Oliebollen hahaha

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oliebollen hahaha

klikken

Sponsored by:
    Inshapesupplements

Whaha zaterdag deed het nichtje van xeno ook al zo raar tegen zo een oliebollenkraam

Comment

Wat een ####### is dat dan

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 15 2005,17:03)]Wat een ####### is dat dan

Greets...
        Hmm was meer in de trend van rot op met je ouwe troep. Zegt die kerel oud oud je moeder is oud. Zegt Xeno je bent zelf een oliebol

Comment

cur, daarom moest ik er ook zo om lachen, dan spoor je toch echt niet als je dat doet
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

Comment

Dit is een malloot die op de tilburgse kermis rond rent. Helaas houden zijn filmpjes wat te vroeg op altijd want hij wordt regelmatig achterna gezeten door de mensen die hij lastig valt. Hij roept de hele dag: geintje man. op z'n Tilburgs.

Persoonlijk vind ik het een misselijke gast en als ie die shit bij mij deed had ie een serieus probleem.
              Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

haah wel lef hoor
                Who's the Chef

Comment

Wel lachen opzich  
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Haha, wel grappig, ze hadden hem eigenlijk vast moeten pakken, z'n neus dichtknijpen, en hem dan helemaal vol moeten proppen met oliebollen.
                    En daar dan een filmpje van maken hehe.
                    Brear.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (JTB @ Aug. 16 2005,07:11)]Dit is een malloot die op de tilburgse kermis rond rent. Helaas houden zijn filmpjes wat te vroeg op altijd want hij wordt regelmatig achterna gezeten door de mensen die hij lastig valt. Hij roept de hele dag: geintje man. op z'n Tilburgs.

Persoonlijk vind ik het een misselijke gast en als ie die shit bij mij deed had ie een serieus probleem.
                      dat dacht ik dus al, hoorde het aan zijn accent.
                      als ik dat vrouwtje was geweest dan had ik hem toch ook echt wel achterna gegaan!
                      Sponsored by:
                      Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (corina @ Aug. 16 2005,09:45)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (JTB @ Aug. 16 2005,07:11)]Dit is een malloot die op de tilburgse kermis rond rent. Helaas houden zijn filmpjes wat te vroeg op altijd want hij wordt regelmatig achterna gezeten door de mensen die hij lastig valt. Hij roept de hele dag: geintje man. op z'n Tilburgs.

dat dacht ik dus al, hoorde het aan zijn accent.
                        als ik dat vrouwtje was geweest dan had ik hem toch ook echt wel achterna gegaan!
                        Oei Corina je hebt nu al last van de sides van de Test je hebt meer agressie zal mij in gaan houden met mijn uitspraken
                        Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

HAHA LOL....die is wel droog...ken ik ok wel een keer proberen

Comment

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X