Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik ga deze kopen Intel Pentium 4 670 (S775, 3.8GHz, 800MHz, 2MB, Boxed) ... ga hem watercoolen ben een beetje pc freak dus no problem.wil hem dan overclocken naar 4ghz +
Te koop: een zeer instabiele Intel Pentium 3,8G processor door een mislukte overclock draait ie nu als een 486mhz.
Ik dacht dat ik er veel vanaf wist, helaas is dat niet zo.
Het verhaal op MSN wat Rey vertelde moet ik hem nu toch maar weer gelijk in geven.
Iemand?
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Okt. 20 2005,16:36)]rey voordat jij net zoveel als pcs van mij weet..mag je nog wel 4 jaar op de universiteit zitten
als je voor waterkoeling gaat kijken zou ik je 1A-Cooling kunnen aanraden, heb ik mijn setje ook vandaan, superstil en superkoel voor een schappelijke prijs. Toch zou ik stiekum toch voor een AMD gaan, misschien wel een dual-core variant. Supersnel met videobewerking e.d. (sneller dan je intel sowieso) goed over te klokken en beter in games. Als je dat combineert met geheugen van gskill ben je niet te kloppen. Kost wat maar loopt als een tiet (weet ik uit ervaring). Verder hebben alle nieuwe AMD-borden ook pci xpress, dus da's geen verschil met intel. verder zijn de latencies van ddr2 zo hoog dat je niet sneller bent dan met ddr1, zeker niet als je een setje gkill hebt.
Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Freekie jongen ik heb het er zelfs nog met Marco over gehad die beaamt alles wat ik je verteld heb op msn.
Ik heb zelf ook een AMD en ben er zeer tevreden mee zowel voor games als het photoshop gebeuren.
En vooraleer ik besluit een game te kopen kijk ik altijd of ie draait op mijn systeem dus dan vind ik het nog knulliger om dan een compleet nieuwe pc voor 1 game te moeten aanschaffen.
Ook over je uitbreiding je bent knettergek 3G ondersteuning voor de processor is het imo niet eens waard.
Ik mag dan volgens jou weinig verstand hebben van games maar deze dingen weet ik wel zeker:
Welk systeem je ook hebt, het zorgt er niet voor dat je in het gamen goed bent.
Processors opvoeren betekent ook een kortere levensduur!
En zeker voor die bijna 600€ voor een Intel.
AMD is niet alleen goedkoper, maar ook stabieler ook bij opvoeren.
Nu kopen is morgen huilen gezien de ontwikkeling en de prijsschommelingen.
En je zou voor de gein eens de officiële Intel dealers moeten raadplegen zoals ik deed toen ik een systeem wou.
Van de 32 shops vertelden 28 shops dat voor de toepassingen van gamen en fotobewerking een AMD stabieler is dan Intel.
Mijn zwager kocht een kast met inhoud voor 1400€ binnen 3 maand was zijn Intel moederbord doorgebrand.
Na vervanging gaf zijn processor de geest, maar goed.
Het zijn jouw centen en niet de mijne ik hoop eigenlijk niet dat ik nog eens moet zeggen: Zie je nou wel
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
@jtb pci express zit idd op amd borden mar gaan Sli-express dat is dual videokaart+ + op de amd64 bit procs zit nog maar 400 mhz ddr en bij intel al ddr2 800 magoed.Maar voor games heb die amdx2 zeker de betere prestaties.
de rest wat toebehoord heb ik ook al maar dit was ff de basis onderdelen ik heb al stuk of 10 pcs voor me eigen gehad en allemaal zelfs gebouwd.Watercooling wacht ik mee ga eerst ff degelijke luchtcooling maken.Geld is ook probleem hehehe,
@rey ik koop al me heel leven intel en zijn overgeclocked ook en nog nooit doorgebrand dan is jouw zwager gewoon een domme idioot.
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment