. 04 2005,13:39)]Zijn der nog meer van die Free Fights zoals Corina gepost heeft? K1 geven ze regelmatig op Eurosport maar Free Fights niet :s
    Spijtige zaak  

Cur wanneer jij je Free Fight doet wordt dat niet opgenomen dan En hoe train jij daarvoor?

Greetzzz
    Trainen in een gym en ja het wordt ook opgenomen. Heb filmpjes gezien van die gast uit Purmerend waar ik tegen zou moeten en die waren bruut..

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Aghran @ Aug. 04 2005,13:39)]Zijn der nog meer van die Free Fights zoals Corina gepost heeft? K1 geven ze regelmatig op Eurosport maar Free Fights niet :s
      Spijtige zaak  

Cur wanneer jij je Free Fight doet wordt dat niet opgenomen dan En hoe train jij daarvoor?

Greetzzz
      Die grondgevechten vind ik minder mooi als wat JTB net uploade...
      JTB@ Idd hehe ik leef helemaal mee.
      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo
      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

2 maal die knie van Boneasky op die arme jongen zen kin, hij liever dan ik

Ok Cur, Kveronderstel dat je met trainen in een gym bedoelt gewichten. Maar qua technieken? train je dan niet in een bepaalde discipline (sorry voor het zo indiscreet vragen stellen en dan nog in iemand anders topic, vergeef me daarvoor )
        The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

akkoord, die grondgevechten zijn mss soms iets minder spectaculair (alhoewel) maar toch, like to watch 'em

En vind ze ook leuker om te doen. Doe aan Krav Maga en soms wordt er weleens 'gesparred' of op grond gevochten en moet zeggen dat ik de grondgevechtjes verkies boven de sparrings.

The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Aghran @ Aug. 04 2005,13:57)]akkoord, die grondgevechten zijn mss soms iets minder spectaculair (alhoewel)  maar toch, like to watch 'em

En vind ze ook leuker om te doen. Doe aan Krav Maga en soms wordt er weleens 'gesparred' of op grond gevochten en moet zeggen dat ik de grondgevechtjes verkies boven de sparrings.

Toen ik nog kickboksen deed hadden we ook een jongen die FF wou gaan doen!
            Stephan Tapilatu kwam toen bij ons voor de grondgevechten langs en ik was iedere keer aan de beurt voor het staande gevecht!
            Jammer dat die jongen tijdens een armklem een spier inscheurde en zo zijn partij niet kon draaien!
            Hij deed een grondgevecht met een wat oudere kerel terwijl Stephan toekeek!
            Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Aghran @ Aug. 04 2005,13:54)]2 maal die knie van Boneasky op die arme jongen zen kin, hij liever dan ik  

Ok Cur, Kveronderstel dat je met trainen in een gym bedoelt gewichten. Maar qua technieken? train je dan niet in een bepaalde discipline (sorry voor het zo indiscreet vragen stellen en dan nog in iemand anders topic, vergeef me daarvoor )
              Heb voor ik begon met fitness een jaar of 10 kickboksen gedaan inclusief wedstrijden bij de b-amateurs. Was in 1993 z-hollands kampioen.

Nu train ik vooral het worstel gedeelte maar ook staand uiteraard. Eerst genoemde heeft veel meer oefening nodig omdat ik dat nooit eerder heb gedaan. Eén van de trainers daar is Chris Dolman.
              Krachttraining doe ik nog wel wat maar dat behoeft eigenlijk geen ontwikkeling..

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 04 2005,13:34)] Go JTB

Greets...
                niks te danken hoor ik zal er nog eens wat voor jou opzetten

groetjes corina
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

Sorry

Greets...

Comment

voorruit het is je weer vergeven
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

Foutje.

Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Hij doet het niet.
                        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

nou die werkt lekker!

Comment

Klik

Hij doet et, wel even wachten zoals bij rapidshare.

Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (JTB @ Aug. 04 2005,17:43)]Klik

Denk dat er iets mis is met de site, deze deed et net wel, maar nu niet meer. Ben het nu via een andere site aan het doen.
                              Ik gok dat ze te groot zijn.
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Laatste doet het weer.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X