Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Aghran @ Aug. 04 2005,13:39)]Zijn der nog meer van die Free Fights zoals Corina gepost heeft? K1 geven ze regelmatig op Eurosport maar Free Fights niet :s
Spijtige zaak
Cur wanneer jij je Free Fight doet wordt dat niet opgenomen dan En hoe train jij daarvoor?
Greetzzz
Trainen in een gym en ja het wordt ook opgenomen. Heb filmpjes gezien van die gast uit Purmerend waar ik tegen zou moeten en die waren bruut..
Citaat[/b] (Aghran @ Aug. 04 2005,13:39)]Zijn der nog meer van die Free Fights zoals Corina gepost heeft? K1 geven ze regelmatig op Eurosport maar Free Fights niet :s
Spijtige zaak
Cur wanneer jij je Free Fight doet wordt dat niet opgenomen dan En hoe train jij daarvoor?
Greetzzz
Die grondgevechten vind ik minder mooi als wat JTB net uploade...
JTB@ Idd hehe ik leef helemaal mee.
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
2 maal die knie van Boneasky op die arme jongen zen kin, hij liever dan ik
Ok Cur, Kveronderstel dat je met trainen in een gym bedoelt gewichten. Maar qua technieken? train je dan niet in een bepaalde discipline (sorry voor het zo indiscreet vragen stellen en dan nog in iemand anders topic, vergeef me daarvoor )
The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.
akkoord, die grondgevechten zijn mss soms iets minder spectaculair (alhoewel) maar toch, like to watch 'em
En vind ze ook leuker om te doen. Doe aan Krav Maga en soms wordt er weleens 'gesparred' of op grond gevochten en moet zeggen dat ik de grondgevechtjes verkies boven de sparrings.
The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.
Citaat[/b] (Aghran @ Aug. 04 2005,13:57)]akkoord, die grondgevechten zijn mss soms iets minder spectaculair (alhoewel) maar toch, like to watch 'em
En vind ze ook leuker om te doen. Doe aan Krav Maga en soms wordt er weleens 'gesparred' of op grond gevochten en moet zeggen dat ik de grondgevechtjes verkies boven de sparrings.
Toen ik nog kickboksen deed hadden we ook een jongen die FF wou gaan doen!
Stephan Tapilatu kwam toen bij ons voor de grondgevechten langs en ik was iedere keer aan de beurt voor het staande gevecht!
Jammer dat die jongen tijdens een armklem een spier inscheurde en zo zijn partij niet kon draaien!
Hij deed een grondgevecht met een wat oudere kerel terwijl Stephan toekeek!
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Citaat[/b] (Aghran @ Aug. 04 2005,13:54)]2 maal die knie van Boneasky op die arme jongen zen kin, hij liever dan ik
Ok Cur, Kveronderstel dat je met trainen in een gym bedoelt gewichten. Maar qua technieken? train je dan niet in een bepaalde discipline (sorry voor het zo indiscreet vragen stellen en dan nog in iemand anders topic, vergeef me daarvoor )
Heb voor ik begon met fitness een jaar of 10 kickboksen gedaan inclusief wedstrijden bij de b-amateurs. Was in 1993 z-hollands kampioen.
Nu train ik vooral het worstel gedeelte maar ook staand uiteraard. Eerst genoemde heeft veel meer oefening nodig omdat ik dat nooit eerder heb gedaan. Eén van de trainers daar is Chris Dolman.
Krachttraining doe ik nog wel wat maar dat behoeft eigenlijk geen ontwikkeling..
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment