Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Aug. 20 2005,11:32)]dat is zo maar maakte ff een geintje.....begon precies over alfas heh..en dat is door 1 bepaalde moderator altijd toegestaan
@100%: hoe gaat het met je kuren enzo open ff topicje..
Voorlopig geen as, meisje en ik willen eerst een kindje.
Kan ook geen kwaad natuurlijk een 3/4 jaar geen as.
Echter als het in april nog niet raak is dan...............
Traangas kun je kopen op de zwarte markt na betaling het hek door en de eerste hal aan de rechterkant.
Heb er dozen vol zien staan/liggen tevens hebben ze er ook supermooie squat schoenen
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Nee dank je bro, ik niet neem me vuisten en een zooitje mensen mee als ik ga vechten. Tenzij het tegen de politie is, dan kan ik altijd nog een handgranaat regelen.
Maar zo'n paralyzer is wel leuk kon vroeger aan zo'n stok komen. Die stond helemaal onder stroon behalve het handvat. Dus ze konden hem ook niet uit je handen trekken hahah
Gewoon zo'n fles op je rug die je bij de Groenrijk kan kopen voor onkruid. Daar donder je verdunde zoutzuur in, lekker pompen en spuiten. Je loopt voor lul maar als je uitgelachen word spuit je hem in zijn bek en hopsakeeee kopkapot..
Grtzz D
Je kan ook gewoon ons allemaal bellen pmen mailen ik kom wel leuk man rompenstompen...
Heb nog wel wat aggresie over hoor..Beetje erg veeeeeel
Citaat[/b] (D-Men @ Aug. 20 2005,18:33)]Gewoon zo'n fles op je rug die je bij de Groenrijk kan kopen voor onkruid. Daar donder je verdunde zoutzuur in, lekker pompen en spuiten. Je loopt voor lul maar als je uitgelachen word spuit je hem in zijn bek en hopsakeeee kopkapot..
Grtzz D
Je kan ook gewoon ons allemaal bellen pmen mailen ik kom wel leuk man rompenstompen...
Mwah als Corrie goed aan de Tribulus zit heb je genoeg aan haar hoor met haar sides
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Citaat[/b] (D-Men @ Aug. 20 2005,18:33)]Gewoon zo'n fles op je rug die je bij de Groenrijk kan kopen voor onkruid. Daar donder je verdunde zoutzuur in, lekker pompen en spuiten. Je loopt voor lul maar als je uitgelachen word spuit je hem in zijn bek en hopsakeeee kopkapot..
Grtzz D
Mwah als Corrie goed aan de Tribulus zit heb je genoeg aan haar hoor met haar sides
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment