Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
En waarom vind je belgen dan een dom volkje rey, ben jij nederlander dan zo superieur, zo te zien denk je toch dat je superieur bent en beter dan iedereen anders bent.
T is niet de eerste keer dat je daar opmerkingen over maakt meen ik me te herinneren, en telkens zo een domme opmerking maken en dan een smilie erachter zetten .......tsa
haha. ik vind het mooi, snip dat je altijd zo reageert.
eigenlijk zou ik gelijk een belgen mop willen vertellen.haha.
niet zo serieus ouwe. nederlanders vinden belgen heus niet dom, maar de moppen zijn zo leuk.
Citaat[/b] (bruce @ Okt. 20 2005,20:40)]haha. ik vind het mooi, snip dat je altijd zo reageert.
eigenlijk zou ik gelijk een belgen mop willen vertellen.haha.
niet zo serieus ouwe. nederlanders vinden belgen heus niet dom, maar de moppen zijn zo leuk.
een mop of dergelijke heb ik geen enkel probleem mee bruce, maar het stoot me wel tegen de borst dat telkens dezelfde persoon dergelijke zaken moet zeggen, en dit zijn geen moppen,maar gewoon doen of wij een dom volkje zijn en dan zetten we er maar een smilie achter he.
Kijk je overigens wel eens iets als 10 voor taal en dat soort programma`s? Zijn nederlanders tegen belgen en altijd de belgen die winnen dus zo dom zijn ze niet.
Grootste verschil tussen belgen en nederlanders is imo dat de nederlanders een veel grotere bek hebben.
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment