Ik ben verslaafd aan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Belgen zijn dom en Hollanders zijn cheap mofo's en marokanen moeten...zeg niks
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (been @ Okt. 21 2005,10:19)]ik ben van mening dat nederlanders iets directer zijn als het gaat om je mening uitspreken
      an de grappen van nederlanders zijn miss iets groffer.

maar dat maakt belgen niet dom dat zeker niet
      net als wat cur al zegd 10 voor taal ed prog's winnen die belgen altijd  
      Maar dat komt omdat wij ze niet serieus nemen en ze gewoon laten winnen, moet je er wel bij vertellen natuurlijk!
      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

mooie wending in dit topic.
        maarre.. wat anders over de belgen:

vinden jullie die tv actrices en presentatrises uit belgie niet altijd onbeperkt lekker?

goeie visagisten, of lekkere wijven??
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Beter dan in Nederland in ieder geval

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (bruce @ Okt. 21 2005,17:36)]mooie wending in dit topic.
            maarre.. wat anders over de belgen:

vinden jullie die tv actrices en presentatrises uit belgie niet altijd onbeperkt lekker?

goeie visagisten, of lekkere wijven??
            Heb ze nog nooit echt gezien kijk nooit naar belgische zenders, maar als ik dit hoor kan daar best is verandering in komen. Fototjes Brucie boy?
            "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

foto
              Who's the Chef

Comment

Die belgische nieuwslezer die vent met die sik... was een keer stoned aan het zappen kwam ik die vent tegen.... pleurde van de bank van het lachen kolere wat is die vent leleijk
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

ach ja niet idereen is zo an trekkelijk als opa been he
                  Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X