Traangas

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Aug. 20 2005,11:32)]dat is zo maar maakte ff een geintje.....begon precies over alfas heh..en dat is door 1 bepaalde moderator altijd toegestaan    

@100%: hoe gaat het met je kuren enzo open ff topicje..
    Voorlopig geen as, meisje en ik willen eerst een kindje.

Kan ook geen kwaad natuurlijk een 3/4 jaar geen as.

Echter als het in april nog niet raak is dan...............

Grtz..  

Alias Homer Simpson ...

Comment

Traangas kun je kopen op de zwarte markt na betaling het hek door en de eerste hal aan de rechterkant.
      Heb er dozen vol zien staan/liggen tevens hebben ze er ook supermooie squat schoenen
      Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

Je kan het in het buitenland bestellen, via zo'n onlineshop.

Traangas 1

Pepperspay

Kijk maar even op deze 2 links, de laatste is in Duitsland dus lekker dichtbij en voordelig.

Grtzz D

p.s. Waarom Pepperspay of traangas, waarom geen paralyzer...
        !Use my shit and feel the power!

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (D-Men @ Aug. 20 2005,12:15)]Je kan het in het buitenland bestellen, via zo'n onlineshop.

Traangas 1

Pepperspay

Kijk maar even op deze 2 links, de laatste is in Duitsland dus lekker dichtbij en voordelig.

Grtzz D

p.s. Waarom Pepperspay of traangas, waarom geen paralyzer...
          @d-men ik had de link ook al gevonden, kost geen reet daar.
          Met een paralyzer leg je geen groep plat.

Ik ga daar ff bestellen als er mensen zijn die ook willen hebben en ik moet gelijk meebestellen hoor ik het wel.

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Nee dank je bro, ik niet neem me vuisten en een zooitje mensen mee als ik ga vechten. Tenzij het tegen de politie is, dan kan ik altijd nog een handgranaat regelen.

Maar zo'n paralyzer is wel leuk kon vroeger aan zo'n stok komen. Die stond helemaal onder stroon behalve het handvat. Dus ze konden hem ook niet uit je handen trekken hahah

Ach ja, hoeveel mensen zijn het er wel niet dan?

Grtzz D

Comment

Doe gewoon ff Dreft afwasmiddel in een verstuiver

Heb ooit eens bij het afwassen de doos een beetje té geweldig toegedaan en spoot er zo'n druppeltje recht in me oog
              Man man heb ik

ps is achteraf allemaal goedgekomen hoor lolz, maar ik let wel op nu met het openen of sluiten van een doos afwasmiddel
              The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

ik heb thuis nog traangas liggen, maar ik heb die zelf nodig.

Neem gewoon een bus haarlak en een aasteker en geloof me ze zullen vlug weg zijn

Grtz
                stil growing

Comment

www.kaehny.de

Comment

Gewoon zo'n fles op je rug die je bij de Groenrijk kan kopen voor onkruid. Daar donder je verdunde zoutzuur in, lekker pompen en spuiten. Je loopt voor lul maar als je uitgelachen word spuit je hem in zijn bek en hopsakeeee kopkapot..

Grtzz D

Je kan ook gewoon ons allemaal bellen pmen mailen ik kom wel leuk man rompenstompen...

Heb nog wel wat aggresie over hoor..Beetje erg veeeeeel

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (D-Men @ Aug. 20 2005,18:33)]Gewoon zo'n fles op je rug die je bij de Groenrijk kan kopen voor onkruid. Daar donder je verdunde zoutzuur in, lekker pompen en spuiten. Je loopt voor lul maar als je uitgelachen word spuit je hem in zijn bek en hopsakeeee kopkapot..

Grtzz D

Je kan ook gewoon ons allemaal bellen pmen mailen ik kom wel leuk man rompenstompen...

Mwah als Corrie goed aan de Tribulus zit heb je genoeg aan haar hoor met haar sides
                      Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

ik kan je in ieder geval hetzelfde merk aanraden als van de politie; die heb ik van de week ff uitgetest voor je
                        (ik heb nu nog last gewoon)

http://www.bodynet.nl/cgi-bin....3;st=10

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (ReyMysterio @ Aug. 20 2005,18:52)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (D-Men @ Aug. 20 2005,18:33)]Gewoon zo'n fles op je rug die je bij de Groenrijk kan kopen voor onkruid. Daar donder je verdunde zoutzuur in, lekker pompen en spuiten. Je loopt voor lul maar als je uitgelachen word spuit je hem in zijn bek en hopsakeeee kopkapot..

Grtzz D

Mwah als Corrie goed aan de Tribulus zit heb je genoeg aan haar hoor met haar sides
                          hahaha door de tribulus

groetjes corina
                          Sponsored by:
                          Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (D-Men @ Aug. 20 2005,18:33)]Je loopt voor lul maar als je uitgelachen word spuit je hem in zijn bek en hopsakeeee kopkapot..

lijpo
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik heb nog wel een buisje liggen Harold
                              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Een buisje traangas?? naar lowlands geweest of zo?

Grtz..
                                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X