Originally posted by [b
200+ dvds te koop incl topfilms..
Collapse
X
-
Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (XeNoGeaR @ Okt. 20 2005,20:33)]dit word mijn pc trouwens
AMD Athlon 64 X2 4800+ Toledo (S939, 2,4GHz, 2x1MB, Boxed)
1GB x 2 (2GB) PC3200 DDR, CL3 (Corsair TWINX2048-3200PT)
Asus A8N-E, nForce 4 Ultra (Sound, LAN, SATA-RAID)
Asus GeForce 7800 GTX 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI, ViVo) N7800GTX/TOP/2DHTV
kast + voeding moet ik nog kijken.
@jtb pci express zit idd op amd borden mar gaan Sli-express dat is dual videokaart+ + op de amd64 bit procs zit nog maar 400 mhz ddr en bij intel al ddr2 800 magoed.Maar voor games heb die amdx2 zeker de betere prestaties.
de rest wat toebehoord heb ik ook al maar dit was ff de basis onderdelen ik heb al stuk of 10 pcs voor me eigen gehad en allemaal zelfs gebouwd.Watercooling wacht ik mee ga eerst ff degelijke luchtcooling maken.Geld is ook probleem hehehe,
@rey ik koop al me heel leven intel en zijn overgeclocked ook en nog nooit doorgebrand dan is jouw zwager gewoon een domme idioot.
En mijn ddr1 loopt gewoon op 600 Mhz, op lagere latencies dan het geheugen wat je nu aan gaat schaffen, lang leve gskill en amd!Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
Comment
-
Hhee idd valt hoopp overte klokken..dit word wel een hele dure grap trouwens aangezien dat echt een superdure processor is en de snelste X2 die er is.Nog ff sparen dan maar koop ik meteen iets goeds.
Denk dat ik een thermaltake kast neem. Thermaltake Shark of thermaltake Armor moeti k nog ff kijken.Watercooling ken later daar zeker ingebouwd wordne maar doe het nu dan met een goede luchtcooling..HEHEH
Comment
-
Als je nu zo, n proc neemt zal er nog niet echt veel rek in zitten omdat ze deze proc nog handpicken volgens mij dus elke proc krijgt zijn eigen echte max rating... ik heb trouwens een neermax voeding werkt ook uitstekend je kan mischien ook gelijk 2x 1 gb geheugen erin proppen... de nieuwe games vragen ook meer van het geheugen en de proc van plaats de videokaart...It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (XeNoGeaR @ Okt. 20 2005,20:33)]@rey ik koop al me heel leven intel en zijn overgeclocked ook en nog nooit doorgebrand dan is jouw zwager gewoon een domme idioot.
Mijn zwager surft alleen en in de winkel zeiden ze zelf dat meerdere mensen problemen hadden met hun moederbord en processor ( zelfde lichting ).
Gaarne niet meer speculeren en lukraak uit je nek lullen en als Intel zo goed was waarom neem je nu dan toch opeens AMD?
Twijfel je toch over Intel lijkt het wel op he.Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (red @ Okt. 20 2005,21:17)]Als je nu zo, n proc neemt zal er nog niet echt veel rek in zitten omdat ze deze proc nog handpicken volgens mij dus elke proc krijgt zijn eigen echte max rating... ik heb trouwens een neermax voeding werkt ook uitstekend je kan mischien ook gelijk 2x 1 gb geheugen erin proppen... de nieuwe games vragen ook meer van het geheugen en de proc van plaats de videokaart...Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ReyMysterio @ Okt. 20 2005,23:18)]Originally posted by [bCitaat[/b] (XeNoGeaR @ Okt. 20 2005,20:33)]@rey ik koop al me heel leven intel en zijn overgeclocked ook en nog nooit doorgebrand dan is jouw zwager gewoon een domme idioot.
Mijn zwager surft alleen en in de winkel zeiden ze zelf dat meerdere mensen problemen hadden met hun moederbord en processor ( zelfde lichting ).
Gaarne niet meer speculeren en lukraak uit je nek lullen en als Intel zo goed was waarom neem je nu dan toch opeens AMD?
Twijfel je toch over Intel lijkt het wel op he.
magoed hele topic ging ergens anders over..mag wel slotje op..
Greetz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Okt. 20 2005,22:27)]en ik heb windows 98 denk ik, voor de rest chinees
Grtz
ik heb een muis met al wel 2 knoppen en nu zelfs 1 met een wieltje er op cool he
heb jij dat ook?Who's the Chef
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (XeNoGeaR @ Okt. 21 2005,00:17)]Originally posted by [bCitaat[/b] (ReyMysterio @ Okt. 20 2005,23:18)]Originally posted by [bCitaat[/b] (XeNoGeaR @ Okt. 20 2005,20:33)]@rey ik koop al me heel leven intel en zijn overgeclocked ook en nog nooit doorgebrand dan is jouw zwager gewoon een domme idioot.
Twijfel je toch over Intel lijkt het wel op he.
magoed hele topic ging ergens anders over..mag wel slotje op..
Greetz
Dat je iedere keer een excuus zoekt zodat je stekelige opmerking als sneeuw voor de zon verdwijnt vind ik erg zwak.
Je zegt dat ik uit mn nek lul, terwijl je eerst iemand uitmaakt voor domme idioot vind ik erg zwak.
En wat jij zegt ik ben een perfectionist dat ben je niet!
Jij bent impulsief en je komt eerder gemaakte afspraken niet na en als puntje bij paaltje komt ben je nergens te vinden.
En als ik uit ervaring vertel dat Intel slecht is en jij als microsoft groupie blijft beweren dat het wel goed is en later toch zegt wat meerdere mensen daarvoor al zeiden.
Maakt het mijn zwager niet tot een idioot, maar eerder jijzelf.
Want ik ken niemand die zomaar een game koopt zonder te kijken wat de systeem eisen zijn zulke mensen zijn impulsief.
Als je daarna alles doet om een nieuw systeem te kunnen kopen binnen de kortste keren ben je impulsief.
En als je tegen iemand zegt dat je dvd's wilt kopen en dat je alles wil wat diegene heeft en je komt na 3 maand nog niet met de betaling dan ben jij de grootste idioot.
Zo gauw je iets van een ander moet/wil hebben vraag je diegene constant of alles gebrand is en als het bijna verzendklaar ligt komt meneer niet met zijn centen opdagen.
Dat maakt mijn zwager niet tot een "domme idioot" maar jou! kom je afspraken eerst eens na voordat je weer aan iets nieuws begint.
En vragen om een slotje vind ik wel erg zwak het word je waarschijnlijk te heet onder de voeten.
En voor die uitspraak over mijn zwager denk in het vervolg eens na voordat je iets neertikt of vraag eerst naar de rest van het verhaal eer je iets onzinnigs uitkraamt LUL.Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Okt. 21 2005,03:40)]Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Okt. 20 2005,22:27)]en ik heb windows 98 denk ik, voor de rest chinees
Grtz
ik heb een muis met al wel 2 knoppen en nu zelfs 1 met een wieltje er op cool he
heb jij dat ook?
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (XeNoGeaR @ Okt. 21 2005,09:11)]@rey doe geen eens de moeite om het te lezen.Enne Intel rox.en ik heb hem altijd overgeclocked en niks opgeblazen en draait nu nog goed.We zijn hierover uitgesproken.
@punami : das al een heel eind
Ik val erover dat je zo maar iemand "domme idioot" noemt zonder dat je de persoon in kwestie kent of zijn gebruik omtrent zijn pc kent.
Lees jij eerst eens wat jij moet lezen en lees er niet overheen.
Omdat jij altijd Intel had wil niet zeggen dat het goed is!
Zoals reeds eerder vermeld heb ik contact gehad met meerdere shops voordat ik een pc kocht en van alle officiële Intel dealers was er bijna niemand die zei neem Intel van die zijn beter.
AMD werd mij door bijna iedereen geadviseerd en ik neem mensen die dagelijks ermee te maken hebben en er hun centen mee verdienen serieuzer dan een 3e rangs compuer nerdje die zijn afspraken niet nakomt en die op verschillende vlakken denkt dat ie alles weet en als je later de verhalen naleest of hoort blijkt diegene amper kennis te hebben.
Zoals ik op MSN aanhaalde er zijn ook auto tuners die de motor kunnen opvoeren er zijn ook mensen die denken dat ze het kunnen tunen en binnen de kortste keren de boel in de soep laten draaien.
Je kunt wel denken/zeggen dat je er verstand van hebt, maar bij meerdere dingen heb ik al gelijk gehad dat het fout gaat lopen.
En ik wacht nog steeds op je excuus om je zeer impulsieve gedrag qua uitlatingen die je doet.
Ik zal je derhalve er zeker nog op aanspreken op MSN iemand afzeiken mag, mits je er gegronde redenen voor hebt en die had jij niet en zul je hierover niet krijgen.Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...9 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-