Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
IK heb iets intersant gelezen ivm roken, Nicotine stimuleert de afgifte van groeihormoon en blokkeert de cortisol receptoren,als je stopt met roken en je wilt nog kunnen genieten van deze moet je nicotine kauwgum of pleisters gebruiken, dit is ook de reden dat de mensen vetter worden wanneer ze stoppen met roken.
Vergeet ook niet dat nicotine een vergif is zeggen ze maar dat nemen we er maar bij he
Citaat[/b] (Curiosio @ Jan. 08 2006,13:30)]Heb je daar een link van of kan je het stuk scannen en plaatsen?
Verdiep me de laatste tijd wat in het cortisolverhaal dus als het kan graag
Greets...
zal het vanavond even inscannen Mr C, wat wil je nog weten wat betreft cortisol
Citaat[/b] (snipke @ Jan. 08 2006,11:53)]IK heb iets intersant gelezen ivm roken, Nicotine stimuleert de afgifte van groeihormoon en blokkeert de cortisol receptoren,als je stopt met roken en je wilt nog kunnen genieten van deze moet je nicotine kauwgum of pleisters gebruiken, dit is ook de reden dat de mensen vetter worden wanneer ze stoppen met roken.
Vergeet ook niet dat nicotine een vergif is zeggen ze maar dat nemen we er maar bij he
Grtz
Lekker handig kunnen we straks gaan nakuren met sigaretten
Citaat[/b] (Curiosio @ Jan. 08 2006,13:30)]Heb je daar een link van of kan je het stuk scannen en plaatsen?
Verdiep me de laatste tijd wat in het cortisolverhaal dus als het kan graag
Greets...
zal het vanavond even inscannen Mr C, wat wil je nog weten wat betreft cortisol
Grtz
Alles wat er te weten valt
In dit geval lijkt me de invloed van nicotine wel interessant.
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Comment